abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 20:42:28 #241
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_65505612
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:04 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hebberd!

oeeeeh ik kan echt niet wachten tot zondag. Ik ben zķ benieuwd, doeken voelen en kijken enzo
Babietje lenen? Als ik opschiet kan ik er voor zondag nog snel een bijmaken
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_65506485
macka! turbofok!ster!
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 21:19:53 #243
43556 miss_dynastie
pi_65507194
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef bixister het volgende:
macka! turbofok!ster!
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:58:59 #244
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65508811
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef bixister het volgende:
macka! turbofok!ster!
My thoughts exactly!

En Webkim, dat doe je goed, zo veel aandacht in de media!
Nou maar hopen dat het je ook klandizie oplevert

(Verder ben ik het wel met Troel eens...)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65509161
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:42 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Babietje lenen? Als ik opschiet kan ik er voor zondag nog snel een bijmaken

dat doe je mooi vlot dan
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65509173
ha! Over draagpoppen gesproken. Macka, heb jij nog tips qua gewichtverdeling enzo? Ik kan dit wel via PM doen maar wellicht zijn er andere mensen die ook willen weten.

De laatste tijd lijkt er steeds wel weer iemand te zijn die Avalon wil dragen of het voor de eigen kinderen wil leren en mijn arme meisjes zijn er niet meer zo van gecharmeerd
pi_65509228
Haha, was er dan niet op teruggekomen.
Macka, ik vroeg het ook al aan Nienke; ik zou zo graag stapsgewijze foto's zien van het maken van zo'n baby.
(Okee, dat klinkt veel erger dan het is... )

Oh, en nog iets: ik heb begin deze maand de reisPalermo weer even gevoeld die ik een tijd geleden te logeren had en die is opgeknapt! Hij is zacht aan het worden, net als de Monza (?) van Troel die ik tijdens de draagwandeling heb bepoteld. Dus: de ene doek heeft meer TLC nodig dan de andere, maar het komt uiteindelijk wel goed.
Hardloper.
IG @webkim
pi_65510007
ik wil wel ff raad hier. want we oefenen met de slendang. en we lopen tegen wat probleempjes aan. hoe stel je de bovenrand bij?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65510084
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:09 schreef Webkim het volgende:
Haha, was er dan niet op teruggekomen.
Macka, ik vroeg het ook al aan Nienke; ik zou zo graag stapsgewijze foto's zien van het maken van zo'n baby.
(Okee, dat klinkt veel erger dan het is... )

hahaha dat klinkt inderdaad fout ja.
Nee maar serieus, als ik het probeer dan is zo'n pop absoluut mijn enige probeersel hoor. Ik moet er niet aan denken om dat met iemand anders' kind te proberen lijkt me doodeng haha ik ben zo'n muts daarmee.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:34:23 #250
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65510340
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef simmu het volgende:
ik wil wel ff raad hier. want we oefenen met de slendang. en we lopen tegen wat probleempjes aan. hoe stel je de bovenrand bij?
Hoe bedoel je? Gewoon sjorren en trekken

Bij een BWCC zet ik meestal mn tanden erin om hem strak te houden. Zal vast niet mogen, maar ach... Tussen mijn knieën glijdt het weg.

Tmoet idd niet gekker worden Kinderen stapsgewijs maken in een paar dagen en daarna opknopen!
pi_65510464
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef simmu het volgende:

Hoe knoop je -em?
Je kan -em heel goed mee gebruiken om mee te heupdragen. In dat geval heb je aan de voorkant een schuifknoop.
De bovenrand span je dan aan door de losheid van de stof vanaf de knoop over je doekloze schouder naar achter te halen, helemaal richting de andere schouder.

Met andere woorden: je hand volgt dus helemaal de rand en zo werk je de lubber weg, tot je aan de kant van de knoop bent. En daar trek je dan aan de onderkant van de knoop met een van beide randen (even proberen) de losheid eruit en zit het lekker strak.

Does that make sense?
Hardloper.
IG @webkim
pi_65510514
Simmu, wat ik prettig vind bij een slendang is om de schouder om te klappen. Ik doe dan meestal de knoop op mijn rug, kind voorop of op mijn heup en dan trek ik op mijn schouder de bovenrand vanaf mijn nek over mijn schouder naar beneden. Dat spant de bovenrail aan en het draagt lekker.

En verder inderdaad van Davinia zegt, gewoon strakker trekken voor het knopen.

Overigens gebruik ik mijn slendang op de ouderwetse manier: met een gewone platte knoop, schuifknopen vind ik niet zo prettig.
pi_65510597
Nog een tip voor het omslaan van de schouder: ga met je hand onder de stof op je schouder door, pak de rand die bij je nek zit stevig beet en pak vanaf daar alle stof samen en werk het er ķnderdoor en klap het over je schouder.
Dan maak je de buidel waar je kindje in zit niet wijder en blijft het nog beter zitten.
Hardloper.
IG @webkim
pi_65510659
In hoeverre maakt het een verschil om er onder door te klappen in plaats van er boven langs?
pi_65510701
Als je bovenlangs klapt sla je ook de buidel iets mee open.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:46:33 #256
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65510850
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:40 schreef Webkim het volgende:
Nog een tip voor het omslaan van de schouder: ga met je hand onder de stof op je schouder door, pak de rand die bij je nek zit stevig beet en pak vanaf daar alle stof samen en werk het er ķnderdoor en klap het over je schouder.
Dan maak je de buidel waar je kindje in zit niet wijder en blijft het nog beter zitten.
Huh? Welke knoop heb je het nu over? Ik snap het even helemaal niet meer?
pi_65511185
De hipcarry.
Hier zie je er een foto van, zonder geflipte schouder. (Haast: batterij vd laptop is bijna leeg.)
Hardloper.
IG @webkim
pi_65511585
Dank Owlet & Cattie!
Ga ik morgen eens proberen met Thomas.
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 23:36:29 #259
141844 Macka66
pi_65512777
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat doe je mooi vlot dan
Ja he! Binnenkort maak ik er in een klap een van zeven maanden

Maar 't is allemaal hoogst experimenteel en de technieken zijn nog niet uitgekristalliseerd, dus geen fototutorial.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_65516848
Juist dan zijn de foto's leuk Macka.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65517263
Over opknopen gesproken... mn moeder gister: "Ach dan knoop je haar toch gewoon op met je doek" .
Hahaha, ze is er wel enthousiast over
Fake it till you make it...
pi_65517358
Ik gebruikte ook een schuifknoop met m`n perraja, maar merk dat die nu toch uit begint te zakken als ik bep lang draag. Dus voortaan een platte knoop.
Ook flip ik de schouder, dat spant de bovenrand mooi aan zodat madam goed dichtbij me blijft
Ik heb haar trouwens altijd voorop hangen, op m`n heup vind ik niet prettig..dan ben ik snel moe
Saartje
pi_65517893
Ik ga zondag echt even in de leer bij jullie experts.

En na zondag beslis ik of ik mijn Indio weer doorverkoop... dat ding ligt me voor geen meter en ik snap niet waarom. Waarschijnlijk om dat het de enige doek is waar Koen zich uit weet te wurmen, omdat hij snel " afzakt" en ik bij geen enkele doek knelpunten heb en bij een Indio wel...

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2009 09:03:39 ]
pi_65517949
ik gebruik nu zo'n schuifknoop, ik zal strakkies of morgen eens proberen met een gewone platte. ik heb de indruk dat selene de slendang het leukst vindt namelijk
pi_65518015
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:58 schreef Webkim het volgende:
En het uitzoeken van een nieuwe doek is zo leuk, want er valt zoveel te kiezen.
ja, er valt iets teveel te kiezen! zal eens de laatste topics doorlezen, zoek namelijk eentje voor in het voorjaar/zomer, dus die niet te warm is.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_65518092
Ik wil Indio anders ook wel een paar weken voor je indragen hoor, Lovelylady Weet ik gelijk of ik een indio nodig heb. Tijdelijke ruil doen voor een van mijn doeken? In principe kan alles tijdelijk geruild worden op pfau en lalecheleague na.

Oh en misschien zou een van de modjes mijn stukje in de OP aan willen passen?

Owlet: storchenwiege Anna 5,20 / hoppediz la paz 4.6 / didymos Olaf 4.2 / Ellaroo LaRae 3.6 / didymos wellen sinfonie 5.2 / didymos la leche league 4.6 / didymos pfau violet wit 4.6 / BB-slen strawberry stripes 4.6 / tricot draagdoek.nl /zelfgemaakte ringsling / grote manta / kleine manta / Ellaroo Podaegi orange sakura / merkloze kleine Podaegi / Ergo zwart-cranberry / slendang / zelfgemaakte mei tai / Lodger shelter

[ Bericht 56% gewijzigd door owlet op 29-01-2009 09:32:25 ]
pi_65518291
Webkim wat leuk zeg al die media aandacht. Mijn moeder kwam een dag na de bevalling ook aanzetten met de opmerking " er stond iets in de krant over kinderen dragen in een draagdoek, iemand uit Den Bosch of zo" Dat was jij, vond ik wel grappig.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
  Jubileum moderator donderdag 29 januari 2009 @ 09:34:24 #268
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65518476
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ja he! Binnenkort maak ik er in een klap een van zeven maanden

Maar 't is allemaal hoogst experimenteel en de technieken zijn nog niet uitgekristalliseerd, dus geen fototutorial.
Ah jammer zeg
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:34:59 #269
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65518490
Hoihoi, een vraagje.

Stella wurmt zich uit de doek. Als ik een gewone knoop maak (oeps weet de namen niet), helemaal symmetrisch zeg maar, over twee schouders gekruist en nog een keer over de bui of rug dwars, dan haalt ze haar armen eruit en hangt ze binnen een mum van tijd op haar kop. Dat vind ik echt eng op mijn rug. En als ik die scheve knoop doe, één over de schouder, één onder de oksel en weer terug, dan kan ze op de één of andere manier haar beentjes snel strekken en daardoor heel onhandig gaan hangen .

Moet ik een andere knoop proberen? Ofwa?
pi_65518654
Je gebruikt een niet rekkende doek, toch? Zonder foto is het lastig praten maar ik denk dat de rails misschien wel wat strakker kunnen. Als de bovenste rail mooi strak en hoog in haar nek zit dan heeft ze minder mogelijkheden om haar armen vrij te maken.
En als ze toch erg graag met haar armen vrij wil dan zou ik zo knopen dan je bij het knopen al de armen vrij hebt zodat je de doek goed strak onder de oksels kan houden.

Beentjes strekken kan je voorkomen door te zorgen dat haar billen lager hanger dan haar knieën. Als de onderste rail van de doek tot in haar knieholtes komt en de billen lager in de buidel van de doek zitten dan zou ze haar benen niet meer goed moeten kunnen strekken.

Knoop je met een chestbelt (knoop op je borst)? Ik vond een chestbelt helemaal niet lekker zitten maar het heeft me wel heel erg geholpen om strak te leren knopen omdat je je kind dat even goed vast kan zetten. Daarna kan je dan wat rustiger en nauwkeuriger de doek afknopen wat weer een goede oefening is.
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:47:29 #271
223453 Guuzewuus
pi_65518798
Ja, snap ik. Maar ik heb geen duidelijke foto's van hoe ik geknoopt heb. Dat strak trekken onder de oksels zal ik eens proberen , en ik knoop haar altijd met de knietjes hoger, maar mijn dochter is erg beweeglijk en ook sterk en kan dan toch binnen vijf minuten haar beenjtes strekken. Waardoor die tweede band over der billen schiet en geen draagfunctie meer heeft. Ik knoop trouwens boven de borsten.

En ik denk inderdaad dat ze het echt fijner vindt met haar armpjes vrij.

Ik ga eens even jullie foto's allemaal bekijken. Kijken of er nog andere knopen zijn. Ik zoek eigenlijk een knoop waarbij de doek onder der billen en over beide schouders ineens gaat, en dan via voor over het ene beentje en onder het andere beentje door. Hoe duidelijk kun je zijn .
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:53:29 #272
223453 Guuzewuus
pi_65518946
Hoe gaat die parotcarry? Maneki heeft die op de eerste blz. Of die van jou owlet, ook op de eerste blz van dit topic, zoals je Ronja achterop draagt?
pi_65519124
Da's een rucksack Guus.
En iemand op een draagforum noemde een iets te hoog geknoopte rucksack ooit een parrotcarry, omdat haar kindje bijna als een vogeltje op haar schouder zat.
Die rucksack kan je ook nog zo knopen dat de onderrand met geen mogelijkheid onder het kontje uit kan. Dan kruis je de banden nog eens gespreid over de billen terug naar voren. Als je youtubed op reinforeced ruck of reinforced rucksack vind je ws. wel iets. Dat ziet er dan zo uit.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:01:20 #274
223453 Guuzewuus
pi_65519172
Die moet ik hebben ja, Dat ziet er zeer goed uit.

Stellaaaa, wakker worden schat, we gaan oefenen.
pi_65519279
rucksack is fijn voor kinderen met maaiende armpjes! Lekker hoog opgetrokken en stevig vast
Da`s de enige methode waarbij bep haar armen binnenboord houdt
Saartje
pi_65519338
Ronja zit in een snelle, niet zo goed gelukte back wrap cross carry op de foto elders in dit topic.

Een rucksack is heerlijk, als je hem goed onder de knie hebt. Mij lukt het nog steeds vaker niet dan wel, ik vind het lastig om dan de knie:en mooi hoog te krijgen
En daarom is het tijd voor een draagdoekmeet, Maneki wil me vast wel uitleggen wat zij doet om een rucksack goed te krijgen
pi_65519487
Ik vond de ruck ook moeilijk. Veel moeilijker dan een bwcc gek genoeg. En bij ons waren de knietjes niet het probleem, maar het uit de doek schieten van de billen (wat een beetje op hetzelfde neerkomt dan toch, want als de knietjes niet hoog genoeg zijn floept het kontje er sneller uit) Maar als je dan eenmaal de handigheidjes weet zit het ook als een huis.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:16:11 #278
223453 Guuzewuus
pi_65519574
En de bwcc, is dat die scheve, zeg maar. Ik vind die ook wel makkelijk, maar omdat de tweede band dan alleen maar over de beentjes gaat, ziet Stella dus kans om zich los te wurmen.
pi_65520076
Een bwcc heeft twee schuine kruisbanden:

Dit is een rucksack

En die scheve, zoals jij het noemt Guus, is de secure high backcarry. En de enige foto's die ik daarvan op google vind zijn die van mijn eerste poging maanden geleden. Waar Thomas volledig gestrekt inhangt. klik
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:58:40 #280
108648 cattie
lieve moeder
pi_65521014
Webkim, welke maat millefiori wit zoek je dan? Birdiesroom heeft een maat 6 staan.
Ik kom wel een keer naar een meet en dan neem ik hem mee!
pi_65521128
babypod!

Het is nog even stoeien met haar beentjes. Die zijn nog te kort om helemaal mooi om mijn rug te vouwen en de smalle banden van de pod trekken ze dan wel heel raar hoog.
Maar lekker draagt het wel!
pi_65521182
Ik krijg de rucksack ook nog niet zo lekker. Meestal doe ik bwcc of is het een shbc...(?) met een chestbelt, dat zit het stevigst, maar niet het lekkerst. Oefening baart kunst toch?

Ik wordt uitgekleed door mn kind... "mama waarom heb je zoveel laagjes aan... wat zit er onder die buikband en dat t-shirt..." (ze staat achter me te plukken aan alles en inmiddels is mn rug bloot...)
Fake it till you make it...
pi_65521292
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:13 schreef owlet het volgende:
Ik wil Indio anders ook wel een paar weken voor je indragen hoor, Lovelylady Weet ik gelijk of ik een indio nodig heb. Tijdelijke ruil doen voor een van mijn doeken? In principe kan alles tijdelijk geruild worden op pfau en lalecheleague na.
Jij komt ook naar de meet met prulletje Avalon
* LovelyLady neemt Indio mee!
In principe zou ik Olaf wel tijdelijk met je willen ruilen Dat is een 4.2 en dan kan ik daar eens mee gaan worstelen, aangezien ik alles op 4.6 heb staan.

Origami met doeken... ik wil ook rugdragen *telt af*

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2009 11:08:30 ]
pi_65521348
pi_65521376
Vanaf wanneer mag ik Merel met haar beentje los knopen? Dus rechtop met haar beentjes eruit?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65521401
met selene deed ik dat met 3 maanden oid
pi_65521502
Ik deed dat vanaf de tweede week Maar wel zo dat ze in kikkerhouding zat met hoge knieën en voldoende breedte tussen de beentjes.
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:25:42 #288
108648 cattie
lieve moeder
pi_65521902
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:13 schreef owlet het volgende:
Ik deed dat vanaf de tweede week Maar wel zo dat ze in kikkerhouding zat met hoge knieën en voldoende breedte tussen de beentjes.
Ik ook, volgens de didymos handleiding mag dat vanaf dag 1.
pi_65522964
Dan ga ik het ook eens proberen. Merel is best groot (ver over de 5 kilo) en dan is beentjes binnen niet altijd even prettig knopen vind ik. Thnx!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2009 @ 12:04:38 #290
141844 Macka66
pi_65523349
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 08:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik gebruikte ook een schuifknoop met m`n perraja, maar merk dat die nu toch uit begint te zakken als ik bep lang draag. Dus voortaan een platte knoop.
Ook flip ik de schouder, dat spant de bovenrand mooi aan zodat madam goed dichtbij me blijft
Ik heb haar trouwens altijd voorop hangen, op m`n heup vind ik niet prettig..dan ben ik snel moe
Is het echt de knoop die verschuift of zakt de stof van de perraja uit? Indien het eerste dan kun je de schuifknoop zekeren met een halve knoop er nog onder. Indien het tweede dan is er niks aan te doen, komt door de linnenbinding waarin de stof geweven is.
pi_65525317
perraja zakt niet uit, het is echt de knoop die afzakt. Voor korte stukjes is het wel te doen maar als ik even een boodschap doe hangt ze op een gegeven moment bekant op m`n kruis en dan ook nog horizontaal
Perraja zelf rekt niet
Saartje
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:15:54 #292
108648 cattie
lieve moeder
pi_65570676
Voor liefhebbers, een pfau natur op ebay. Ik wist niet eens dat die bestond.
pi_65570778
Als je een pfau ontkleurt krijg je ook zo'n kleurtje. Mooi wel! Geen idee trouwens of dit een ontkleurde is of dat er ook naturel pfau's zijn gemaakt.
pi_65582375
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:18 schreef owlet het volgende:
Als je een pfau ontkleurt krijg je ook zo'n kleurtje. Mooi wel! Geen idee trouwens of dit een ontkleurde is of dat er ook naturel pfau's zijn gemaakt.
Unbenutzes Tragetuch in den natürlichen Farben weiss und natur, da das Tuch entfärbt wurde!

Het is dus een ontkleurde.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2009 @ 15:32:30 #295
141844 Macka66
pi_65596423
Behalve de hangjongere en de hangoudere is er ook de verschrikkelijke hangpeuter. En ze heet Lucie.
Vanochtend wilde ik met Lucie even snel boodschappen doen. We waren net het tuinhekje door toen Lucie meldde dat ze niet verder ging lopen en in de doek wilde. Ik terug en de Chili met schuifknoop gepakt. Lucie netjes er in gezet. Na een paar passen gaat madam min of meer staan tegen mijn heup "Lucie moe, Lucie hangen". En ja hoor, daar hing ze al met de benen naar beneden. Niet zover te krijgen om normaal in de doek te gaan zitten. En er ook niet toe te bewegen om toch te gaan lopen. Maar wel steeds schuin uit de doek hangen om dingen te zien en uit het schap te pakken onder het geroep van "we gaan snel he mama!". Niemand die zou geloven dat ik mijn knoopbrevet heb voor heupdragen. Ik heb voortdurend een arm om Lucie heen moeten houden en moeten hopsen en herschikken om de doek onder haar achterwerk te houden. En ik voel mijn schouders en armen nu nog.
Thuis wilde ze na het jassen uitdoen meteen weer in de doek hangen. Maar dat kon mama dus even niet meer aan
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:39:03 #296
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65596560
Klein tvpeetje
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2009 @ 15:58:19 #297
141844 Macka66
pi_65597082
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Klein tvpeetje

Wrapsodie BaliBabya Breeze Javed
  zaterdag 31 januari 2009 @ 16:01:04 #298
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65597159
Wat heeft die man in zijn snor hangen?
  zaterdag 31 januari 2009 @ 16:28:39 #299
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65598021
tnx Macka

Ik wil eigenlijk alleen een makkelijk patroon vinden na me wat verdiept te hebben) om mijn schoonmoeder te laten maken Wil haar een patroon geven op het moment dat we het gaan vertellen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2009 @ 16:30:59 #300
141844 Macka66
pi_65598084
Vast een restje zee/bierschuim, bij zo'n stoere vent
(Real men wear babies!)
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2009 @ 16:32:39 #301
141844 Macka66
pi_65598122
Rocka, dan wordt het een mei-tai. Ga maar mee naar het volgende topic voor wat linkjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')