Vind het wel interessant om te zien!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dank, wat een sukkels!
Al hebben ze wel goed weerwoord! Ze laten zich niet inpakken.
Sophie moet uitkijken dat ze niet over zich heen laat walsen!
Dat jonge jochie is nog wel enigszins genuanceerd, en lijkt ook nog wel iets van intelligentie te bezitten. Maar die Kusters is echt een halve zool, die een beetje loopt te provoceren.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dank, wat een sukkels!
Al hebben ze wel goed weerwoord! Ze laten zich niet inpakken.
Sophie moet uitkijken dat ze niet over zich heen laat walsen!
Jah. Hij had zwaar punten kunnen scoren door te zeggen: "de geschiedenis wordt geschreven door overwinnaars"...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:31 schreef Kees22 het volgende:
Die ene figuur wordt boos: waar zijn alle strafprocessen geweest voor de moorden en verkrachtingen door Britten en Yankees, de oorlogsmisdaad van het bombardement op Dresden?
Hij heeft wel een punt!
Naah, ze zit daar teveel namens zichzelf. Ze moet zich eigenlijk wat neutraler opstellen, en die gasten inderdaad niet confronteren met hun privé keuzes.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef koudhier het volgende:
Jammer dat Sophie ze weerwoord moet bieden, ze kan het duidelijk niet aan.
Ja en nee...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:40 schreef koudhier het volgende:
Die voorman van de NVU is gewoon intelligenter en een betere debater dan Sophie.
Niet dat ik het voor maar 0,1% met hem eens ben hoor, maar hij komt iets te goed uit de verf doordat hij Sophie tegenover hem heeft.
Maar ook 100 % anti-islam.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:42 schreef koudhier het volgende:
100% achter de palestijnen![]()
100% anti joods zal hij bedoelen..
Ik denk vooral omdat hij de Joden niet mag. Dat ze dan als partij moslims steunen nemen ze voor het gemakquote:Op maandag 26 januari 2009 00:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar ook 100 % anti-islam.
Dus ik veronderstel, dat hij de Palestijnen steunt omdat ze van hun grond verdreven zijn.
Ieder volk zijn eigen plekje op de aarde, lijkt hij te zeggen. De palestijnen horen kennelijk daar.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk vooral omdat hij de Joden niet mag. Dat ze dan als partij moslims steunen nemen ze voor het gemak
op de koop toe. Want daar zijn ze natuurlijk ook tegen.
Maar dan krijg je de vraag waar de Joden horen.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ieder volk zijn eigen plekje op de aarde, lijkt hij te zeggen. De palestijnen horen kennelijk daar.
Dat stelt hij in dat interview op het andere topic hier op FOk! ook ter discussie.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dan krijg je de vraag waar de Joden horen.
Want daarnaast bestaan kan niet.
Kijk, daar heb je het probleem in optima forma en zonder opsmuk of smoesjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dan krijg je de vraag waar de Joden horen.
Want daarnaast bestaan kan niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |