Bonen met een andere kleur dan groen, vlees met bot er in (generaliserend, hammetje is wel lekker, kippepoot niet), paprika, meloen en zn directe familie de komkommer, ananas, pasta (viezige kleffe smakeloze smurrie, en vaak nog met paprika en droog gehakt (gehakt lust ik wel overigens)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij bent een culi-neppert, je lust te veel dingen niet.
Dat zeker. En als je het niet lust ook niet opeten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Rekkie het volgende:
Spruiten, Bruine bonen.
Voor de rest is mijn motto: Alles proberen!!
Ja, sandwichspread ruikt idd niet lekker! Mijn vriend is er verslaafd aan - hele koelkast ruikt er hier altijd naar. Ik vind het niet vies ofzo, maar de geur is erg overheersend.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef NanKing het volgende:
Andijvie en sandwichspread, als ik sandwichspread ruik begin ik al te nekken. Het is dan ook verboten hier in huis
Dat vind ik dus echt zo ranzig aan sandwichspread. Die LUCHT!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, sandwichspread ruikt idd niet lekker! Mijn vriend is er verslaafd aan - hele koelkast ruikt er hier altijd naar. Ik vind het niet vies ofzo, maar de geur is erg overheersend.
Ik zeur er niet overquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oei, in het echte leven zou LHO niet bij mij mogen komen eten- erger me altijd aan mensen die zeuren over eten.
Het enige wat ik echt niet lekker vind is erwtensoep - brr, de geur alleen al!
En ik hou niet van chocola, maar als het ergens overheen of doorheen zit, eet ik het gewoon.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, sandwichspread ruikt idd niet lekker! Mijn vriend is er verslaafd aan - hele koelkast ruikt er hier altijd naar. Ik vind het niet vies ofzo, maar de geur is erg overheersend.
Woehoe medestandersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt zo ranzig aan sandwichspread. Die LUCHT!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |