abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65254838
quote:
De Britse modeketen New Look komt dit jaar naar Nederland. Dat heeft Internationaal directeur Michael Lemner bevestigd. New Look is een fast fashion keten met betaalbare mode voor lage prijzen en winkels met een gemiddeld verkoopoppervlak van 500 vierkante meter. De keten is sinds 2006 met dit concept behalve in Groot Brittannië ook actief in Frankrijk (zestien winkels) en België (zeven). Lemner noemt de goede prestaties in Vlaanderen als een van de redenen dat de keten nu naar Nederland komt. Het bedrijf is momenteel nog op zoek naar geschikte winkellocaties in ons land, waardoor de directeur niet kon zeggen waar en wanneer het eerste Nederlandse filiaal van New Look geopend wordt. New Look gaat de geplande winkels hier zelf exploiteren.

New Look ging in 1969 van start met de eerste winkel in Taunton, een middelgrote stad in het zuidwesten van het land. De eerste buitenlandse winkel ging 1988 open in Frankrijk, maar volgens Lemner was dat filiaal veel kleiner en niet te vergelijken met het huidige New Look. New Look stond van 1998 tot 2004 genoteerd aan de beurs in Londen. In 2003 nam het bedrijf de Franse keten Mim over. Beide winkelketens bestaan binnen de huidige organisatie nog steeds naast elkaar en volgens Lemner blijft dat ook zo. "De logistieke organisatie van Mim was van groot belang voor de expansie van New Look in Frankrijk." Mim heeft in Frankrijk 291 filialen.

Expansieplannen voor de rest van Noord-Europa (Duitsland of Scandinavië) zijn er nog niet. Op 13 februari gaat wel het eerste Russische filiaal open in Moskou. In het voorjaar volgt de lancering in Egypte. Verder heeft het bedrijf negentien franchisefilialen in Saudi Arabië, de Verenigde Arabische Emiraten, Koeweit en Bahrein.

In thuisland Groot Brittannië en Ierland heeft New Look 607 winkels en een marktaandeel van vijf procent in het damesmodesegment (casual en young fashion). Volgens gegevens van TNS Worldpanel heeft 37 procent van de Britse vrouwen een item van New Look in de kast. Ook online doet het bedrijf het goed. Uit de laatste kwartaalresultaten blijkt dat de Britse website in de topweek vlak voor Kerstmis 2008 meer dan 1,1 miljoen bezoekers heeft getrokken. De webshop wordt nog dit jaar ook in Frankrijk, België én Nederland geïntroduceerd.
bron

check newlook.co.uk

Ik heb wel leuke dingen gezien. Ik ben wel benieuwd waar het eerste filiaal komt.
pi_65256823
Oogt allemaal erg simpel en goedkoop, wat het dus ook is.
pi_65257278
Omg
pi_65257383
Beetje ordinaire shit a la coolcat, maar af en toe hebben ze wel leuke schoenen.
pi_65257395
Leuk, dat ga ik in de gaten houden. Ze hebben Shaun the Sheep ondergoed.
pi_65257704
Ik heb trouwens liever dat ze Topshop eens naar Nederland brengen. Primark en New Look zijn wel leuk en aardig, maar halen het allebei bij lange na niet bij Topshop
pi_65258640
Jeej, weer een online shopmogelijkheid erbij.
Dit is helemaal niet goed voor mijn saldo.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_65263951
jeej eindelijk
Neem een kijkje op de vernieuwde Styleguide! www.styleguide.nl
pi_65263953
Ja las het al ergens anders. blij blij blij
www.Styleguide.nl de nummer 1 mode en lifestyle site, (dat vind ik dan)
pi_65264293
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Beetje ordinaire shit a la coolcat, maar af en toe hebben ze wel leuke schoenen.
Inderdaad, ik heb er 2 paar schoenen van
De winkel zelf is ook heel chaotisch en het ziet er cheapass uit !
pi_65265272
Pics van de lijn?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_65267321
Staat een link naar de website in de OP
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:22:40 #13
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_65296990
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik heb trouwens liever dat ze Topshop eens naar Nederland brengen. Primark en New Look zijn wel leuk en aardig, maar halen het allebei bij lange na niet bij Topshop
pi_65299026
In Rotterdam wordt trouwens ook een filiaal van River Island geopend. Schijnt in februari open te gaan.

Wel toffe dingen verkopen ze, maar het is allemaal wat duurder.
pi_65302095
Niet echt mijn smaak geloof ik.
I'll throw my apples if you get too close to me.
  maandag 6 juli 2009 @ 16:39:18 #16
16715 Mylene
*schatje*
pi_70705589
quote:
Brits New Look debuteert in Rotterdam

LONDEN – De Britse keten New Look opent de eerste Nederlandse vestiging in Rotterdam. Het betreft een duizend vierkante meter grote winkel in het winkelcentrum Linea Nova.

De komst van New Look naar Nederland was al enige tijd geleden aangekondigd. De modewebsite Fashion United meldt nu dat de New Look op 22 juli de deuren opent. De vestigingslocatie is een A1-locatie. Op termijn moet er een tweede Nederlandse vestiging komen in Amsterdam. Ook komt er een webshop gericht op Nederland.

New Look bestaat veertig jaar en is vooral actief in de UK en Ierland. Daar exploiteert het bedrijf meer dan zeshonderd winkels. Op bescheiden schaal is de onderneming ook actief in België en Frankrijk. De goede resultaten daar zijn een belangrijke reden om ook naar Nederland te komen.

Eerder al waagde de Britse concurrent Primark de overstap naar Nederland, met ook al een winkel in Rotterdam. New Look is een zogenoemde fast fashionketen.
bron
pi_70705874
jammer dat ik dan net op vakantie ben
pi_71130407
Ben benieuwd naar de webshop!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 19 juli 2009 @ 20:53:44 #19
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_71130798
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
!

New Look en Primark vond ik altijd een groot drama in de UK.. Shoppen moet ook een beetje relaxed zijn
pi_71134030
Ben een paar keer in Antwerpen in New Look geweest, vreselijke kleding maar wel leuke schoenen af en toe.
pi_71135439
wtf

de collectie lijkt heeel erg veel op die van river island

plimsoles, superman logo's, comic belts, zelfde soort polo's
maar wel goedkoper
pi_71308989
Vandaag zou de webshop toch openen?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_71309173
Vet

Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71309267
Webshop? *tvp*
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:25:40 #25
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71325213
tvp voor url naar website
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')