Haha, ik vind het paars juist heel mooi, maar het werkje niet zo! Maar hier voorlopig geen doeken erbij, 4 vind ik echt wel genoeg (denk ik... voorlopig...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:54 schreef Troel het volgende:
Ik vind de paarse Pfau wel erg paars hoor, vind het werkje wel heel mooi, maar ik heb het geld er simpelweg niet voor over. Ik heb op dit moment genoeg doek en hoef geen nieuwe
Vind het al heel wat dat ik steeds zekerder word van de Yamo
Vicky ga je iig niet zo zacht als Lampo krijgen. Ligt aan het garen, maar vooral aan de weving. Storchenwiege gebruikt vor hun kruiskepers dubbele draden in ketting en inslag, daardoor zijn hun doeken oersterk en wat glad, maar worden minder zacht en wollig dan Girasol of Didymos kruiskepers.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind die gele doek zo mooi. Hij is zo mooi fel geel.
Word deze doek ook zo superzacht? Mijn vicky krijg ik maar niet zacht... Kan ook aan mij liggen omdat is ze niet zo vaak gebruik, omdat mijn voorkeur nu bij lampo ligt.
En daar willen we natuurlijk foto's van!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind die gele doek zo mooi. Hij is zo mooi fel geel.
Word deze doek ook zo superzacht? Mijn vicky krijg ik maar niet zacht... Kan ook aan mij liggen omdat is ze niet zo vaak gebruik, omdat mijn voorkeur nu bij lampo ligt.
Ja, ik gebruik mn doeken nu bijna dagelijks, maar een foto.... ho maar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:39 schreef Webkim het volgende:
[..]
En daar willen we natuurlijk foto's van!
toffe foto!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:46 schreef Webkim het volgende:
Pfau is een Didymos ja.
Doeken zijn superleuk als kraamcadeau..!
Thomas maakt vandaag weer draagreclame.
Oeh, Cattie, ik zie nu pas dat jij een Millie met wit bemachtigd hebt! *jaloers* Supermooi zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |