quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:02 schreef bakayarou het volgende:
Hier in het dorp hebben we er ook 1 met 2! wagens. Op zijn garagedeur waar die wagens staan, heeft een schilder aan de hand van foto's de voorkanten van die wagens daarop geschilderd. De melkboer had alleen één foutje gemaakt. Op de foto die hij de schilder gaf stond ik en niet zijn zoon. Waarschijnlijk omdat we een beetje hetzelfde gezichtsprofiel hebben. (leg nu pas de link tussen melkboer en m'n karakteristieke neus maar dat terzijde). Toen hebben ze toch maar even de schildering aangepast maar mijn trui staat er nog steeds met het gezicht van die jongen.
Die rijdt hier inderdaad regelmatig door de straat. Volgens mij zijn het vooral oudere mensen die er wat kopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:16 schreef Apfelsaft het volgende:
In Rijswijk (ZH) rijdt er ook nog één, zag hem weleens langsrijden toen ik nog postbode was. Ze zijn wel érg zeldzaam tegenwoordig.
ja en nee, het alleen venten is niet lucratief genoeg meer. Maar het pand waar ooit ook een winkel zat, wordt nu verhuurd. (boven kamers en beneden zit een hobby winkel) Daarnaast leveren ze ook bestellingen aan bedrijven en instellingen, dat laatste is eigenlijk nu de hoofd-activiteit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Houdt hij zijn hoofd nog wel aardig boven water dan?
Ede, op verschillende dagen en tijden.quote:Op maandag 20 april 2009 18:48 schreef bjornfoto het volgende:
Hallo Allemaal,
Voor een fotoserie ben ik op zoek naar SRV-mannen met hun SRV-wagen. In het forum zie ik dat jullie er nog wel wat kennen! Zouden jullie me willen laten weten waar en wanneer ze nog rondrijden? Als je ze persoonlijk kent nog beter! Alvast bedankt!!! grt, Bjorn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |