Babietje lenen? Als ik opschiet kan ik er voor zondag nog snel een bijmakenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hebberd!![]()
![]()
oeeeeh ik kan echt niet wachten tot zondag. Ik ben zķ benieuwd, doeken voelen en kijken enzo
My thoughts exactly!quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:42 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Babietje lenen? Als ik opschiet kan ik er voor zondag nog snel een bijmaken
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:09 schreef Webkim het volgende:
Haha, was er dan niet op teruggekomen.![]()
Macka, ik vroeg het ook al aan Nienke; ik zou zo graag stapsgewijze foto's zien van het maken van zo'n baby.
(Okee, dat klinkt veel erger dan het is...)
Hoe bedoel je? Gewoon sjorren en trekkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef simmu het volgende:
ik wil wel ff raad hier. want we oefenen met de slendang. en we lopen tegen wat probleempjes aan. hoe stel je de bovenrand bij?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef simmu het volgende:
ik wil wel ff raad hier. want we oefenen met de slendang. en we lopen tegen wat probleempjes aan. hoe stel je de bovenrand bij?
Huh?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:40 schreef Webkim het volgende:
Nog een tip voor het omslaan van de schouder: ga met je hand onder de stof op je schouder door, pak de rand die bij je nek zit stevig beet en pak vanaf daar alle stof samen en werk het er ķnderdoor en klap het over je schouder.
Dan maak je de buidel waar je kindje in zit niet wijder en blijft het nog beter zitten.
Ja he! Binnenkort maak ik er in een klap een van zeven maandenquote:
ja, er valt iets teveel te kiezen! zal eens de laatste topics doorlezen, zoek namelijk eentje voor in het voorjaar/zomer, dus die niet te warm is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:58 schreef Webkim het volgende:
En het uitzoeken van een nieuwe doek is zo leuk, want er valt zoveel te kiezen.
Ah jammer zegquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja he! Binnenkort maak ik er in een klap een van zeven maanden![]()
Maar 't is allemaal hoogst experimenteel en de technieken zijn nog niet uitgekristalliseerd, dus geen fototutorial.
Jij komt ook naar de meet met prulletje Avalonquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:13 schreef owlet het volgende:
Ik wil Indio anders ook wel een paar weken voor je indragen hoor, LovelyladyWeet ik gelijk of ik een indio nodig heb. Tijdelijke ruil doen voor een van mijn doeken? In principe kan alles tijdelijk geruild worden op pfau en lalecheleague na.
Ik ook, volgens de didymos handleiding mag dat vanaf dag 1.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:13 schreef owlet het volgende:
Ik deed dat vanaf de tweede week![]()
Maar wel zo dat ze in kikkerhouding zat met hoge knieën en voldoende breedte tussen de beentjes.
Is het echt de knoop die verschuift of zakt de stof van de perraja uit? Indien het eerste dan kun je de schuifknoop zekeren met een halve knoop er nog onder. Indien het tweede dan is er niks aan te doen, komt door de linnenbinding waarin de stof geweven is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik gebruikte ook een schuifknoop met m`n perraja, maar merk dat die nu toch uit begint te zakken als ik bep lang draag. Dus voortaan een platte knoop.
Ook flip ik de schouder, dat spant de bovenrand mooi aan zodat madam goed dichtbij me blijft
Ik heb haar trouwens altijd voorop hangen, op m`n heup vind ik niet prettig..dan ben ik snel moe
Unbenutzes Tragetuch in den natürlichen Farben weiss und natur, da das Tuch entfärbt wurde!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:18 schreef owlet het volgende:
Als je een pfau ontkleurt krijg je ook zo'n kleurtje. Mooi wel! Geen idee trouwens of dit een ontkleurde is of dat er ook naturel pfau's zijn gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |