4 Steekvliegen - arov (8:20-32)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Water, kikkers, muggen, sprinkhanen, duisternis, dood van eerstgeborene en nog een paar
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
luizen
Tsja, vragensteller beslist...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:04 schreef MaJo het volgende:
Beetje suffe vraag dit, mijn antwoord is ook gewoon goed. Altijd vervelend als de vraagsteller alleen maar het antwoord wil horen wat hij in zijn hoofd heeft en dan niet meer objectief naar de antwoorden kijkt. Hier waren blijkbaar meerdere goede antwoorden en degene die het als eerst goed had hoort een punt te krijgen. Ik dus
Majoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:04 schreef MaJo het volgende:
Beetje suffe vraag dit, mijn antwoord is ook gewoon goed. Altijd vervelend als de vraagsteller alleen maar het antwoord wil horen wat hij in zijn hoofd heeft en dan niet meer objectief naar de antwoorden kijkt. Hier waren blijkbaar meerdere goede antwoorden en degene die het als eerst goed had hoort een punt te krijgen. Ik dus
zwitsalbaby00 +1quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:05 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
ayaan hirsi ali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |