Genieten hehquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef Christiaan het volgende:
Jézús wat een bagger. Is dit nou 3FM.
toch niet om N&S?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:25 schreef Piles het volgende:
Ja, ik gooi de radio maar eens uit voor vanavond
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef Christiaan het volgende:
Volgens mij verlang ik terug naar licht van de laser.
Om 10 uur is er nog het enige programma op 3fm waar ze goede muziek draaien hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:25 schreef Piles het volgende:
Ja, ik gooi de radio maar eens uit voor vanavond
t lijstje is nu afgelopen, dus huppetee niet zo zeuren zegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
En de rest van de kutmuziek in dat nutteloze lijstje ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WH
![]()
Eensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef Cee het volgende:
Ho eens effe. Potty Squat kon ik al niet hebben, Nick & Simon was een vrolijke melige uitzondering en dan nu Within Temptation. Het houdt niet op.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Om 10 uur is er nog het enige programma op 3fm waar ze goede muziek draaien hoor
Wie weet schakel ik dan nog ff inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:27 schreef TheZapster het volgende:
Om 10 uur is er nog het enige programma op 3fm waar ze goede muziek draaien hoor
Het verpest gewoon m'n hele avondquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
t lijstje is nu afgelopen, dus huppetee niet zo zeuren zeg
Zelfs dat helpt nietquote:* muisje-eliza pakt cola voor Piles
's Avonds slimmerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
. Ekdom
![]()
Alleen hoor ik dat nooit
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie weet schakel ik dan nog ff in
[..]
Het verpest gewoon m'n hele avond
En had toch al geen zin in radio vanavond
[..]
Zelfs dat helpt niet
Raak 3fm een beetje beu de laatste tijd, op een paar uitzonderingenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:30 schreef muisje-eliza het volgende:
oh je heb gewoon geen zin...nou ga stof onder je bed zoeken![]()
Uiteraardquote:tot rijdende rechter?
maar jij ook hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal
Gefeliciteerd met onze amerikaanse nieuwe president
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal
Gefeliciteerd met onze nieuwe president
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal
Gefeliciteerd met onze nieuwe president
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |