Deze kunnen behoorlijk oplopen dus maak elkaar jaar en potje voor je gem. belastingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:24 schreef JMurc het volgende:
Vergeet niet gemeentelijke belastingen, energie, verzekeringen...
Gemeentelijke belastingen kun je ook per maand betalen. Dan voelt het niet zo hard aan als eens per jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Deze kunnen behoorlijk oplopen dus maak elkaar jaar en potje voor je gem. belasting
Geen "en/of" toevallig? Of moeten jullie beide tekenen voor iedere betalingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:37 schreef Netsplitter het volgende:
Wij hebben een en/en rekening geopend waar ons salaris op gestort wordt.
Ligt eraan waar je woont... in gemeente stedebroeck moest ik het in 2x betalen en in den haag mag ik het in 6termijnen betalen.. Elke gemeente hanteerd zijn eigen regels...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:38 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Gemeentelijke belastingen kun je ook per maand betalen. Dan voelt het niet zo hard aan als eens per jaar.
Dat zou ik dus niet doen... Toen ik samenwoonde hebben we afgesproken om de helft van ons salaris daar op te storten en dan was de andere helft gewoon voor mij. Dan krijg je geen scheve ogen als je eens wat duurs koopt van je eigen rekening. Dat was namelijk gewoon MIJN geld en niet ONS geld. Scheelt een hoop ellendequote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:41 schreef Lenalien het volgende:
Wij hebben ook een gezamelijke rekening geopend. Hier zal ook al ons loon/stufi op worden gestort.
Bedankt voor je suggestie Netsplitter
Wij doen dat naar rato: mijn vriendin studeert en heeft veel minder inkomen dan ik. Wij hebben er dus voor gekozen om beide een gelijk percentage op de en/of rekening te zetten. Wat overblijft op die rekening gaat naar de gezamelijke spaarrekening (voor vakantie samen, etc).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:41 schreef Lenalien het volgende:
Wij hebben ook een gezamelijke rekening geopend. Hier zal ook al ons loon/stufi op worden gestort.
Bedankt voor je suggestie Netsplitter
Tjsa, voor jullie werkt dat, voor ons werkt deze oplossing.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat zou ik dus niet doen... Toen ik samenwoonde hebben we afgesproken om de helft van ons salaris daar op te storten en dan was de andere helft gewoon voor mij. Dan krijg je geen scheve ogen als je eens wat duurs koopt van je eigen rekening. Dat was namelijk gewoon MIJN geld en niet ONS geld. Scheelt een hoop ellende
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |