In de beginperiode (zeg maar tot half December) ging het wel goed, maar het wil gewoon niet meer... En ik probeer het wel regelmatig en geef ook niet meteen op.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:36 schreef Ticootje het volgende:
kolven moet je leren. Het gaat niet altijd meteen goed en soms ben je gewoon geen vriendjes met de kolf.
Bij Ive had ik na ongeveer 6 maanden een kolfdip. Ik heb toen syntocinon neusspray gekregen van de HA en toen ging het wel weer. Misschien ook iets voor jou?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:22 schreef freecell het volgende:
[..]
In de beginperiode (zeg maar tot half December) ging het wel goed, maar het wil gewoon niet meer... En ik probeer het wel regelmatig en geef ook niet meteen op.
Maar zelfs met de hand krijg ik er met heel veel moeite misschien 10cc uit....
Hoe doet Leander dat toch?
Ja!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:37 schreef Ticootje het volgende:
baby's hebben een hele andere techniek dan een kolf. Baby's melken de borst leeg, een kolf zuigt.
Ik ben wel ontspannenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:25 schreef Ticootje het volgende:
en met de hand? Ontspan je goed? Neem ff lekker een warme douche...
Omdat hij nog steeds om de 3 uur borstvoeding krijgt en als ik dat op een hele dag kdv reken kom ik uit op 3 flessen (9.30 - 12.30 - 15.30).quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef Ticootje het volgende:
hoezo gaat hij opeens 3 flessen drinken? Jen dronk meestal maar 200cc op het kdv, de rest haalde ze gewoon bij mij in.
Nu Jen bijna 1 is merk ik al dat ik er niet mee te koop loop dat ik "nog steeds" voed. Ik heb gewoon geen zin in de opmerkingen of soms zelfs verwijten....quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef freecell het volgende:
Ik heb geen idee Bibikuif, maar wel 2 vragen
Waarom weet er verder niemand dat je nog voed?En hoe krijg je dat voor elkaar als hij nog zoveel drinkt?
En wordt het geen dik drama als hij 'cold-turkey' van de borst afgaat omdat jij opeens een weekend weg bent? langzaam afbouwen lijkt me een minder grote cultuurschok eigenlijk...
En misschien moet ik toch maar doorgaan met proberen te kolven...
Fons moet dat ook niet hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef Jelief het volgende:
Ik vind het wel heel apart dat ze dus nog steeds geen gekolfde melk lust
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef Ticootje het volgende:
Nu Jen bijna 1 is merk ik al dat ik er niet mee te koop loop dat ik "nog steeds" voed. Ik heb gewoon geen zin in de opmerkingen of soms zelfs verwijten....
Lang over nagedacht maar ik wou hier toch nog op reageren. Waarom verborgen houden dat je je kind nog borstvoeding geeft?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:59 schreef Bibikuif22 het volgende:
Nu had ik er met een vriendin over (de enige die weet dat ik nog voed)
En de meeste koemelk gaat ook niet naar kalfjes want op de een of andere manier vinden sommige mensen het heel raar dat je kinderen borstvoeding geeft terwijl ze zelf gerust een pak 'borstvoeding voor kalfjes' in de supermarkt halen en opdrinkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:49 schreef cattie het volgende:
Zij had zelf ook geen bv gegeven, "want ze is geen koe". Nee, dat is waar, en ik ook niet. Maar wel een zoogdier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |