van unox zekerquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:05 schreef k_man het volgende:
Ja, da's een tamelijk bekend ontwerp zelfs.
Ml-etje is ineens happy met het minikamertje waar een kast en bed inpassen plus loopruimtequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Hetzelfde huis:
[ afbeelding ]
kind 11 jaar opgesloten in bezemkast
Best mooi hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:57 schreef k_man het volgende:
Boeiend detail... dit is het behang op de plee...
[ link | afbeelding ]
Een gaaf huis, vraag me alleen af wat de functie van die trap is in de slaapkamer....leidt nergens naar toequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:30 schreef Volpez het volgende:
In Maastricht:
Niet zo opmerkelijke, beetje oud-aandoende buitenkant.
[ afbeelding ]
En dan deze binnenkant!
[ afbeelding ]
Edit: volgens mij is het huis al ooit voorbij gekomen, gezien de badkamer die ik ergens van herken.
owwwww, zit er een duikplank? Ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:50 schreef Nouwk het volgende:
Die OP is idd ge-ni-aalMaar die ladder leidt naar de iniminiduikplank, dan kun je zo in bad springen...
Dat was nou net iets wat ik juist helemaal gaaf vond! Die OP Is hilarisch!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:12 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat stalen plafond is echt verschrikkelijk, zeker in zo'n leuk huis!
zo zie je maar weer dat smaken verschillenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was nou net iets wat ik juist helemaal gaaf vond! Die OP Is hilarisch!
In de beschrijving:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:12 schreef Levitation het volgende:
Niet zozeer is deze foto opmerkelijk, maar wel het feit dat het de enige foto is!
[ afbeelding ]
huis
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:36 schreef Volpez het volgende:
[..]
In de beschrijving:
Gemeenschappelijke achterom met slechts één aardige buur waardoor volop privacy en toegang tot diepe tuin zuid met ruime garage/berging.
De rest van de buren zijn minder aardig?
Naja... de ene kant (witte gebouw op de foto) is een museumpje, de overburen zijn een chocolaterie en een pompstation en dan hou je nog 1 "normale" buur over.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:36 schreef Volpez het volgende:
[..]
In de beschrijving:
Gemeenschappelijke achterom met slechts één aardige buur waardoor volop privacy en toegang tot diepe tuin zuid met ruime garage/berging.
De rest van de buren zijn minder aardig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Palmbomen voor het vakantiegevoel? (woning)
Zij die spreken weten niet, zij die weten spreken niet.
jaaaaaaaaaaaa die casettebanddoossjes!!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:12 schreef tinny het volgende:
ik krijg hiervan een "sinds of dag 2 gevoel..."
fans?
[ afbeelding ]
Ooooohhhh... dan kan ik daar beter niet gaan wonen...quote:de overburen zijn een chocolaterie
Ik zit meer in over dat pompstation.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:09 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ooooohhhh... dan kan ik daar beter niet gaan wonen...
Waarom niet? Explosiegevaar?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zit meer in over dat pompstation.Als dat er niet had gezeten, waren manlief en ik er wel in geinteresseerd. Maar een pompstation vind ik geen fijne buur!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:38 schreef SEMTEX het volgende:
TVP met een american diner
[ afbeelding ]
Mijn ouders hebben ook zo'n open badkamer, maar mn vader moet altijd gewoon naar onze badkamer beneden sluipen alstie vroeg op moet staanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:40 schreef Angelof9 het volgende:
Ik begrijp het nut niet van die open badkamers. Lekker als je een uurtje langer kunt slapen dan je partner ofzo. Staan die mensen altijd allemaal tegelijk op, of zijn het singles?
Tsja vaak oudere mensen met weinig eisen..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Gwywen het volgende:
Soms sta ik toch wel verbaasd van het grote verschil tussen het innerlijk en het uiterlijk van een woning.
gaaf toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 05:27 schreef Isabeau het volgende:
Opmerkelijk ingericht huis, met oa:
[ afbeelding ]
Of juist niet! Misschien wil je zoon/dochter dòlgraag een ridderkamer maar ben je zelf domweg niet zo creatiefquote:Op zondag 25 januari 2009 10:43 schreef lady-wrb het volgende:
gaaf toch?
leuk dat er ouders zijn die zoveel aandacht aan een kinderkamer besteden.
maar ik kan me voorstellen dat potentiële zich de rambam schrikken als ze een kijkje komen nemen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Misschien volgende keer de was toch wat sneller binnenhalen?
[ link | afbeelding ]
Inderdaad, tof huis. Hier hebben wij het ook zo, alleen ben ik wat minder handig met de schilderskwast helaasquote:Op zondag 25 januari 2009 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of juist niet! Misschien wil je zoon/dochter dòlgraag een ridderkamer maar ben je zelf domweg niet zo creatiefIdeaal kant en klaar!
De natte droom van elk 5-jarig jochie!quote:Op zondag 25 januari 2009 05:27 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
In vergelijking komt het andere kind er een beetje bekaaid afquote:
Zoonlief zal z'n drakenkamer nog gaan missen! Of moeten pa en ma in het nieuwe huis weer aan de schilderkwast?quote:Op zondag 25 januari 2009 05:27 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kinderen jongens van 9 en 5 vinden deze kamer schitterend, of ik gelijk maar ff wilde beginnen met het maken ervan.quote:Op zondag 25 januari 2009 05:27 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet bang voor "alles"quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:21 schreef Volpez het volgende:
[..]
Waarom niet? Explosiegevaar?
Hoe vaak gebeurt dat nou in Nederland?
Net zoiets als dat gedoe met die kinderdagverblijven nu: bij eentje gaat het mis omdat een of andere gek iets in zijn kop kreeg en meteen staat heel Europa op zijn kop en moeten alle kindercreches beveiligd worden.
Mensen zijn tegenwoordig zo bang voor dingen waar je echt niet bang voor hoeft te zijn...
Maar de kat en het kleed passen in ieder geval wel bij elkaar qua kleurstellingquote:Op zondag 25 januari 2009 11:45 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben echt geen smaak. Dit lijkt wel een fucking kringloopwinkel
Woot.. dat ziet er idd echt cool uit..quote:Op zondag 25 januari 2009 05:27 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben gewoon geen geld.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:45 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben echt geen smaak. Dit lijkt wel een fucking kringloopwinkel
Nieuw spel: katsmijten! Bijna in de roos! Acht punten!quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nieuw spel: katsmijten! Bijna in de roos! Acht punten!![]()
Ik moet gelijk aan dat liedje van marco Borsato denken: onbewoonbaar verklaard.... Djeez wat een bouwval!!!!!quote:Ik vond op Funda (jawel) nog een leuk huisje in Frankrijk.
Moet nog wel het eea aan gebeuren voor het bewoonbaar is.
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/006/854/387_groot.jpg#Begane%20grondDSC03103[2].JPG]afbeelding[/url] ]
Maar goed, wie gaat er nou moeilijk doen voor 59 K.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |