Die was ook leuk jaquote:Op maandag 30 maart 2009 12:42 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan had je ook nog de nep-grensrechter die nog blessuretijd aan kwam geven. Wat een running gag.
Hahaaa. Over.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Die vrachtwagenchauffeurs vind ik trouwens erg geslaagde nieuwe typetjes![]()
![]()
Voorlopig in ieder geval nog
En dan zo droog: goh, dat kwam toch nog onverwachtquote:Op zondag 29 maart 2009 20:48 schreef Specularium het volgende:
Ik schrok me wel kapot toen die kerel ineens werd aangereden, schitterend.
Dat meen je nietquote:Op zondag 29 maart 2009 20:48 schreef Specularium het volgende:
Ik schrok me wel kapot toen die kerel ineens werd aangereden, schitterend.
Staat het niet in je agenda dan? Zondag 20.20 NED3quote:
Het zit er nog niet in neequote:Op zondag 5 april 2009 21:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Staat het niet in je agenda dan? Zondag 20.20 NED3
Draadstaal, 5 april 2009quote:
Ze zijn snel tegenwoordig.quote:
Ja en was übertof!quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef eentwee het volgende:
[..]
ubersaai? Dat item duurde de halve aflevering![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 18:34 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Heel goed stukje ria en fred, bij de olympische sportquiz!
Zeker weer een stuk beter dan de afgelopen weken.quote:Op maandag 13 april 2009 11:02 schreef Ambrosius het volgende:
Dit was idd een zeer goede aflevering.
Die was ook vet tof. Maar die bek van Ruben wat heb ik daar om gelachen. En die Said op het laatste: '' kui..kui...kuikentje. Maar niet echt hoor!"quote:Op maandag 13 april 2009 12:53 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zeker weer een stuk beter dan de afgelopen weken.Die paasstol
Dat denk ik ook steeds, maar deze keer was ik wel op tijd. Ze maakten er ook nog een opmerking over aan het beginquote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat het om half 9 begint
Wat een verschrikkelijk aanstekelijk liedje zeg, luister er al een kwartier naar...quote:
Mooi geplaybackt in ieder gevalquote:Op zondag 19 april 2009 20:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds, maar deze keer was ik wel op tijd. Ze maakten er ook nog een opmerking over aan het begin
Fred:
"Vrouw achter het stuur,
bloed aan de muur."
[..]
Wat een verschrikkelijk aanstekelijk liedje zeg, luister er al een kwartier naar...
quote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef donroyco het volgende:
"In het geval van een kort lontje adviseren wij, en dan bedoel ik de brandweer, om minimaal twee emmers water in de buurt te houden. Vergeet ook niet om kaarsen, sigaretten en waxinelichtjes uit te laten. Als laatste adviseren wij, en dan bedoel ik natuurlijk de brandweer, om ook een stapje achteruit te doen en tot tien proberen te tellen. Mocht dat niet lukken, dan sla degene maar met een rechtse directe, dan is dat brandje zo geblust."
Het is nu dinsdag en sinds zondagavond zit die Papa Chico al onophoudelijk in mijn hoofd!quote:Op zondag 19 april 2009 20:51 schreef Jovatov het volgende:
Wat een verschrikkelijk aanstekelijk liedje zeg, luister er al een kwartier naar...
Idd, prachtig hoe Joop aan het einde zich flink probeerde te houdenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:39 schreef Specularium het volgende:
Wat een aandoenlijk stukje in de snackbar. Jeroen is een geniaal acteur.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:52 schreef hp22 het volgende:
[..]
Idd, prachtig hoe Joop aan het einde zich flink probeerde te houden
Je moet je dan aanmelden via de website toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:43 schreef Nashje het volgende:
Krijg al een aantal weken uitnodigingen om mee te doen met figuratie, maar nog niet gedaan. Binnenkort als ik tijd heb toch een keertje doen.
Was ook geweldigquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:34 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Het is nu dinsdag en sinds zondagavond zit die Papa Chico al onophoudelijk in mijn hoofd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |