straks, moet nu kiddo halen en eerst de treinquote:
quote:
Inderdaad het is geen verkeerde plek en dit was dan nog een druilige zondagochtend in januari.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:46 schreef Ireth het volgende:
Kheb geen flauw idee, maar ik zou er zo willen wonen geloof ik!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:05 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Gezien de orientatie op de Dom (en m.b.v. google) heb ik zo'n flauw vermoeden (iets met vijftig jaar en mosterd geloof ik)
jij!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:16 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Gaat iemand hem nog inkoppen?
Abraham Dolehof (dankzij Google, nog nooit van gehoord!)quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:16 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Gaat iemand hem nog inkoppen?
Yupsquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Abraham Dolehof (dankzij Google, nog nooit van gehoord!)
Daarom liet ik deze ook eigenlijk schieten, zonder google (zij met wat logisch nadenken; zo kijkt het bijvoorbeeld nagenoeg loodrecht uit op de Dom) had ik deze ook nooit geraden/herkend.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:19 schreef _Vulcanus_ het volgende:
ik weet het echt niet, met google maps zoeken vind ik niet leuk.
Ik heb wel naged8 toen ik de foto nam m.b.t. deze rubriekquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:28 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Daarom liet ik deze ook eigenlijk schieten, zonder google (zij met wat logisch nadenken; zo kijkt het bijvoorbeeld nagenoeg loodrecht uit op de Dom) had ik deze ook nooit geraden/herkend.
Komt me niet bekend voor.. leidsche rijn?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Maar ik begrijp dat ik een nieuwe moet plaatsen;
[ afbeelding ]
Nee, meer richting het noord-westen van de stadquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:45 schreef Joesse het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor.. leidsche rijn?
m.a.w. LR hoort niet bij de stadquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:47 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Nee, meer richting het noord-westen van de stad
Dat zijn jouw woordenquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:46 schreef Jambo het volgende:
OK, gokje dan. Is het in de buurt van de Daalseweg?
(hint)quote:Op zondag 25 januari 2009 13:29 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Tja, zolang jullie ook geen gokjes wagen, kan ik ook niet zeggen of jullie koud of warm zitten.
Die wilde ik horen.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:36 schreef Specularium het volgende:
Van Eimerenstraat, dat hek hoort bij het park.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |