abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65268844
http://www.liveleak.com/view?i=a6d_1232411745

Israel schieten op kinderen terwijl ze uit huis gingen met handen omhoog en witte vlag
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_65268894
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:07 schreef damsco het volgende:

[..]

Oke, dan weet ik wat je achterliggende motieven zijn. Als je dat denkt is het inderdaad hopeloos discussiëren gezien je al zo overtuigd bent van je, naar mijn volle overtuiging onjuiste, waarheid.

Over je eerste opmerking wijk ik maar uit, gezien het simpelweg uitlokkend werkt en ik daar niet aan mee wens te doen.
De opmerking over de taalfout? Die is gewoon grappig en niet denigrerend, dus wat maak je je nou druk?

Handig, dat hokjesdenken.
Overigens laten alle kaarten sinds pakweg 1900 zien, dat Palestina gaandeweg door de Joden ingepikt wordt. Eerst door gewone immigratie, dan door kopen van grond, dan door verjagen van oorspronkelijke bewoners, dan door het uitroepen van een staat en vervolgens door het steeds maar uitbreiden van die staat.

Ik ben daarvan overtuigd? Jazeker!
Jij toch ook van jouw gelijk?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:26:57 #103
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65268986
Domme mensen blijven domme mensen, maar in dit geval is onwetend wellicht een betere benaming.
pi_65269022
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:26 schreef damsco het volgende:
Domme mensen blijven domme mensen, maar in dit geval is onwetend wellicht een betere benaming.
Zijn de mensen dom die voor de burgersbevolking zijn voor Gaza ? mensen die geven om mensen in Gaza niet om moormachines zoal Israel ..

zijn de mensen dom die voor vrede en rechtvaardigheid zijn ?..

Hoe noem jij de mensen die voor de Israelische moordmachines zijn dan ? slim ?
pi_65269123
quote:
Ach, in de loop van de discussie heb ik eens een bron of wat die me aangereikt werd, gelezen. Dus onwetend? Nee, niet meer. En als je aanvullende feitelijke informatie hebt: die lees ik graag.
En dom? Ach, ik wil best wel een discussie over mijn IQ aangaan.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_65269274
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:09 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou, ik begin gaandeweg toch aardig wat sympathie voor Meki te voelen. Hij kan het nogal onhandig brengen en zijn teksten zijn bepaald niet foutloos, maar hij heeft wel vaak een punt.
Neem de eerste zin je onderschrift ter harte en start een praatgroepje.
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:41:53 #107
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65269319
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ach, in de loop van de discussie heb ik eens een bron of wat die me aangereikt werd, gelezen. Dus onwetend? Nee, niet meer. En als je aanvullende feitelijke informatie hebt: die lees ik graag.
Ach, IQ is enkel een indicatie van je ontwikkeling betreffende bepaalde materie. Analytisch denken en zo problemen oplossen is een ander verhaal. Maar zoals ik al eerder zei, onwetend is wellicht een betere benaming. En ja, daar schaar ik ook jou onder. Ik durf je zelfs in het conspiracy hoekje te plaatsen, gezien je opmerking over het bewust uitmoorden van een bevolking door Israël (iets wat natuurlijk ronduit belachelijk is).
pi_65269376
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:41 schreef damsco het volgende:

[..]

Ach, IQ is enkel een indicatie van je ontwikkeling betreffende bepaalde materie. Analytisch denken en zo problemen oplossen is een ander verhaal. Maar zoals ik al eerder zei, onwetend is wellicht een betere benaming. En ja, daar schaar ik ook jou onder. Ik durf je zelfs in het conspiracy hoekje te plaatsen, gezien je opmerking over het bewust uitmoorden van een bevolking door Israël (iets wat natuurlijk ronduit belachelijk is).
Nou maak je het helemaal bot
eerst waren we dom nu zijn we onwetenheid..
hoe noem jij jezelf dan ?.
zie het feiten open je ogen en schaar je niet achter een staat die de burgersbevolking als vijand beschouwt.
pi_65269406
quote:

[..]

Mijn definitie van IQ verschilt van de jouwe. Soit!

En nu inhoudelijk? heb je nog een argument of idee?
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:49:14 #110
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65269449
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een vreemde beredenatie. Iets bewijzen en onderbouwen wat niet bestaat/onjuist is. Is hetzelfde wanneer ik zou moeten bewijzen dat er geen paarse olifanten bestaan.

Jij doet bepaalde beweringen, dat Israël het bewust op burgers doelt, en ik moet vervolgens met feitelijke informatie komen om dit onderuit te halen. De omgekeerde wereld lijkt mij?
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:52:45 #111
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65269520
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Mijn definitie van IQ verschilt van de jouwe. Soit!

En nu inhoudelijk? heb je nog een argument of idee?
Schijnbaar, wanneer jij bepaalde kennis niet hebt (omdat je bepaalde cruciale kennis mist), dan scoor je lager op een IQ test dan iemand die wel deze kennis tot zich heeft genomen. Afrikanen zouden waarschijnlijk over het algemeen lager scoren dan een Aziaat gezien de algemene ontwikkeling. Dit wil niet zeggen dat Afrikanen per definitie dom zijn, echter missen ze bepaalde cruciale informatie. Ik wil hier best met je in discussie overgaan.

Hetzelfde geldt in dit conflict, jij bent blind voor bepaalde informatie en baseert je meningen dus op onjuiste, en wellicht propagandistische, bronnen.
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 00:53:11 #112
230491 Zith
pls tip
pi_65269531
quote:

[..]

Ach, IQ is enkel een indicatie van je ontwikkeling betreffende bepaalde materie. Analytisch denken en zo problemen oplossen is een ander verhaal.
Ok, jij weet dus helemaal niets van wat IQ is!

IQ zegt niets over je kennis betreffende materie, het zegt ALLES over analytisch en probleem oplossend denken. Oftewel: IQ geeft je geen informatie over hoeveel je afweet van natuurkunde, maar wel over hoe goed je potentieel bent in natuurkunde.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:54:22 #113
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65269555
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:53 schreef Zith het volgende:

[..]

Ok, jij weet dus helemaal niets van wat IQ is!

IQ zegt niets over je kennis betreffende materie, het zegt ALLES over analytisch en probleem oplossend denken. Oftewel: IQ geeft je geen informatie over hoeveel je afweet van natuurkunde, maar wel over hoe goed je potentieel bent in natuurkunde.
Materie is in dit geval ontwikkeling in bepaalde gebieden. Analytisch probleemoplossend denken is één van deze factoren.
quote:
* Algemene intelligentie (g-factor)
* Verbale intelligentie
* Numeriek, logisch (Logical-Mathematical)
* Ruimtelijk inzicht-technisch inzicht
* Geheugen
* Sociale intelligentie
* Emotionele intelligentie
Zoals je ziet is het niet enkel je analytische vermogen, maar omvat het meer gebieden. Schijnbaar weet jij niet wat IQ inhoudt. Mompelt iets over klok en klepel.
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 00:56:47 #114
230491 Zith
pls tip
pi_65269613
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:52 schreef damsco het volgende:

[..]

Schijnbaar, wanneer jij bepaalde kennis niet hebt (omdat je bepaalde cruciale kennis mist), dan scoor je lager op een IQ test dan iemand die wel deze kennis tot zich heeft genomen. Afrikanen zouden waarschijnlijk over het algemeen lager scoren dan een Aziaat gezien de algemene ontwikkeling. Dit wil niet zeggen dat Afrikanen per definitie dom zijn, echter missen ze bepaalde cruciale informatie.
Nee, nogmaals, je zit ernaast. Geen kennis is vereist (nou ja, dat je het ABC en 123 kent zodat je 1,2,3,? formules kan oplossen), het gaat puur om analytisch en ruimtelijk inzicht.
quote:
A person taking an IQ test will perform a series of analytical and spatial activities, and the success with those endeavors will result in receiving the IQ score.
De reden dat Afrikanen gemiddeld lager scoren komt waarschijnlijk omdat ze tijdens de opvoeding minder temaken hebben met probleem oplossend en ruimtelijk denken (met lego en blokken spelen vs. meel stampen voor je moeder, als voorbeeld)... maar dat is een heel ander topic
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 00:58:22 #115
230491 Zith
pls tip
pi_65269642
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:54 schreef damsco het volgende:

[..]

Materie is in dit geval ontwikkeling in bepaalde gebieden. Analytisch probleemoplossend denken is één van deze factoren.
Je zit gewoon fout. Je schreef dat analytisch denken een 'heel ander verhaal' was dan wat je uit IQ testen kan halen, en dat is onzin. Het analytisch vermogen en IQ zijn direct verbonden.
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:59:25 #116
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65269664
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee, nogmaals, je zit ernaast. Geen kennis is vereist (nou ja, dat je het ABC en 123 kent zodat je 1,2,3,? formules kan oplossen), het gaat puur om analytisch en ruimtelijk inzicht.
[..]

De reden dat Afrikanen gemiddeld lager scoren komt waarschijnlijk omdat ze tijdens de opvoeding minder temaken hebben met probleem oplossend en ruimtelijk denken (met lego en blokken spelen vs. meel stampen voor je moeder, als voorbeeld)... maar dat is een heel ander topic
Dat is toch een stuk ontwikkeling, je zegt het immers zelf. En dat is dus precies waar ik op doelde, indien je deze ontwikkeling niet hebt "getriggerd" scoor je natuurlijk lager.
  woensdag 21 januari 2009 @ 01:00:26 #117
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65269680
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:58 schreef Zith het volgende:

[..]

Je zit gewoon fout. Je schreef dat analytisch denken een 'heel ander verhaal' was dan wat je uit IQ testen kan halen, en dat is onzin. Het analytisch vermogen en IQ zijn direct verbonden.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat er meer vlakken zijn binnen de IQ test, waaronder dus je analytische vermogen. Je kan bijvoorbeeld sterk scoren op het ene gebied, maar minder op het andere gebied.
pi_65269729
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:49 schreef damsco het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een vreemde beredenatie. Iets bewijzen en onderbouwen wat niet bestaat/onjuist is. Is hetzelfde wanneer ik zou moeten bewijzen dat er geen paarse olifanten bestaan.

Jij doet bepaalde beweringen, dat Israël het bewust op burgers doelt, en ik moet vervolgens met feitelijke informatie komen om dit onderuit te halen. De omgekeerde wereld lijkt mij?
Niet om de hete brij heendraaien!
Je trekt mijn intelligentie en mate van geďnformeetrd zijn in twijfel.

En je verdraait mijn woorden, maar daar hebben we het nog wel over.
  woensdag 21 januari 2009 @ 01:04:25 #119
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65269770
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 01:02 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Niet om de hete brij heendraaien!
Je trekt mijn intelligentie en mate van geďnformeetrd zijn in twijfel.

En je verdraait mijn woorden, maar daar hebben we het nog wel over.
Onzin, zie het dikgedrukte. Ik zeg dus zelf dat dom een wat ongelukkig gekozen uitspraak is, en dat onwetend een betere benaming is. Ik trek dus helemaal niet je intelligentie in twijfel.
quote:
pi_65269862
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 01:04 schreef damsco het volgende:

[..]

Onzin, zie het dikgedrukte. Ik zeg dus zelf dat dom een wat ongelukkig gekozen uitspraak is, en dat onwetend een betere benaming is. Ik trek dus helemaal niet je intelligentie in twijfel.
[..]
Onwetend is dus ook niet de juiste term.
Gaande de discussie heb ik de aangereikte bronnen gelezen en dus aardig wat bijgeleerd. Dus onwetend is steeds minder van toepassing.
Maar miijn stellingname is nog niet veranderd.
(Op dit moment verandert er wel iets, gevoelsmatig!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')