Ik gewoon ned1.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb ondertussen CNN aanstaan...zo mis ik niks
Nogal jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef on_air het volgende:
Het is net een awardshow, die inzwering.
Fuck ! Heb er de laatste keren wel omgedacht... Sorryquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef Noortje. het volgende:
Hans is iets vergeten en nu ga ik krassen.
Mooie zin inderdaad. Mooie toespraak, vond ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
'people will judge you on what you build, not on what you destroy'
Kwestie van niet het Journaal kijken, simple as that!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:50 schreef 3FMaster het volgende:
Mooi! Afgelopen. Nu nog 7 dagen op het journaal, en dan kunnen we met zn alle weer normaal doen
Dat zal moeilijk voor mij zijn. Kijk váák naar journaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van niet het Journaal kijken, simple as that!
Jij ook al? Ik weet zeker dat het via FOK! van het ene account naar het andere account gaat. Beterschap nog!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben er weer, gister beetje ziekjesachtig, vandaag thuisgebleven, zo goed als de hele dag 3fm geluisterd. Ik ben nu weer beter.![]()
Dus, ik ben er weer
Dankje. Ik denk dat het inderdaad een internetvirusje wasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik weet zeker dat het via FOK! van het ene account naar het andere account gaat. Beterschap nog!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben er weer, gister beetje ziekjesachtig, vandaag thuisgebleven, zo goed als de hele dag 3fm geluisterd. Ik ben nu weer beter.![]()
Dus, ik ben er weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |