Ze was ook bij Giel geweest, en toen werd hij gek gesmsed met haat smsjes, of bedoelde ze dat net ook met die 3fmsmsjes?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef Toad het volgende:
En die reacties hier zijn eigenlijk nog leuker.
Ach als je door dat drukke en neurotische heen kan prikkenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:57 schreef bloodymary het volgende:
Oh wat is die Bert Visscher toch niet leuk. Ik snap niet dat er mensen zijn die dat grappig vinden.
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik begreep dat Giel haar wél te gek vindt, die Roosbeef... smakeloosheid zoekt elkaar dus blijkbaar op
Ik ben bang dat daar niks"quote:Op maandag 19 januari 2009 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik begreep dat Giel haar wél te gek vindt, die Roosbeef... smakeloosheid zoekt elkaar dus blijkbaar op
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:17 schreef Paul het volgende:
Op zich is die sidekick niet eens zo verkeerd
GMTA!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:19 schreef Specularium het volgende:
Die kerel is zeker familie van Rouvoet.
Maar marketing technisch werkt het wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:22 schreef bloodymary het volgende:
Misschien ook niet zo slim om die man uitgerekend vandaag, op de sterfdag, uit te nodigen. Blijft toch altijd een zeer zwaar beladen en emoitionele dag.
Ik las marteling technisch en dat klopte.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:22 schreef henkde_j het volgende:
Maar marketing technisch werkt het wel.
Die man hoorde de muziek spelen en dacht dus dat het programma moest stoppen, Van Nieuwkerk bleef stil omdat ie een uitgebreider antwoord verwachtte/wilde uitlokken.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:23 schreef Omnifacer het volgende:
Wat was dat nou voor een rare stiltje aan het einde? Zat Van Nieuwkerk een hard stukje slijm weg te slikken ofzo?
Maar echt een helder licht toch niet.quote:
Bert Visscher (quote:Op maandag 19 januari 2009 20:28 schreef Paul het volgende:
Het was niet echt logisch om dit gesprek als afsluiting te doen
De afsluiting is normaliter luchtig
Ik vond het geen probleem. Kan me ook voorstellen dat het nadelen heeft voor de sfeer om met een dergelijk gesprek te beginnen.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:28 schreef Paul het volgende:
Het was niet echt logisch om dit gesprek als afsluiting te doen
De afsluiting is normaliter luchtig
Die gast praat nog sneller dan Erben Wennemars.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bert Visscher () als laatste gast was idd logischer geweest.
Paul, als je wakker wordt: s.v.p. een fatsoenlijke OP regelen!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze was ook bij Giel geweest, en toen werd hij gek gesmsed met haat smsjes, of bedoelde ze dat net ook met die 3fmsmsjes?
Ja Paulquote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Paul, als je wakker wordt: s.v.p. een fatsoenlijke OP regelen!
Maar hij stottert nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die gast praat nog sneller dan Erben Wennemars.
quote:Gasten dinsdag 20 januari
De gasten in deze uitzending zijn Felix Rottenberg, Hans Beerekamp en tafelheer Hugo Borst. De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De uitzending staat grotendeels in het teken van aanstaand president Barack Obama: zijn inauguratie vindt vandaag plaats.
Tv-persoonlijkheid Hugo Borst is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk. De schrijver van onder meer ‘Over vaders en zonen’ en ‘Over lust en liefde’ heeft niet alleen een mening over voetbal, maar ook over Obama.
Oud-politicus en programmamaker Felix Rottenberg volgt alle stappen van Barack Obama op de voet. Hij is dus de juiste persoon om zijn licht te laten schijnen op de inauguratie van de aanstaande president.
Filmrecensent Hans Beerekamp zal het grote concert voor Barack Obama van afgelopen zondag een breder historisch perspectief plaatsen.
PvdA-Kamerlid John Leerdam heeft álles van Barack Obama: campagnebanners, t-shirts, een autogeurtje en zelfs een Obama-aankleedpop. Wat betekent het aanstaande presidentschap voor Leerdam? En zal er daadwerkelijk iets veranderen?
Vanzelfsprekend ontbreken ook de Jakhalzen, Lucky TV, De TV Draait Door en Fokke en Sukke niet!
Kijken dus!
NB. de gasteninformatie op deze website is altijd onder voorbehoud en kan op het laatste moment nog wijzigen.
quote:PvdA-Kamerlid John Leerdam heeft álles van Barack Obama: campagnebanners, t-shirts, een autogeurtje en zelfs een Obama-aankleedpop. Wat betekent het aanstaande presidentschap voor Leerdam? En zal er daadwerkelijk iets veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |