jij moet heul niet zeurenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:!
Naja opzich ben ik wel een soort van tevreden met de mijneAls ik een wonderbra aan heb
![]()
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij moet heul niet zeuren
ik vind jouw tetten mooi
Ik ben ook wel tevreden met de jouwe, maar dan zonder wonderbra.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
!
Naja opzich ben ik wel een soort van tevreden met de mijneAls ik een wonderbra aan heb
![]()
Jij hebt ze niet nakend gezienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij moet heul niet zeuren
ik vind jouw tetten mooi
Ik dacht dat we dat lowkey zouden houdenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel tevreden met de jouwe, maar dan zonder wonderbra.
IB weet het toch alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat lowkey zouden houden
Nou, dan niet johquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij hebt ze niet nakend gezienaardige push op wat ik altijd aan heb hoor
En @ IB liefde maakt blind enzulks.
"Ach, het gaat toch uit"quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet maar 's een keer ondergoed gaan winkelen idd.. maar ik heb daar totaal geen zicht op
heb hema-strings van 2,50 (per 3) en 13 euro bh's van de Hema
![]()
Ja, want jarretels zijn synoniem voor SM.quote:
in swarmi zijn kleine wereldje wel johquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, want jarretels zijn synoniem voor SM..
Ik voel me serieus lekkerder (als in fijner) als ik een leuk setje aan hebquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, idd...
snap al die heisa om lingerie niet eigenlijk
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, idd...
snap al die heisa om lingerie niet eigenlijk
ja, daar heb ik me bijkbaar niet zo druk over te makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Weet je hoe gaaf lingerie kan zijn. Goeie lingerie kan de liefde voor een vrouw maken of breken.
Geef je er zelf ook niks om? Ik zie het als iets dat privé is, en voor jou en het mannetje iets spannends kan hebben dat verder niemand ziet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daar heb ik me bijkbaar niet zo druk over te maken
ik heb laatst nog gehint dat hij de boxers met gaten maar 's weg moest gooienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geef je er zelf ook niks om? Ik zie het als iets dat privé is, en voor jou en het mannetje iets spannends kan hebben dat verder niemand ziet.
Als mijn vriendin dat zou hebben, die ongevoeligheid daarvoor, zou ik serieus balen.
Ok dat hoop ik dan maarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
dat kietelt een beetje maar voel je niks van
Dat heb ik een keer gehad toen ik m'n zakmes aan het schoonmaken was, opeens zat 'ie in m'n knokkelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
interessant in die tijd, ik kon mn bot zienvan mn rechterwijsvinger was het bovenste kootje opengesneden door wat onhandige acties
Als het goed is voel je er weinig van. Bij mij hebben ze schroeven uit m'n botten gedraaid en gewoon naar buiten getrokken, daar voelde ik ook weinig vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:02 schreef Dupje het volgende:
Thanks!!Hechtingen eruit halen doet toch niet heel pijn?
Vind je het gek, met zo'n kermis op je armquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik was overigens wel een attractie in de collegezaal. Iedereen keek me echt aan alsof ik een via lucht overdraagbare vorm van aids ofzo had.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:15 schreef IrishBastard het volgende:
Interessanter, hoe had je je bot zo kapot gekregen dat je schroeven nodig had?
Vooral het verhaal vertellen werkte goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vind je het gek, met zo'n kermis op je arm
Omfg, wat een ontzettend faal verhaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vooral het verhaal vertellen werkte goed. Het plaatsen van de schroeven, beetje bang maken enzo. En als ze dan durfden van dichtbij te kijken, een beetje aan m'n huid trekken zodat je er van de zijkant 'in' kon kijken, kon je precies de verschillende lagen van de huid zien. Je zag mensen soms wat wit wegtrekken
![]()
.
Daar heb ik me trouwens nog wel eens mee vergist. Moest ik twee keer per dag schoonmaken, vuil eruit halen enzo. Waren open wonden gedurende een week of vijf, dus goed verzorgen. Dacht ik een keer wit vuil onderin te zien zitten. Dus ik lekker erin peuren met een wattenstaafje, maar het wilde niet meewerken. Dus ik een pincet ontsmet en daarmee zeg maar m'n huid in. Ging ik sleuren aan dat witte, bleek het een vetlaagje van m'n huid te zijn dat ik los scheurde. Oops![]()
![]()
.
In het donker van een trapje gevallen waar losse rotzooi op lag, maar dat wist ik niet. Vervolgens glij je daar over uit en tief je uiterst vakkundig naar beneden. Daar ben ik dus ook nooit meer blijven slapenquote:
Ja wist ik veelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Omfg, wat een ontzettend faal verhaal![]()
!!
Ik lig echt vlak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |