Doe maar in m'n eigen topic, dan heeft de rest er geen last vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg PF, waar wil je alle tips nu hebben voor je huis?
Ikea (ja, alweer) heeft namelijk ook hele prettige satijnen kussenslopen.
Ik heb m'n "huisgenootjes" nog niet gesproken, volgens mij is er een gezamenlijke koelkast maar dat weet ik dus nog niet!quote:
Veel mensen op uilenstede hebben een koelkast op de kamer. Mijn zus woonde daar en die had dat ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef P.F het volgende:
Ik heb m'n "huisgenootjes" nog niet gesproken, volgens mij is er een gezamenlijke koelkast maar dat weet ik dus nog niet!
Poepje, ik zou die koelkast nooit hoeven van je. Ik weet hoe je huidige koelkast er van binnen uitzag voor het schoonmakenquote:
Ik ga daar niet wonen he! Ja misschien doe ik dat wel, maar DH heeft een hoge koelkastquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Veel mensen op uilenstede hebben een koelkast op de kamer. Mijn zus woonde daar en die had dat ook.
Ja is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef Duderinnetje het volgende:
TerugVindPaprika
Leuke kamer P.F.! Kun je iets heel gezelligs van maken denk ik!
Kres zou nog even laten weten wanneer hij kan zodat ik kan zeggen wanneer ik kanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:35 schreef k_man het volgende:
PF, kres, wat doen we met bankje en lamp?
Nou, dan ga je toch even langs IKEA.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja is wel de bedoelingAlleen heeft iemand net een heel goedkoop bed voor mijn neus weg gekaapt dus ik baal
een bed is een goede investering vind ik, slapen doe je iedere dag & een lekker bed is elke dag feestquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja is wel de bedoelingAlleen heeft iemand net een heel goedkoop bed voor mijn neus weg gekaapt dus ik baal
Het was het hopen bed in 140 cm voor 40 euroquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dan ga je toch even langs IKEA.
Ja, ik heb alleen niet echt een geldboom en mijn huidige matras van de ikea is al aan het aftakelenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef Den_Haag het volgende:
pf, gewoon nog eens goed bij de ikea blijven zoeken. je hebt ook matrassen nodig?
pssst. voor 200 en een beetje heb je bij ikea een bed EN een bank in 1. En het slaapt echt lekker..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Het was het hopen bed in 140 cm voor 40 euroMaar die past toch net niet..
Blegh moet ik weer 300 euro of zo uitgeven voor lucht
Inclusief matras?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
pssst. voor 200 en een beetje heb je bij ikea een bed EN een bank in 1. En het slaapt echt lekker..
Met al die sterkte die jij hem elke dag weer toewenst is golfer binnen twee dagen weer een jonge god met de nieren van een gezonde peuter en de bloeddruk van een Tibetaanse monnik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
Sterkte Golfer!
Ik was deze week ook boos op de doktersassistente toen ze zei: Ja de jaren beginnen te tellen he, zoals bv die hernia.....Ik ben heul niet oud! Ik ben 25! Naja, geestelijk......![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Met al die sterkte die jij hem elke dag weer toewenst is golfer binnen twee dagen weer een jonge god met de nieren van een gezonde peuter en de bloeddruk van een Tibetaanse monnik.
op huisje dan? of had jij nu ook een kamer?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:32 schreef MissHobje het volgende:
Op kamersleuke tt wel hoor.. lekker toepasselijk
Nee hoor, dat mag krakkemiekje doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
En dan mij als jonge god zeker weer ontknapen ook, he?
Pfew. Saved by the bell.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
En Krakkemiekje doet het lekker niet!
2 kamertjes en een huge dakterrasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
op huisje dan? of had jij nu ook een kamer?
Slaap lekker allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |