... Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoeltquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal
Gefeliciteerd met onze nieuwe president
Beetje, maar ik vind het charisma van die vent echt geweldigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
... Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef Cee het volgende:
Michiel, ga je Coco Jambo draaien? Speciaal voor deze dag?
Tenminste stukken beter dan als die ouwe McCain dat moest doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje, maar ik vind het charisma van die vent echt geweldig
Die stond er altijd bij als een buzzer uit een gameshow die iets te enthousiast was ingedrukt bij het beantwoorden van de vraagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Tenminste stukken beter dan als die ouwe McCain dat moest doen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Mr. President. Zo heet de groep die 't zingt.![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
de rest is redelijk motherfuckin' massive aan die Aretha.
Amerika heeft 200 miljard nodig , 200 miljoen is een druppel op gloeiende plaatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:39 schreef 3FMaster het volgende:
Jeej! Michiel gaat volop mee met de menigte. Amerikaans jingle, GEM die praat over scholen in de USA. Tering zeg, wat ben ik blij als deze troep weg is.
Ik ben blij dat Obama president is geworden, maar hoe dat daar en hier gevierd word is werkelijk te zot voor woorden. 200 miljoen dollar. Kun je veel scholen mee bouwen, de kreditcrisis helpen ...
kan je ook zeggen over carnaval of al dat soort dingen...tis volksvermaak en dat is goed. T houd de mensen bezigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:39 schreef 3FMaster het volgende:
Jeej! Michiel gaat volop mee met de menigte. Amerikaans jingle, GEM die praat over scholen in de USA. Tering zeg, wat ben ik blij als deze troep weg is.
Ik ben blij dat Obama president is geworden, maar hoe dat daar en hier gevierd word is werkelijk te zot voor woorden. 200 miljoen dollar. Kun je veel scholen mee bouwen, de kreditcrisis helpen ...
Of The Dead Kennedy's.quote:
Colbie Caillat deed ooit mee aan American Idol. Ze kwam niet eens voorbij de auditie ronde.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht idd, deze single van Mraz en Caillat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |