Daarom heb ik dus tylose besteld.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:28 schreef Nouwk het volgende:
Strikken maken is echt niet moeilijk hoor, kijk maar even op de site van taartacadabra, daar heb je zo'n loopy bow, met allemaal van die rondjes dus. Tylose en eventueel kleurtje kneden, laten rusten, gelijke reepjes maken en uiteinden aan elkaar plakken, op hun zij leggen, laten drogen samen met een rondje fondant, daarna aantal lussen op het onderste rondje, dan nieuw rondje erop, lussen erop en dan een roosje of nog een lus met een dot icing vastzetten.
Die echte strikken vallen ook wel mee, http://www.wonderhowto.co(...)orating-cake-214419/ enhttp://www.cakecentral.com/article103-How-To-Make-a-Gumpaste-Bow.html geven een duidelijke uitleg!
(Je snapt dat ik nu een strik wil zien..)
Vandaag twee assepoestermuizen geboetseerd en alvast wat knoopjes, morgen floral wire halen en dan kunnen we weer verder
Oeh, als je dat wilt doen, heel graagquote:Op maandag 26 januari 2009 20:31 schreef Nouwk het volgende:
Muck, tylose of tragacanthgum kun je ook in de winkel kopen, wel bij taartwinkels. Via internet kan ook natuurlijk. Wil het anders ook wel voor je opsturen? Dan krijg je geen tylose maar tragacanth, dat gebruik ik en werkt net zo goed (is hier in de winkel alleen goedkoper)..
tofquote:@ Vlitsie, niet zenuwachtig zijn! Het komt vast he-le-maal goed, ga je ook nog wat laten proeven (showshowshow dan!)? Of is het gewoon om te vragen wat ze willen e.d.? Ik heb ook voor eind dit jaar (ze izjn er vroeg bij) een bruidstaart op de bestelling staan, voor volgende maand nog een barbie/prinses en sinds vandaag ook nog een disney+voetbalboetseercombinatie.
een taartagenda? dat klinkt geweldigquote:Foto's komen eraan, tevens van mijn taartagenda die ZO schattig is
Ja, dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef Anne het volgende:
Da's minder Muck. Hopen dat ze het nog op tijd vinden. Dat ze het überhaupt vinden!
Echt ontzettend netjes van zequote:Beste klant,
Helaas hebben wij net bericht van onze vervoerder ontvangen dat uw pakket helaas manco is (wat betekend dat zij niet weten waar het is gebleven). Zij schijnen u hiervan op de hoogte te hebben gesteld.Wij zullen vandaag nog een pakket naar u verzenden, deze zou morgen uiterlijk overmorgen bij u binnen moeten komen.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Mandy de Leeuwdeleukstetaartenshop.nlDe status van uw order bij De Leukste Taarten Shop is: Verzonden
Verzendinformatie:
Indien de status van uw bestelling 'verzonden ' is, wordt de bestelling binnen 2 werkdagen aangeleverd. Indien de vervoerder niemand op het afleveradres aantreft wordt een notitie achtergelaten voor een vervolgafspraak.Uw pakket is vanaf de eerstvolgende werkdag na deze mail onder bovenstaand bestel-/factuurnummer te traceren via onze Track&Trace pagina. Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan, dan kunt u contact met ons opnemen.
Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling, reageer dan s.v.p. op deze email.
Met vriendelijke groet,
Team van De Leukste Taarten Shop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |