Haha, ik vind het paars juist heel mooi, maar het werkje niet zo! Maar hier voorlopig geen doeken erbij, 4 vind ik echt wel genoeg (denk ik... voorlopig...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:54 schreef Troel het volgende:
Ik vind de paarse Pfau wel erg paars hoor, vind het werkje wel heel mooi, maar ik heb het geld er simpelweg niet voor over. Ik heb op dit moment genoeg doek en hoef geen nieuwe
Vind het al heel wat dat ik steeds zekerder word van de Yamo
Vicky ga je iig niet zo zacht als Lampo krijgen. Ligt aan het garen, maar vooral aan de weving. Storchenwiege gebruikt vor hun kruiskepers dubbele draden in ketting en inslag, daardoor zijn hun doeken oersterk en wat glad, maar worden minder zacht en wollig dan Girasol of Didymos kruiskepers.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind die gele doek zo mooi. Hij is zo mooi fel geel.
Word deze doek ook zo superzacht? Mijn vicky krijg ik maar niet zacht... Kan ook aan mij liggen omdat is ze niet zo vaak gebruik, omdat mijn voorkeur nu bij lampo ligt.
En daar willen we natuurlijk foto's van!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind die gele doek zo mooi. Hij is zo mooi fel geel.
Word deze doek ook zo superzacht? Mijn vicky krijg ik maar niet zacht... Kan ook aan mij liggen omdat is ze niet zo vaak gebruik, omdat mijn voorkeur nu bij lampo ligt.
Ja, ik gebruik mn doeken nu bijna dagelijks, maar een foto.... ho maar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:39 schreef Webkim het volgende:
[..]
En daar willen we natuurlijk foto's van!
toffe foto!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:46 schreef Webkim het volgende:
Pfau is een Didymos ja.
Doeken zijn superleuk als kraamcadeau..!
Thomas maakt vandaag weer draagreclame.
Oeh, Cattie, ik zie nu pas dat jij een Millie met wit bemachtigd hebt! *jaloers* Supermooi zeg!
Zo te zien een FWCC (front wrap cross carry). Eigenlijk hetzelfde als je waarschijnlijk met je rekbare doek doet, maar dan met de horzontale band onder de schuine bandenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:39 schreef Reinhilde het volgende:
Cattie, welke knoop heb je daar gebruikt met Fee?
dankquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:23 schreef Webkim het volgende:
Een secure high backcarry Freecell. Daar vind je op youtube wel filmpjes van.
hebberd!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:59 schreef freecell het volgende:
[..]
dank
ik wil er eik nog wel een doek bij
Een girasol oid....
Het valt mij ook op. Enthousiasme is hartstikke leuk, maar de site wordt je redelijk door de strot geduwd zo langzamerhand.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:50 schreef Troel het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik begin het nu echt irritant te vinden dat je zoveel (sluik)reclame maakt. Sorry.
Nou, dat dus. En ja BE, iedereen weet van die site, ik weet ook waarom dat zo isquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:19 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het valt mij ook op. Enthousiasme is hartstikke leuk, maar de site wordt je redelijk door de strot geduwd zo langzamerhand.
Afgelopen zomer via de didymos site, er was toen een restpartij te koop bij sonderpreise.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Webkim het volgende:
Prima Troel. Dat mag je gerust vinden. Maar ik ben supertrots op hoe het gaat als moeder en ik deel hier al eeuwen van alles en nou ga ik niet mijn mond houden over het thuiswerken. Mijn kind staat in de krant en ik zou het liefst met een megafoon op het dak gaan staan om dat eraf te roepen. Wist je trouwens dat er een vacature als mod is..?
En dan terug naar de doeken:
hoe ben jij aan een witte Millefiori gekomen Cattie? Ik heb me rot gezocht maar vond alleen nog rare lengtes bij Birdies Room.
Babietje lenen? Als ik opschiet kan ik er voor zondag nog snel een bijmakenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hebberd!![]()
![]()
oeeeeh ik kan echt niet wachten tot zondag. Ik ben zó benieuwd, doeken voelen en kijken enzo
My thoughts exactly!quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:42 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Babietje lenen? Als ik opschiet kan ik er voor zondag nog snel een bijmaken
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:09 schreef Webkim het volgende:
Haha, was er dan niet op teruggekomen.![]()
Macka, ik vroeg het ook al aan Nienke; ik zou zo graag stapsgewijze foto's zien van het maken van zo'n baby.
(Okee, dat klinkt veel erger dan het is...)
Hoe bedoel je? Gewoon sjorren en trekkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef simmu het volgende:
ik wil wel ff raad hier. want we oefenen met de slendang. en we lopen tegen wat probleempjes aan. hoe stel je de bovenrand bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |