quote:
Bij deze heb ik idd heul close in de buurt gewoondquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Dit lijkt mij op een andere plek waar jij in de buurt heb gewoond (voor zover ik mij kan herinneren uit het vorige deel), maar ik geeft Jambo een kans
Dat moet haast wel, op het midden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:07 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Aangezien Jambo het toch niet weet; Ondiep?
Yep, de voormalige basisschool in Ondiep staat daar op de foto. Momenteel zit er een moslimschool in oid, en exact tegenover die school heb ik dus gewoond. In mijn kleuterjaren zat er naast die shool de kleuterschool.. kon zo oversteken... en nu komt er dus nieuwbouw tegenover... Oke genoeg gezemel! een punt voor IHLGAT!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:07 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Aangezien Jambo het toch niet weet; Ondiep?
Jij woonde hier ook werkelijk om de hoek, ik zat op de Amandelschool in mijn jonge jaren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, de voormalige basisschool in Ondiep staat daar op de foto. Momenteel zit er een moslimschool in oid, en exact tegenover die school heb ik dus gewoond. In mijn kleuterjaren zat er naast die shool de kleuterschool.. kon zo oversteken... en nu komt er dus nieuwbouw tegenover... Oke genoeg gezemel! een punt voor IHLGAT!
+1
Joesse 15
Pony-Lover 14
Ireth 11
Specularium 9
ImHungryLetsGetATaco 7
jakkop 5
_Vulcanus_ 5
morpheus_at_work 4
Bluezz 4
bork 4
Becherovka 2
Jambo 1
16meter 1
MarkzMan_X 1
SCH 1
Undergod 1
Sjoewe 1
kwib 1
Blik 1
M'n schoonzusje heeft ook op de Amandelschool gezeten. Die is wel bekend in jullie buurt. Heeft ook in Ondiep gewoond.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij woonde hier ook werkelijk om de hoek, ik zat op de Amandelschool in mijn jonge jaren.
straks, moet nu kiddo halen en eerst de treinquote:
quote:
Inderdaad het is geen verkeerde plek en dit was dan nog een druilige zondagochtend in januari.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:46 schreef Ireth het volgende:
Kheb geen flauw idee, maar ik zou er zo willen wonen geloof ik!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:05 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Gezien de orientatie op de Dom (en m.b.v. google) heb ik zo'n flauw vermoeden (iets met vijftig jaar en mosterd geloof ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |