Waar is de bron dan dat ik ff kan checken dat dit een geheim was.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:04 schreef MaJo het volgende:
Beetje suffe vraag dit, mijn antwoord is ook gewoon goed. Altijd vervelend als de vraagsteller alleen maar het antwoord wil horen wat hij in zijn hoofd heeft en dan niet meer objectief naar de antwoorden kijkt. Hier waren blijkbaar meerdere goede antwoorden en degene die het als eerst goed had hoort een punt te krijgen. Ik dus
quote:She was also known for her trademark glasses (often darkly tinted), but she had surgery to correct her vision permanently in August 2005.
Dat was destijds in het nieuws. Heb geen puf om het nu te checken. Ik ben ziek en ga even een tukkie doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:07 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[..]
Waar is de bron dan dat ik ff kan checken dat dit een geheim was.
Staat nergens dat het een ziekte betrof dus lijkt mij gewoon slechte ogenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:14 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[..]
Slaat dat op een oogziekte of gewoon op slechte ogen?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:39 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
jennifer hoffman
Jeejquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:02 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:22 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
muffinman?
Deze was wel eerder geweestquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Goed man!
Nederlandse..en is bekend vanwege haar boeken vooralquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
jane gooddall
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |