Volgens mij staan de foto's erin als linkjes en niet als [..IMG]quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg alleen de OP niet goed, heb al een paar keer de hele tekst vernaggeld
Dit. En de andere plaatjes ontbreken, als het niet lukt wil ik ook wel kijken of ik een OP kan fixen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:39 schreef Undergod het volgende:
[..]
Volgens mij staan de foto's erin als linkjes en niet als [..IMG]
Ja dat klopt, heb de vorige Op gekopieerd dmv een quote, maar als ik die heule lange lap tekst ga zitten wijzigen in img-tags dan gaat er elke keer iets fout waardoor alles in de soep loopt..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:39 schreef Undergod het volgende:
[..]
Volgens mij staan de foto's erin als linkjes en niet als [..IMG]
Als iemand (TS?) die hier nog in een post plaatst, plak ik die er wel bij in de OP, ok?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:27 schreef Specularium het volgende:
Alleen de plaatjes uit deel 2 missen, maar het werkt nu wel.
Overigens heb ik al een antwoord op je laatste straat geven; Marco Pololaan (voor het geval deze ondergesneeuwd is onder de plaatjes uit het vorige deel)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:30 schreef Ireth het volgende:
Ik val wel ff in op pagina 5! (voor hetgeval je nu al aan 4 bent begonnen!)
Hey Ireth.quote:
Hij was idd ondergesneeuwd, maar is uiteraard goed!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:32 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Overigens heb ik al een antwoord op je laatste straat geven; Marco Pololaan (voor het geval deze ondergesneeuwd is onder de plaatjes uit het vorige deel)
quote:
Bij deze heb ik idd heul close in de buurt gewoondquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Dit lijkt mij op een andere plek waar jij in de buurt heb gewoond (voor zover ik mij kan herinneren uit het vorige deel), maar ik geeft Jambo een kans
Dat moet haast wel, op het midden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:07 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Aangezien Jambo het toch niet weet; Ondiep?
Yep, de voormalige basisschool in Ondiep staat daar op de foto. Momenteel zit er een moslimschool in oid, en exact tegenover die school heb ik dus gewoond. In mijn kleuterjaren zat er naast die shool de kleuterschool.. kon zo oversteken... en nu komt er dus nieuwbouw tegenover... Oke genoeg gezemel! een punt voor IHLGAT!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:07 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Aangezien Jambo het toch niet weet; Ondiep?
Jij woonde hier ook werkelijk om de hoek, ik zat op de Amandelschool in mijn jonge jaren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, de voormalige basisschool in Ondiep staat daar op de foto. Momenteel zit er een moslimschool in oid, en exact tegenover die school heb ik dus gewoond. In mijn kleuterjaren zat er naast die shool de kleuterschool.. kon zo oversteken... en nu komt er dus nieuwbouw tegenover... Oke genoeg gezemel! een punt voor IHLGAT!
+1
Joesse 15
Pony-Lover 14
Ireth 11
Specularium 9
ImHungryLetsGetATaco 7
jakkop 5
_Vulcanus_ 5
morpheus_at_work 4
Bluezz 4
bork 4
Becherovka 2
Jambo 1
16meter 1
MarkzMan_X 1
SCH 1
Undergod 1
Sjoewe 1
kwib 1
Blik 1
M'n schoonzusje heeft ook op de Amandelschool gezeten. Die is wel bekend in jullie buurt. Heeft ook in Ondiep gewoond.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij woonde hier ook werkelijk om de hoek, ik zat op de Amandelschool in mijn jonge jaren.
straks, moet nu kiddo halen en eerst de treinquote:
quote:
Inderdaad het is geen verkeerde plek en dit was dan nog een druilige zondagochtend in januari.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:46 schreef Ireth het volgende:
Kheb geen flauw idee, maar ik zou er zo willen wonen geloof ik!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:05 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Gezien de orientatie op de Dom (en m.b.v. google) heb ik zo'n flauw vermoeden (iets met vijftig jaar en mosterd geloof ik)
jij!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:16 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Gaat iemand hem nog inkoppen?
Abraham Dolehof (dankzij Google, nog nooit van gehoord!)quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:16 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Gaat iemand hem nog inkoppen?
Yupsquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Abraham Dolehof (dankzij Google, nog nooit van gehoord!)
Daarom liet ik deze ook eigenlijk schieten, zonder google (zij met wat logisch nadenken; zo kijkt het bijvoorbeeld nagenoeg loodrecht uit op de Dom) had ik deze ook nooit geraden/herkend.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:19 schreef _Vulcanus_ het volgende:
ik weet het echt niet, met google maps zoeken vind ik niet leuk.
Ik heb wel naged8 toen ik de foto nam m.b.t. deze rubriekquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:28 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Daarom liet ik deze ook eigenlijk schieten, zonder google (zij met wat logisch nadenken; zo kijkt het bijvoorbeeld nagenoeg loodrecht uit op de Dom) had ik deze ook nooit geraden/herkend.
Komt me niet bekend voor.. leidsche rijn?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Maar ik begrijp dat ik een nieuwe moet plaatsen;
[ afbeelding ]
Nee, meer richting het noord-westen van de stadquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:45 schreef Joesse het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor.. leidsche rijn?
m.a.w. LR hoort niet bij de stadquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:47 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Nee, meer richting het noord-westen van de stad
Dat zijn jouw woordenquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:46 schreef Jambo het volgende:
OK, gokje dan. Is het in de buurt van de Daalseweg?
(hint)quote:Op zondag 25 januari 2009 13:29 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Tja, zolang jullie ook geen gokjes wagen, kan ik ook niet zeggen of jullie koud of warm zitten.
Die wilde ik horen.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:36 schreef Specularium het volgende:
Van Eimerenstraat, dat hek hoort bij het park.
quote:
Hmm... ja daar kijk je in / staat de fotograaf.. maar bedoelde dus het adres van het pand wat je ziet...quote:
neuhquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:00 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij worden we hier genaaid met een heule oude foto van een verkeerssituatie die nu niet meer zo is?![]()
Keurig, geen genaai, dat seinhuisje staat er nu nogquote:
Maar het was wel een heule oude foto volgens mijquote:Op zondag 25 januari 2009 23:04 schreef bork het volgende:
[..]
Keurig, geen genaai, dat seinhuisje staat er nu nog
Je moet F5'en als een malle, ouwe.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:06 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Dat is al de zoveelste keer dat ik vanavond net naast de pot pis
mwaah, wat is heel oudquote:Op zondag 25 januari 2009 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar het was wel een heule oude foto volgens mij
Dat zeg ik, oudquote:Op zondag 25 januari 2009 23:08 schreef bork het volgende:
[..]
mwaah, wat is heel oud, jaren 60 denk ik.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet F5'en als een malle, ouwe.
Jao dan gaot mijn hartsjie ooooooopenquote:
neequote:
nopequote:
Goed.goed, close but no cigarquote:
quote:
quote:
Je pdf was incompleet, deze moest je hebben -> http://nieuw.gvu.nl/pages/reisinformatie/busroutes.aspxquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:12 schreef bork het volgende:
Je pdf was incompleet, deze moest je hebben -> http://nieuw.gvu.nl/pages/reisinformatie/busroutes.aspx
nee, niet echt.quote:
Correctomundoquote:
quote:
Welke buurt/omgeving is het?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:24 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
![]()
Het betreft hier een semi-openbaar stukje Utrecht, waar we vast allemaal wel eens langsgekomen zijn,
Pony-Lover was eerst:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:16 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
![]()
Het is idd (het hofje aan) de Mariaplaats. Maar wie krijgt nu het punt?
nee, ik was net klaar met m'n weekbanquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:05 schreef bork het volgende:
Kende het ook niet, heeftr PL weer een ban aan zijn broek of wat?
Hij is zeker de weg kwijt, loopt hier namelijk te struinenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:52 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
PL is de weg kwijt (flauw, ik weet het, maar kon het niet laten![]()
)
Yep, anders schiet het niet op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:16 schreef Jambo het volgende:
Dan mag iemand anders toch wel een nieuwe erin gooien? Bijvoorbeeld als er na 24 uur nog geen nieuw foto staat?
quote:
quote:
Je kon het zien aan die flat rechtsboven.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:44 schreef Jambo het volgende:
Lol, ik had moeten weten dat het Utrecht Noord zou zijn.
mwaahh.. dat had ook in Kanaleneiland kunnen wezen hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kon het zien aan die flat rechtsboven.
Die hoek zat ik ook gelijk te denken, alleen zijn daar volgens mij niet dat soort 'fietspaden'.quote:
Nee, dat was ook mijn twijfel iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:56 schreef Ireth het volgende:
Die hoek zat ik ook gelijk te denken, alleen zijn daar volgens mij niet dat soort 'fietspaden'.
neequote:
Als je Overvecht ruim definieert jaquote:
jawel maar hoe heet het daar?quote:
helaasquote:
Dat kan, graag meer meningen, of wees een held en pak de fietsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef Meike26 het volgende:
Een van de antwoorden goed rekenen, diegeen die het eerst het dichtst bij in de buurt was?
Als je nou die laatste even kan raden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef zatoichi het volgende:
Ik zie dit topic nu pas! Ik doe mee (tevens dus tvp en wachtend op nieuwe foto....)
Hee hoest bij mesos?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef zatoichi het volgende:
Ik zie dit topic nu pas! Ik doe mee (tevens dus tvp en wachtend op nieuwe foto....)
Goed, hoek Maliestraat mons. van de Weteringstraatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:56 schreef zatoichi het volgende:
Maliestraat?
Mijn vriendin herkende het maliehotel dacht ze.
Alles goed bij Mesos, praktisch gefuseerd met het Antonius, en binnenkort waarschijnlijk met nog meer ziekenhuizen....
+1quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:59 schreef bork het volgende:
[..]
Goed, hoek Maliestraat mons. van de Weteringstraat
Goezoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:56 schreef zatoichi het volgende:
Maliestraat?
Mijn vriendin herkende het maliehotel dacht ze.
Alles goed bij Mesos, praktisch gefuseerd met het Antonius, en binnenkort waarschijnlijk met nog meer ziekenhuizen....
+1quote:
Die bedoel ikquote:[
Snel! Het is overigens wel de Albrecht Thaerlaan ;-) ben er opgegroeid
Ik weet niet wat jij met de buurt bedoelt, maar Lombok is het iig nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hier in de buurt zou het ook zomaar kunnen zijn.
Noordwest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:56 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met de buurt bedoelt, maar Lombok is het iig niet
quote:
In 1 keer goed.quote:
Dan laat ik dit topic maar wat het is voor vannacht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:36 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Ik ga slapen, dus plaats gerust een nieuwe...
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Dan zal het wel de Surinamestraat zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |