ik denk het niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
We hebben het vast niet over hetzelfde nu
chmod 777 SES SCquote:Op maandag 19 januari 2009 22:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Niet iedereen rechten geven he?
Dat lijkt me redelijk eenvoudig te vinden.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:57 schreef Puala het volgende:
Bedankt voor het antwoord trouwens![]()
Ik zal nog wel even gaan puzzelen op het internet met die vraag. Ben er al over uit wat er nodig is, nu nog even kijken welke vakken er bij welk profiel horen en alles.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:01 schreef eer-ik het volgende:
chmod heeft toch iets met FTP te maken.
Was al een publiek geheim dat het ....quote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef jslavenburg het volgende:
The Stig ontmaskerd door bouwvakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was..
Maar goed The White Stig zal straks wel vervangen worden.. en sowieso gaan er geruchten dat er meerdere White Stigs zijn.
Ik vond het mysterieuze altijd wel leuk..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Het is de afgelopen 2 jaar helemaal door de war gegooid van wat ik heb gehoord.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat lijkt me redelijk eenvoudig te vinden.
Maar bij e*m en c*m is het voornamelijk incl talen/wis A / economie/geschiedenis/aardrijkskunde
en die andere twee zijn meer natuurkunde/scheikunde/wisk B
Ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:01 schreef eer-ik het volgende:
chmod heeft toch iets met FTP te maken.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was al een publiek geheim dat het ....ik ga het niet lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was..
Maar goed The White Stig zal straks wel vervangen worden.. en sowieso gaan er geruchten dat er meerdere White Stigs zijn.
Ik vond het mysterieuze altijd wel leuk..
wil het niet weten.Signature.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |