Joh, iedereen hier loopt jullie toch maar te zieken, ga dan niet serieus reagerenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach, niet alles komt int boedieboelijstje
En ik doelde meer op dat ik het wel mee vond vallen dat IB en ik het daar constant over hebben.. Dit is volgens mij de eerste keer?
Ik ben te lui om te zoeken maar hier hoort je eigen quote tegen swarma vanmiddag, die het ook allemaal te serieus namquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik doelde meer op dat ik het wel mee vond vallen dat IB en ik het daar constant over hebben.. Dit is volgens mij de eerste keer?
Nu heb ik het weer voor mezelf verneuktquote:
Hihi je zei neuktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu heb ik het weer voor mezelf verneukt
aai.gif
Mag hij ook een keerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hihi je zei neukt [ afbeelding ]
Nee wij kenden elkaar buiten fokquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Mikkie het volgende:
Hosti en Cali horen dus eigenlijk ook in de lijst?
dat maakt heul nie uit voor het lijstjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee wij kenden elkaar buiten fok
Toch vind ik van nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat maakt heul nie uit voor het lijstje
Moet je elkaar per se via Fok hebben leren kennen danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee wij kenden elkaar buiten fok
Dunno, maar ik ga daar niet melden dat ik Cali heb geneuktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je elkaar per se via Fok hebben leren kennen dan
Pech voor je, het is hier een democratiequote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
dan meld ik het wel even voor je
Noem je mij nou kansloos?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb het toen ook niet zelf gemeld, redelijk kansloos ls je dat doet imo.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
ja, jij die ons niet uitbundig groette en deed alsof je ons niet kende vond ik ook zeer matig
eenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]. Je kunt nou eenmaal niet verwachten dat iedereen altijd een feestje geeft als jij er bent
.
sorryquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb serieus vannacht (toen ik alleen sliep) iets heel raars gedaan in mn slaap want vanochtend toen ik wakker werd had ik last van een spiertje in mn rug/zij
Ach dat viel toch wel mee? Ik was gewoon midden in een potje, ik stak heel liefkozend nog 'een' vinger op en later glimlachte ik nog eventjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eenwas al genoeg geweest, maar je gunde ons nauwelijks een blik waardig
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, wat ik me vanmiddag tijdens het leren afvroeg/bedacht. Als je nou zwanger wordt he.. Worden je tieten wel groter
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef IrishBastard het volgende:
Net eindelijk mijn zwager gesproken, die dus sinds half 1 vanmiddag een trotse vader is
Ik heb er een neefje bij
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef IrishBastard het volgende:
Net eindelijk mijn zwager gesproken, die dus sinds half 1 vanmiddag een trotse vader is
Ik heb er een neefje bij
ik hoorde net wat over een anticonceptiemiddel (buisje in je armen) waar je tieten ook van gaan groeienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, wat ik me vanmiddag tijdens het leren afvroeg/bedacht. Als je nou zwanger wordt he.. Worden je tieten wel groter
toch nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:36 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, tis ook niet mijn keus, zegmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |