Nietes! Ik dacht dat ik nog 2 de ruimte had!quote:
Wat is een kader opmerking?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:48 schreef koei het volgende:
Kak ook echtDat is echt een kader-opmerking!
Kakquote:
Een domme opmerking die voornamelijk gemaakt wordt door VMBO-kader mensen. Zo is mij in iedergeval verteld door mijn padvinders.quote:
Ik zeg dat we hier een tieten-topic van maken!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:49 schreef Poit het volgende:
Ja, maar koei kwam er stiekem tussen..
Altijd weer die klagende vrouwen over kwaliteitsposts..
KwaliTIET!! Dat moetn we ziehn!!!
[ afbeelding ]
Kak wordt in zuid afrika gewoon als scheldwoord gebruikt zoals wij kut, shit en dat soort woorden gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Een domme opmerking die voornamelijk gemaakt wordt door VMBO-kader mensen. Zo is mij in iedergeval verteld door mijn padvinders.
Hehehquote:Op maandag 19 januari 2009 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Een domme opmerking die voornamelijk gemaakt wordt door VMBO-kader mensen. Zo is mij in iedergeval verteld door mijn padvinders.
quote:
Het is bijna 12:00, PARTY TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIME!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:58 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
I would like to thank....euhrmm... Myself
Dan vond je dat verkeerd!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:04 schreef Poit het volgende:
Mwaah, vond het nou niet zó veel beter dan de nederlandse versie
Thnxquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:04 schreef SpankmasterC het volgende:
POIT!!! SPECIAAL VOOR JOU!!!!!!1111
WWE Legends of Wrestlemania
(inclusief filmpje van The Rock op de 2e pagina!)
Nietus!quote:
Fuck if I know, enige waar het mij om draait is dat The Rock er gespierd EN bezweet uitziet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Thnx![]()
Heeft de game niet dezelfde engine als Smackdown Versus Raw??
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:27 schreef koei het volgende:
Ja, van die shamPOO werd ik alleen maar viezer, dus het duurde wat langer
Jij hebt het feest gemistquote:
Is snel voorbij gegaan danquote:
Als je een XL shirt nodig hebt wil ik niet weten waar je van plan was om dat maatje S omheen te stropen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:30 schreef AQuila360 het volgende:
Op de GAM chat denkt iedereen dat ik dik ben omdat ik op dat t-shirt heb geboden![]()
Maar ik had ook op een S geboden![]()
Uiteindelijk ben je dik én kansloosquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:30 schreef AQuila360 het volgende:
Op de GAM chat denkt iedereen dat ik dik ben omdat ik op dat t-shirt heb geboden![]()
lolquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je een XL shirt nodig hebt wil ik niet weten waar je van plan was om dat maatje S omheen te stropen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je dik én kansloos
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Irritante mensen die de ketel vervangen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je een XL shirt nodig hebt wil ik niet weten waar je van plan was om dat maatje S omheen te stropen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |