Leuk!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:04 schreef Tim86 het volgende:
Draadstaal voortaan iedere vrijdag in een kort item bij DWDD
Jup, item van een minuutje ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Leuk!
Was vandaag de eerste daarvan?
Toevallig vandaag geen DWDD gekeken.
Verder goed nieuws dat er zondag ook weer een nieuwe aflevering is, ik zal er klaar voor zitten
Goede zaak, ben benieuwd wat voor nieuwe figuren ze hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Leuk!
Was vandaag de eerste daarvan?
Toevallig vandaag geen DWDD gekeken.
Verder goed nieuws dat er zondag ook weer een nieuwe aflevering is, ik zal er klaar voor zitten
Vandaag gewoon Fred en Riaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:52 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Goede zaak, ben benieuwd wat voor nieuwe figuren ze hebben.
Die mogen blijven natuurlijk.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Heb het gezien
Wel leuk maar wel erg kort
Jaah niet normaal!!!!!!!quote:
Ook gezien. Erg kort, maar toch wel weer grappig.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Heb het gezien
Wel leuk maar wel erg kort
Er zaten ook stukjes in die voor andere programma's gemaakt zijn (een documentaire en een OS-quiz)quote:Op zondag 22 maart 2009 11:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat was dat tussendraads nu eigenlijk dan, dat waren vaak korte stukjes uit afleveringen van seizoen 1 en 2 maar ik had alles gezien, terwijl in tussendraads ook heel wat kwam wat ik toch niet gezien had. Dus daar zat wel iets nieuws in?
KAK!quote:Op zondag 22 maart 2009 13:08 schreef RubenSosa het volgende:
Ben benieuwd wanneer Ruben weer eens langs komt
Is seizoen 4, zeiden ze bij het begin.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:50 schreef Gitaarmat het volgende:
In welk seizoen zitten we nu eigenlijk.
Iedereen zegt, weer eens een nieuwe aflevering maar dit is nog steeds seizoen 3 toch?
Maak me maar blij met een dooie mus Leon!
De auditie voor comdians vond ik ook wel aardig. De snackbar heeft wel een metamorfose ondergaan trouwens.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Reclame-klote commissie![]()
Aflevering was wel redelijk... niet echt veel gelachen behalve om Fred en Ria
Ja helemaal ingericht op Leon! Eigen stickers en werkkleding..quote:Op zondag 22 maart 2009 22:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
De auditie voor comdians vond ik ook wel aardig. De snackbar heeft wel een metamorfose ondergaan trouwens.
Het is crisis maar kennelijk is Leon wel verhuisdquote:Op zondag 22 maart 2009 22:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
De auditie voor comdians vond ik ook wel aardig. De snackbar heeft wel een metamorfose ondergaan trouwens.
Vond ik ook vreemd idd.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:32 schreef eentwee het volgende:
Die snacko van Leon zag er inderdaad groter uit.. opmerkelijk dat ze daar niks over zeiden?
Was gewoon een heel ander pand. Met de frituur recht achter de toonbank ipv ernaast.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:32 schreef eentwee het volgende:
Die snacko van Leon zag er inderdaad groter uit.. opmerkelijk dat ze daar niks over zeiden?
Verder vond ik het ook geen sterke aflevering.
Vond ik juist wel leuk.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:48 schreef Specularium het volgende:
Dat item met die vrachtwagenchauffeurs is niet zo geslaagd.
Ik schrok me wel kapot toen die kerel ineens werd aangereden, schitterend.
Die mis ik ook ja, die is (samen met Fred/Ria en de snackbar) mijn favo-sketchquote:Op maandag 30 maart 2009 00:30 schreef Darkzell het volgende:
Fred en Ria waren weer meesterlijk, ook de snackbar vond ik weer geslaagd. Alleen waar is "Zu Men on zu street" gebleven? Behalve z'n gebitje bij de vuilnismannen heb ik er niks van gezien
Die was ook leuk jaquote:Op maandag 30 maart 2009 12:42 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan had je ook nog de nep-grensrechter die nog blessuretijd aan kwam geven. Wat een running gag.
Hahaaa. Over.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Die vrachtwagenchauffeurs vind ik trouwens erg geslaagde nieuwe typetjes![]()
![]()
Voorlopig in ieder geval nog
En dan zo droog: goh, dat kwam toch nog onverwachtquote:Op zondag 29 maart 2009 20:48 schreef Specularium het volgende:
Dat meen je nietquote:Op zondag 29 maart 2009 20:48 schreef Specularium het volgende:
Staat het niet in je agenda dan? Zondag 20.20 NED3quote:
Het zit er nog niet in neequote:Op zondag 5 april 2009 21:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Staat het niet in je agenda dan? Zondag 20.20 NED3
Draadstaal, 5 april 2009quote:
Ze zijn snel tegenwoordig.quote:
Ja en was übertof!quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef eentwee het volgende:
[..]
ubersaai? Dat item duurde de halve aflevering![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 18:34 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Heel goed stukje ria en fred, bij de olympische sportquiz!
Zeker weer een stuk beter dan de afgelopen weken.quote:Op maandag 13 april 2009 11:02 schreef Ambrosius het volgende:
Dit was idd een zeer goede aflevering.
Die was ook vet tof. Maar die bek van Ruben wat heb ik daar om gelachen. En die Said op het laatste: '' kui..kui...kuikentje. Maar niet echt hoor!"quote:Op maandag 13 april 2009 12:53 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zeker weer een stuk beter dan de afgelopen weken.Die paasstol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |