Doe maar in m'n eigen topic, dan heeft de rest er geen last vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg PF, waar wil je alle tips nu hebben voor je huis?
Ikea (ja, alweer) heeft namelijk ook hele prettige satijnen kussenslopen.
Ik heb m'n "huisgenootjes" nog niet gesproken, volgens mij is er een gezamenlijke koelkast maar dat weet ik dus nog niet!quote:
Veel mensen op uilenstede hebben een koelkast op de kamer. Mijn zus woonde daar en die had dat ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef P.F het volgende:
Ik heb m'n "huisgenootjes" nog niet gesproken, volgens mij is er een gezamenlijke koelkast maar dat weet ik dus nog niet!
Poepje, ik zou die koelkast nooit hoeven van je. Ik weet hoe je huidige koelkast er van binnen uitzag voor het schoonmakenquote:
Ik ga daar niet wonen he! Ja misschien doe ik dat wel, maar DH heeft een hoge koelkastquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Veel mensen op uilenstede hebben een koelkast op de kamer. Mijn zus woonde daar en die had dat ook.
Ja is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef Duderinnetje het volgende:
TerugVindPaprika
Leuke kamer P.F.! Kun je iets heel gezelligs van maken denk ik!
Kres zou nog even laten weten wanneer hij kan zodat ik kan zeggen wanneer ik kanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:35 schreef k_man het volgende:
PF, kres, wat doen we met bankje en lamp?
Nou, dan ga je toch even langs IKEA.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja is wel de bedoelingAlleen heeft iemand net een heel goedkoop bed voor mijn neus weg gekaapt dus ik baal
een bed is een goede investering vind ik, slapen doe je iedere dag & een lekker bed is elke dag feestquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja is wel de bedoelingAlleen heeft iemand net een heel goedkoop bed voor mijn neus weg gekaapt dus ik baal
Het was het hopen bed in 140 cm voor 40 euroquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dan ga je toch even langs IKEA.
Ja, ik heb alleen niet echt een geldboom en mijn huidige matras van de ikea is al aan het aftakelenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef Den_Haag het volgende:
pf, gewoon nog eens goed bij de ikea blijven zoeken. je hebt ook matrassen nodig?
pssst. voor 200 en een beetje heb je bij ikea een bed EN een bank in 1. En het slaapt echt lekker..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Het was het hopen bed in 140 cm voor 40 euroMaar die past toch net niet..
Blegh moet ik weer 300 euro of zo uitgeven voor lucht
Inclusief matras?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
pssst. voor 200 en een beetje heb je bij ikea een bed EN een bank in 1. En het slaapt echt lekker..
Met al die sterkte die jij hem elke dag weer toewenst is golfer binnen twee dagen weer een jonge god met de nieren van een gezonde peuter en de bloeddruk van een Tibetaanse monnik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
Sterkte Golfer!
Ik was deze week ook boos op de doktersassistente toen ze zei: Ja de jaren beginnen te tellen he, zoals bv die hernia.....Ik ben heul niet oud! Ik ben 25! Naja, geestelijk......![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Met al die sterkte die jij hem elke dag weer toewenst is golfer binnen twee dagen weer een jonge god met de nieren van een gezonde peuter en de bloeddruk van een Tibetaanse monnik.
op huisje dan? of had jij nu ook een kamer?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:32 schreef MissHobje het volgende:
Op kamersleuke tt wel hoor.. lekker toepasselijk
Nee hoor, dat mag krakkemiekje doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
En dan mij als jonge god zeker weer ontknapen ook, he?
Pfew. Saved by the bell.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
En Krakkemiekje doet het lekker niet!
2 kamertjes en een huge dakterrasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
op huisje dan? of had jij nu ook een kamer?
Slaap lekker allemaal
Wel oppassen met die zure bommen he? Met die augurken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:26 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten, ga morgen naar een andere inaugurkuratie!
Mogguhquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!Lekker gedoucht en nu straks naar de sportschool (vage volgorde, maar anders ben ik bang dat de persoon naast me m'n nachtluchtje ruikt
)
Allemaal sterkte vandaag!
Gefeliciteerd!!!!quote:
thanks. Met het vriendje is het goed geloof ik, hij gedroeg zich wat vreemd vanochtend. Maar goed, dat zal wel ochtendhumeur ofzo zijn...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
Krnkje, happy birthday en doe mij het recept van je appeltaart! Ik ben nog steeds in search of perfectionMijn laatste had een net-iets-te-zachte korst.
Nynke, gecondoleerd met je oma! En succes met je Zweedse besognes. Hoe is het met 't vriendje?
Er zijn lieve mensen bereid mee te helpen. Datum moet nog geprikt worden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij gaat koken voor half CUL?Leuk!
Wanneer is dat festijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:56 schreef kres het volgende:
Zoo na paar dagen afwezigheid ben ik er weer.... Wat heb ik allemaal gemist ?
In ieder geval even aan PF doorgeven of je kans ziet dingen bij mij op te halen voor haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij trouwens zo'n grote auto dat er een bankje in kan? Of een busje of zo?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2009 14:32:42 ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:32 schreef k_man het volgende:
Gezien de diverse discussies in deze SC is het misschien goed om even te melden dat ik;
- ouder ben dan 30
- jonger ben dan 40
- vrijgezel ben
- voorzien ben van een vriendelijk, bescheiden karakter.*Klikt op fotoboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grmpf![]()
Gezien de diverse discussies in deze SC is het misschien goed om even te melden dat ik;
- ouder ben dan 30
- jonger ben dan 40
- vrijgezel ben
- voorzien ben van een vriendelijk, bescheiden karakter.- trots op auto isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
- ouder ben dan 30
- jonger ben dan 40
- vrijgezel ben
- voorzien ben van een vriendelijk, bescheiden karakter.Wist niet dat Fok een dating gedeelte had...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb P.F al een pm gestuurd.....
Wat voor een auto ik heb vraag je.... ?
Hoe groot is de bank ?Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Ja, dat vroeg ik. Het is ongeveer 1,45m breed en 0,86m diep.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:46 schreef kres het volgende:
Hoe groot is de bank ?
Dat moet denk ik nog wel lukken in eenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik. Het is ongeveer 1,45m breed en 0,86m diep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Denk dat onderstaande er iets mee te maken heeft..quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:30 schreef k_man het volgende:
Okidoki.
Fok had overigens inderdaad een datinggedeelte, dat echter jammerlijk mislukt is.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat veel mensen zich niet op die fokdatingsite wilden inschrijven omdat je je username moest gebruiken
Ken het gevoel... ben er ook twee dagen tussenuit geweest...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:06 schreef DarkElf het volgende:
Krnkje, gefeliciteerd
wat een hoop jarige CUL-lers in jan.
Bijlezen is wat teveel van t goeie vrees ik, dus ik hou het bij een algemeen: Hoop dat alles ok is met iedereen
Elf! Hoe was de romantische kerst?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:06 schreef DarkElf het volgende:
Krnkje, gefeliciteerd
wat een hoop jarige CUL-lers in jan.
Bijlezen is wat teveel van t goeie vrees ik, dus ik hou het bij een algemeen: Hoop dat alles ok is met iedereen
De kerst was super, als t even kan gaan we dit jaar weer weg met kerst...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Elf! Hoe was de romantische kerst?
Dank voor je nieuwjaars-berichtje. Dat ik eergister pas las
Ik heb nieteens internetquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
MK'tje!!! Hoe is het met je, en met Miloutje, en en enWe moeten 's bijpraten. Heb jij Skype, tegenwoordig?
Ohh laat maar weten tegen die tijdquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben denk ik binnenkort ook wel weer een weekend in Delft te vinden, who knows.
Maar vertel 's over je stroomversnelling?
Lekker he minder inettenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:49 schreef DarkElf het volgende:
Zo tijd voor andere dingen.. en een dichte laptop voor nu, vanavond weer . Bevalt goed minder internetten![]()
bye
wat meoten we ons daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Even snel iets culinairs: Ik ga vanavond 'Mozzerela in een rijtuig' maken. Ik heb er zin in!
Idd... Iets met wielen en paarden ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wat meoten we ons daarbij voorstellen?
Thanks MK... Nog twee nachtjes werken en dan weer dagdienst..... (het is best koud in de nachten maar wel heel mooi en vredig in Amsterdam... Gek gezicht altijd)quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Maargoed, ben toch weg richting opa![]()
Eetze en fijne aaf allemaal![]()
en werkze voor straks Kres
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Mêh ik heb een partij zádelpijn![]()
Klote racefiets
Gister en vandaag 1,5 uur was duidelijk te veel
ohh zo werkt de zorg bij jullie Isa ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Normaal wil ik wel kusjes geven op pijnlijke plekjes, maar dit is toch iets te vreemd, Lein.
Gister wel ja. Vandaag doet t alleen maar pijn.quote:
Ik heb de spierpijn van het fietsen van gister bestreden met fietsen vandaagquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel hardgelopen, mis je weinig aan(alhoewel bewegen wel heel goed tegen spierpijn is, tenzij de spierpijn van krachttraining komt)
Wandelenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, als je het vaak genoeg doet wel
(maar ik was gaan wandelen als ik jou was)
Ik geloof dat er nu een uniseks zadel op mn fiets zit, en dames zadels zijn wat breder (en zachter, mag ik hopen. Auwquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet of een nieuw zadel gaat helpen, maar eigenlijk heb ik er ook helemaal geen verstand van.
Ik heb je terug gePMt! Superrrr dat jullie zoveel moeite voor mij doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:46 schreef kres het volgende:
[..]
Wist niet dat Fok een dating gedeelte had...![]()
Ik heb P.F al een pm gestuurd.....
Hoe groot is de bank ?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb je terug gePMt! Superrrr dat jullie zoveel moeite voor mij doen![]()
!
ik denk dat ´t is omdat je tieten hebt PFquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb je terug gePMt! Superrrr dat jullie zoveel moeite voor mij doen![]()
!
Kaas je slaat de plank volledig mis.... Zou het voor jou ook doen hoor .....quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik denk dat ´t is omdat je tieten hebt PF
Denk dat je cupmaat niet groot genoeg was.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb met mijn verhuizing alles zelf met een winkelwagentje moeten verhuizen anders en ik heb OOK tieten
ik weet niet hoe groot men ze dan wil hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:57 schreef kres het volgende:
[..]
Denk dat je cupmaat niet groot genoeg was.....
MeMo heeft tieten hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:57 schreef kres het volgende:
[..]
Denk dat je cupmaat niet groot genoeg was.....
Nou is het voor mij natuurlijk heel makkelijk om te roepen pics or I don"t believe you !quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet niet hoe groot men ze dan wil hoorzo klein zijn ze niet
Uhm. Ja. Goeie! Maar komt voor elkaar, maar het is dan helaas niet mijn eigen koffiequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:32 schreef kres het volgende:
[..]
Enige wat ik er voor vraag is eenmeer niet...
Don't we all.... ?!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
MeMo heeft tieten hoorik ook btw
Die van mij zijn heel klein! Vraag maar aan Mo!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik denk dat ´t is omdat je tieten hebt PF
Chocolate chip cookies.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm. Ja. Goeie! Maar komt voor elkaar, maar het is dan helaas niet mijn eigen koffie!! Maar ik regel koffie voor je, van wat voor koekjes hou je?
Ik denk dat als je dat had gezegd er (hier) echt wel mensen waren die je wilden helpenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb met mijn verhuizing alles zelf met een winkelwagentje moeten verhuizen anders en ik heb OOK tieten
mooi... Is opa ook weer happy.... Good to hear that...quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:05 schreef mascara-klodder het volgende:
ff via foon van neefje. Leuke aaf hier. Opa is helemaal in zyn element haha. Koffie en naar huis. Kusje voor iedereen.
Denk dat het dan helemaal uit de hand was gelopen..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dat had gezegd er (hier) echt wel mensen waren die je wilden helpen
Ik bedoelde meer dat ze hulp had gekregen als ze had gezegd dat ze geen hulp had!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:11 schreef kres het volgende:
[..]
Denk dat hdan helemaal uit de hand was gelopen..![]()
Zie je het al voor je....
Toppic: Ik heb tieten... Wie helpt mij verhuizen....?
Ben beetje melig sorry...quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze hulp had gekregen als ze had gezegd dat ze geen hulp had!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:11 schreef kres het volgende:
[..]
Denk dat het dan helemaal uit de hand was gelopen..![]()
ik zou t zo doen. Begin zaterdag aan mijn huisje. Dus je mag me helpen als ik voor je ga kokenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:11 schreef kres het volgende:
[..]
Denk dat het dan helemaal uit de hand was gelopen..![]()
Het laatste half jaar ben ik hier volgens mij niet geweest..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:38 schreef mascara-klodder het volgende:
pf volgens mij ben ik al half jaar mk ofzo
pics or didn't happenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel tieten. Muscle-man-boobs
Volgens mij ben jij een fan van die dingen... ik ook hoor...quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel tieten. Muscle-man-boobs
Pics!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
*Wappert even langs met zongebruind decollete
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*Wappert even langs met zongebruind decollete
Slaap lekker, DE.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:52 schreef DarkElf het volgende:
DE inclusief weelderige boezem komt ff trusten wensen..
Wat krijg jij nou weer eens in?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:36 schreef Den_Haag het volgende:
Slaap lekker DE en Nynke. ik krijg er ook eens in
eentje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:36 schreef Den_Haag het volgende:
Slaap lekker DE en Nynke. ik krijg er ook eens in
Heel veel sterkte daar Duderinnetje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een beetje Moskou-kriebels!![]()
![]()
![]()
Ja, leuke smoes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank voor de sterkte!
Ik heb dat echt nodig daar, sterke wodkaHet is er heel koud namelijk
![]()
Nou er gaan jaarlijks hele bossen Russen dood doordat ze wodka drinken tegen de kou (of dat als smoes gebruiken).quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef MissHobje het volgende:
GHaha die kou is een goeie voor de wodka heur
lekker
En dan in de bevroren rivier gaan duiken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou er gaan jaarlijks hele bossen Russen dood doordat ze wodka drinken tegen de kou (of dat als smoes gebruiken).
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:30 schreef Vrok het volgende:Leeft iedereen hier nog? Heb ik nog iets gemist? Werd ik nog gemist?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
goedzo! vleeshaken en aanverwanten horen niet thuis in een menschenlichaam
Ik heb het niet gemaakt, want auto's ruilen liep uit, maar dit is Mozzarella in een rijtuig:quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wat meoten we ons daarbij voorstellen?
Komt goed hoor, tis maar controle alleen de vorige twee keer waren niet zo plezant dus ik heb het er niet zo opquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
Sterkte bij de tandarts DE
moet ik ook weer eens heen voor controle.
uit eten is altijd goed, leuk restaurant?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:03 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga vanavond uit eten
Pensioen van een collega.
Kweet alleen waar t zit, verder geen idee.quote:
Een isa'tje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:22 schreef Vrok het volgende:
Ik ben ook nog niet klaar met afstuderen, sterker nog, er staat nog geen letter van m'n thesis op papier.
Ik ben er vanaf deze week wel mee bezig. Onderzoeksvraag, opzet, werkplan, plan, planning, dat soort shit. Ik heb ook al een stapel relevante literatuur en artikelen. Bijna alles ligt zegmaar klaar om echt te kunnen beginnen. Als het goed is kan ik dan zo doorstomen tot begin april.quote:
Kweenie precies. Voor de zomer denk ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:36 schreef Vrok het volgende:
[..]
Wanneer ben jij eigenlijk eens klaar?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kweenie precies. Voor de zomer denk ik
Dat was ik al, tochquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:52 schreef Vrok het volgende:
Straks ben ik nog als eerste klaar van al die 'afstudeerders' hier.
Ik was ook allang klaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:52 schreef Vrok het volgende:
Alweer?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:59 schreef golfer het volgende:
Ben door mijn collega's op het werk weer naar huis gestuurd. Ze vonden mij er niet goed uitzien.
Nou ja...Ik vind mijzelf er best nog wel goed uitzien, hoor.
Volgens mij heeft ze zaterdag haar 2 weken straf er weer op zitten.quote:
Shit zeg. Dat is langquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:03 schreef golfer het volgende:
Volgens mij heeft ze zaterdag haar 2 weken straf er weer op zitten.
Leuk! Have fun!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:07 schreef KrnKje het volgende:
Ik heb er maar half iets van meegekregen volgens mij... maar wat was precies de reden?Om half 4 in de trein naar Den Haag; Tarzan
blote piemels posten in vbl -> 48 uurquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:07 schreef KrnKje het volgende:
Ik heb er maar half iets van meegekregen volgens mij... maar wat was precies de reden?Om half 4 in de trein naar Den Haag; Tarzan
Maar natuurlijk ga ik dna gewoon door, zover oma het toe laat.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:34 schreef Isabeau het volgende:
MK fijn dat het zo leuk en gezellig was bij je opa. Ga je ook nog een beetje voor ze zorgen als oma thuis komt, want die zal nog wel niet veel kunnen. Weinig oude mensjes die een heup breken worden ooit weer de oude
Ik over 2 jaar als tweedequote:Op donderdag 22 januari 2009 10:52 schreef Vrok het volgende:
Ik compenseer het ook hoor, zaterdag eet ik hummus met pita's en wat groenten, zondag eet ik niet thuisquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ah Elf, bij dat soort dingen denk ik dan: ik compenseer het wel. Ik eet duur vlees, als ik vlees eet. Maar ik eet ook met liefde een bord geroosterde seizoensgroenten als avondeten. Of simpele soepjes
Dat blote piemels posten. Zoeen belachelijke reden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
blote piemels posten in vbl -> 48 uur
Klonen tijdens die ban > 2 weken
Biet is jan/feb/maart/april volgens deze bron die ik veel gebruik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
BietjesZijn die nu in het seizoen? Ik lust wel weer een lekkere bietjessalade ofzo. Heb je de recepten van Claudia R met die dingen gezien? Best lekker
Bietjes zijn yummie, laatst nog deze soep gegeten gemaakt door de mr:quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bah Bietjes!
Misschien toch vanavond Mozzarella in het ruituig. Training gaat weer niet door. De gemeente heeft de velden afgekeurd. Verdorie. Ik wil trainen! Ik heb geen zin om zondag weer een boswandeling te doen.
jij niet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen wat je wilt lezen natuurlijk
Ik ga nog wel wat foto's uploaden. En ik heb geen blog. Wel een van m'n vorige ZA-trip, die was wat langer, namelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef Duderinnetje het volgende:
CF, ik wil nog eens alles weten over je Zuid Afrika-trip! Je hebt niet toevallig een blog bijgehouden? Ik ben zo benieuwd!
Dan wil ik in elk geval heel graag je foto's een keertje zien, als het mag!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga nog wel wat foto's uploaden. En ik heb geen blog. Wel een van m'n vorige ZA-trip, die was wat langer, namelijk.
We hebben echt zo idioot veel gedaan! 7500 km gereden in 4 wekenEn hopelijk gaan we over 2 jaar weer
Ja. Vraag maar aan SHEquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
Oh ja, je was lief, onschuldig en weerloos
is t ook echt t weer voor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:56 schreef golfer het volgende:
Kopje erwtensoep, ook al was ie uit blik, ging er wel in.
Ja. SHE vindt dat D_H een oversekste jagende griezel is die weerloze onschuldige meisjes aanvalt en misbruik van hun kwetsbare positie maakt!quote:
Linkje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. SHE vindt dat D_H een oversekste jagende griezel is die weerloze onschuldige meisjes aanvalt en misbruik van hun kwetsbare positie maakt!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Linkje?
Ik vind het namelijk ook
Ha ha ha ... Dan ben ik niet de enige die met twee van die mafketels vastzit.. Die van mij maar binnengehouden vandaag.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:17 schreef DarkElf het volgende:
een van mijn katten is trouwens compleet door het dolle heen door die wind en regen
rent steeds als een dwaas door het huis en naar buiten, is dus ook doorweekt maar dat
maakt t alleen maar leuker geloof ik
nee helemaal niet zelfsquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:49 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je ook problemen met kikkererwten, romanesco en oesterzwammen DarkElf?
Borsjt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kreeg laatst bij vrienden een soort russische-style soep met rundvlees, bieten, kool en wortelen. Klinkt ranzig, maar was erg lekker
Hé, dat vind ik ook! (Nou, behalve dat 'onschuldige' hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. SHE vindt dat D_H een oversekste jagende griezel is die weerloze onschuldige meisjes aanvalt en misbruik van hun kwetsbare positie maakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |