En jij loopt op microsoftquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:59 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dankje. Ik denk dat het inderdaad een internetvirusje was
Jammer genoeg wel. Ik wil een Apple!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En jij loopt op microsoft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb foto's van mij vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb foto's van mij vroeger
Vandaag is rood 15 (?) jaar geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind m wel leuk klinkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:11 schreef Christiaan het volgende:
Twee uur geleden ook al deze bagger. Dit is toch geen 3FM, Britney!
* 3FMaster Denkt na met zijn Culinaire denkvermogen. Gefrituurde mosselen? Hup, frituur aan, mosselen erin, wachten totdat ze goed zijn. Uit frituur, en opetenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:09 schreef muisje-eliza het volgende:
mn zelfgefrituurde mossels zij hardstikke lekker![]()
Wat n kutwerk maar daar krijg je ook wat voor terug
Ik ook en michiel, domien en coen ookquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster Denkt na met zijn Culinaire denkvermogen. Gefrituurde mosselen? Hup, frituur aan, mosselen erin, wachten totdat ze goed zijn. Uit frituur, en opeten
Zal vast wel klote klusje zijn
Feel what U want, van Kristine W toch? Zo uit m'n hoofd!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
dat achtergronddeuntje komt me zoooo bekend voor maar kom er niet op
Oh, nog slechterquote:
jaaaah!!! ik zat de hele tekst wel mee te zingen maar kon net niet op "feel what u want" komen...daar kwam alleen maar *lalalala*quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Feel what U want, van Kristine W toch? Zo uit m'n hoofd!
Gelukkig weer beter dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben er weer, gister beetje ziekjesachtig, vandaag thuisgebleven, zo goed als de hele dag 3fm geluisterd. Ik ben nu weer beter.![]()
Dus, ik ben er weer
ik ook...heel ergquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef Christiaan het volgende:
Volgens mij verlang ik terug naar licht van de laser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |