Welnee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah
Was ik toen anders heen gegaan.
Maar hield het journalistiek voor geizne, altijd maar over slecht nieuws schrijven
300 euro voor eten e.d. is toch netjes?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn kostepotje is overigens ook vrij hoog
Krijg 250 IBgroep vanwege uitwonende status, mn ouders betalen huur (iig dit jaar) en ik verdien ongeveer driehonderd in de maand.
Moet wel collegegeld zelf betalen en boeken en verder alles.
Maar hou gemiddeld zo'n 300 euro over in de maand om van te leven, en hou gemiddeld daar iets van 80 tot 100 euro van over, afhankelijk van of ik veel uitga, cd's koop of kleren nodig heb etc
Hoe ver is dat bij de EUR vandaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:56 schreef iszinloos het volgende:
Heh ik heb wel een twee kamer appartement trouwens wie wil dr bij me inkomen wonen.![]()
200 euro ofzo![]()
Prachtig buurt in Rotterdam zuid helemaal geen criminaliteit ofzo. Dicht bij zuid-plein ook.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:56 schreef reetveter het volgende:
Bij mij ligt er ook een beste rotzooiGelukkig komt mijn vriendin volgende week
.
Bij ons niet, alles moest met zo min mogelijk woorden geschreven worden en mocht uitsluitend over slecht nieuws gaan leek het wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee.Viel hartstikke mee. En uiteindelijk heb ik het met deze opleiding juist getroffen, aangezien ik nu afstudeer in een richting die me heel erg aanstaat.
Heeft totaal niks meer met journalistiek te maken, maar alles met creativiteit (met taal).
Pasta (penne ofzo), met spinazie, spekjes en roomkaas eroverheenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef reetveter het volgende:
Nog suggesties wat makkelijk te maken is voor zometeen?
Boterham met pindakaas.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef reetveter het volgende:
Pasta met gehakt, saus en kaasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef reetveter het volgende:
Ik heb geen idee waar zit de eur?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe ver is dat bij de EUR vandaan?
Kip tandoriquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef reetveter het volgende:
Ja is het ook, kan ongeveer tien euro per dag bestedenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
300 euro voor eten e.d. is toch netjes?![]()
Of bij de Lidl 3 pizza's voor 3 euro, zelf wat dingen erop gooien, ben je ook voor 2,5 klaar voor drie avondenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef Florian_ het volgende:
Of doe gewoon als Ananas, die slingert elke avond de frituur aan om zijn eigen gemaakte dellekes te bereiden
Journalistiekquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij ons niet, alles moest met zo min mogelijk woorden geschreven worden en mocht uitsluitend over slecht nieuws gaan leek het wel.
Toen kwam er een man van de muziekjournalistiek (oprichter van Toazted) en die boorde mijn droom even in drie zinnen de grond in.
Het was kut
Je verdiende er geen fuck mee
Beter kon je iets anders doenzat ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |