abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65231107
  • Tussen 0:00 en 1:00 AM op werkdagen @ CNN

• American Politics and more...
  • Hosted by Wolf Blitzer - He earned a bachelor of arts degree in history from the State University of New York at Buffalo, a master of arts degree in international relations from the Johns Hopkins University.
  • Blitzer has won awards including the 2004 Journalist Pillar of Justice Award from the Respect for Law Alliance and the 2003 Daniel Pearl Award from the Chicago Press Veterans Association. His news team was among those awarded a George Foster Peabody Award for coverage of Hurricane Katrina, an Alfred I. DuPont Award for coverage of the 1999 Southeast Asian tsunami, and an Edward R. Murrow Award for CNN's coverage of the September 11, 2001 terrorist attacks.
    In November 2002, he won the American Veteran Awards' Ernie Pyle Journalism Award for military reporting. In February 2000, he received the Anti-Defamation League’s Hubert H. Humphrey First Amendment Freedoms Prize. In 1999, Blitzer won the International Platform Association's Lowell Thomas Broadcast Journalism Award. Blitzer won an Emmy Award for his coverage of the Oklahoma City bombing. Blitzer was also part of the CNN team that was awarded a Golden ACE award for their 1991 Gulf War reporting. In 1994, American Journalism Review cited him and CNN as the readers' choice for the Best in the Business Award for network coverage of the Clinton administration.

[ Bericht 66% gewijzigd door Bier.en.schieten op 20-01-2009 00:13:49 ]
  • pi_65231134
    Goed topic.

Zag ik nou Bill O'Reilly bij dat McCain-diner net?
    pi_65231164
    Kut m'n tv staat achter mij... Ik zal ff opletten, komt vast nog een keer voorbij.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 00:08:57 #4
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_65231231
    Goed programma, maar een beetje kut dat ze telkens vlak tegen het einde weer terugzappen naar CNN international ofzo...
    pi_65231334
    Geweldige vormgeving bij CNN trouwens. Kan Nederland nog erg veel van leren.
    Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
    pi_65231347
    Ja, want dan praat Wolf Blitzer met Lou Dobbs over zijn programma wat na The Situation Room te zien is. En dat kunnen wij in Nederland niet zien. Het is eigenlijk ook een CNN Usa programma.
    pi_65231530
    Lekker circus daar bij The Mall.

Over de Washington Monument (die grote obelisk) valt trouwens meer te vertellen dan Maarten van Rossem op zondagavond deed. Zie:

http://en.wikipedia.org/wiki/Washington_Monument#Motivation
    pi_65231776
    1.000.000 mensen
    Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
    pi_65232147
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 00:05 schreef Toad het volgende:
    Goed topic.

Zag ik nou Bill O'Reilly bij dat McCain-diner net?
    Nog bedankt.

Trouwens, die nieuwe vice-president, Joe Biden heeft zijn vrouw en 1-jarige dochter verloren bij een auto-ongeluk in 1972. http://en.wikipedia.org/w(...)rly_political_career

Er is vorige maand ofzo, een telefoongesprek met Nixon (toenmalig president) vrijgegeven.
    quote:
    BIDEN: Hello, Mr. President. How are you?

NIXON: Senator, I know this is a very tragic day for you, but I wanted you to know that all of us here at the White House are thinking of you and praying for you and also for your two children. I understand that you were on the Hill at the time and your wife was just driving by herself.

BIDEN: Yes, that’s correct.

NIXON: So, I mean looking at it as you must in terms of a future, because you, you have the great fortune of being young…I remember I was two years older than you when I went to the House. But the main point is, you can remember that she was there when you won a great victory, and you enjoyed it together. And now I’m sure that she’ll be watching you from now on. Good luck to you.

BIDEN: Thank you very much, Mr. President. Thank you for your call. I appreciate it.
    Best een sneu verhaal...

Dit is zijn tweede vrouw: http://bumpshack.com/2008(...)e-jill-jacobs-biden/

(Informatie voor de nieuwsgierigen)
    pi_65232545
    Lol, die gozer die nu praat bij het MLK-debat. (links naast Jackson)
    pi_65232798
    Het debat gaat verder, wat gaat hij nu zeggen??

Hij heeft wel een beetje een "because I got high"-uitstraling.
    pi_65303783
    Eindelijk weer een normale uitzending. Cafferty file:
    quote:
    The annual survey across the U.K. found that kids ages 5 to 19 spend only half an hour a day reading a book while they spend nearly 3 hours a day watching TV, an hour and a half on the internet and more than an hour playing games on consoles.
    quote:
    Here’s my question to you: What’s the risk of allowing children to spend six hours a day in front of computer screens?
    pi_65304020
    Barack Obama's nominatie voor de post "Ambassadeur van de VS voor de VN".

Susan Rice
    Eerste zwarte vrouw op die post.

Zalmay Khalilzad
    De vorige "US ambassador to the UN" benoemd door Bush was een Amerikaan, geboren in Afghanistan.
    pi_65440499
    Ik kijk bijna elke dag, vorig jaar helemaal.
    quote:
    Dat vind ik maar een domme muts, doe mij maar Suzanne Malveaux of Jessica Yellin.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      maandag 26 januari 2009 @ 23:53:54 #16
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_65441284
    *tvp

Vond The Situation Room altijd wel indrukwekkend vorm gegeven.
    Het CNN Election Center was echter nog 10 keer zo indrukwekkend.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kleffe_Dop op 26-01-2009 23:59:31 ]
    pi_65441527
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 23:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
    Ik kijk bijna elke dag, vorig jaar helemaal.
    [..]

Dat vind ik maar een domme muts, doe mij maar Suzanne Malveaux of Jessica Yellin.
    LOL

Suzanne is ook vet heet, maar een beetje te oud voor mij.
    Yellin is mij te blond.

CNN babes http://home.zonnet.nl/kraan90/cnnbabes.html

Yellin. Don't say I'm a hologram, because I'm not. I'm "live" green screen.
    pi_65441731
    Voor de US politics junkies onder ons is er ook nog www.livestation.com
    Is een progje waarmee je C-SPAN 1 kunt kijken (live)
    pi_65441780
    quote:
    Op dinsdag 27 januari 2009 00:06 schreef Bier.en.schieten het volgende:
    Voor de US politics junkies onder ons is er ook nog www.livestation.com
    Is een progje waarmee je C-SPAN 1 kunt kijken (live)
    Niet nu, The Situation Room is bezig.
    pi_65441901
    quote:
    Op dinsdag 27 januari 2009 00:00 schreef Bier.en.schieten het volgende:

[..]

LOL

Suzanne is ook vet heet, maar een beetje te oud voor mij.
    Yellin is mij te blond.

CNN babes http://home.zonnet.nl/kraan90/cnnbabes.html

[ afbeelding ]
    Yellin. Don't say I'm a hologram, because I'm not. I'm "live" green screen.
    Beep me up Wolf!

Yellin vind ik vooral guitig. Babbelt lekker door en altijd vrolijk.

Soledad vind ik inhoudelijk nooit zo interessant, dat is een beetje een turn-off.
    Ze doet altijd de focus-groepjes van de lijnen onderin beeld bij de debatten en tijdens verkiezingsuitslagen doet ze de analyses van de exit-polls en dat vind ik altijd de minst interessante segmenten (veel open deuren).
    pi_65513760
    Soledad doet wel meer dan 1x in de vier jaar een exit poll analyseren

Maar ja, het is iig weer een gezellig avond in het Huis van Afgevaardigden. Alle Republikeinen stemmen tegen Obama's plan.
    pi_66043161
    Suzanne Malveaux vandaag.
    pi_66145959
    Leuk itempje net over een county in Texas waar Obama met de verkiezingen het slechtst heeft gescoord:
    4,9% tegen 93,2 voor McCain. 8 stemmen.

De meerderheid van de kiezers is er geregistreerd als Democraat.
    Maar met racisme had het volgens hun niks te maken.
      donderdag 19 februari 2009 @ 17:15:07 #24
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_66244121
    Wat een slechte analyse hebben ze vaak. Bijv: Judd Gregg trekt zich terug uit dat positie van Commerce Secretary. Wie zijn reputatie heeft er meer schade opgelopen, Obama of Gregg? Hoe de fuck kan Obama's rep nou daardoor schade hebben opgelopen? Ook in Gregg's geval. Het was gewoon een rare situatie. Gregg stemt in en wil dat positie wel en daarna weer niet. Er wordt echt moeilijk gedaan met dat analyse onzin. Zal er wel iets mee te maken hebben dat ze 24 uur bezig zijn en dat ze IETS moet hebben om over te praten, maar toch.

Op de één of andere blijf ik toch vaak kijken. Suzanne Malveaux
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      dinsdag 10 maart 2009 @ 15:39:16 #25
    247663 Bradley33
    Learn to play
    pi_66899114
    Gefunden

Komt dit nog op tv? Zag het gisteren niet meer na 12u...
    Seek not greatness, but seek truth and you will find both. - Horace Mann
    Absolutely Smooth Jazz - Kickin' Country - Broodje Krab
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')