Zal inderdaad rond de 70B hangen inderdaad gok ik..quote:
Muck anders nietquote:
Nee, maar Muckquote:
je moet die van mij nog radenquote:
Bespaar me de detailsquote:
Neeheequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zal inderdaad rond de 70B hangen inderdaad gok ik..
mooie woordspellingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zal inderdaad rond de 70B hangen inderdaad gok ik..
Ook dat kun je trainenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik onthoud alleen nutteloze informatie blijkbaar
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik onthoud alleen nutteloze informatie blijkbaar
Oh haha, dat weet ik nog welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
en voor het geval we vergeten zijn hoe die cupmaten tot stand gekomen zijn hebben we de uitleg van Yesse uit de OP natuurlijk nog
Stage SC # 525: Waar Piles even door moet zetten!
Maar om nou te gaan trainen zodat ik jullie cupmaten kan onthouden, nee, dan gaat het echt niet goed met mequote:
Muck heeft ook meer post-door-slotjes, dan gewone posts, dus zij is een buitencategorie menschquote:
Dit was je kans!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar om nou te gaan trainen zodat ik jullie cupmaten kan onthouden, nee, dan gaat het echt niet goed met me
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dit was je kans!
Fysieke contacten helpen beter onthouden!
Sommige mensen zweren erbijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar om nou te gaan trainen zodat ik jullie cupmaten kan onthouden, nee, dan gaat het echt niet goed met me
quote:
70C?quote:
Het tietenraden.. of iets andersquote:
Immunologie verkloot?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tentamen ging wel aardig, wel domme fouten gemaakt... dus geen idee wat voor cijfer ik heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |