Maar ik klink vast als een jengelende peuter als ik zeg '13 dagen klote voelen klinkt als blerghhhh!'.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:32 schreef Laureline het volgende:
Hoi Greys! Nicotineverslaving duurt maar 2 weken, daarna is het 'alleen maar' psychische verslaving. Dus nog maar 13 echt moeilijke dagen, zet hem op!
Ik vind jullie allebei behoorlijk lief. Je hebt het echt getroffen met zoiets.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lief ey?en hij is nog veel liever over mij dan ik over hem
Ingehouden niet, aangespannen waarschijnlijk wel, want dat heb ik altijd. En waar denk je, bovenbenenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Chico: ook al zo'n mooie foto.
Vooral van boven vind ik je erg slank, je armen en taille. Platte buik ook, hou je die daar in?
Waar wil je zelf het liefst nog gewicht kwijt?
Joh, daar heb je toch handdoeken voorquote:Op maandag 19 januari 2009 20:10 schreef Vivi het volgende:
Toen ik 24 was dames, was ik nml. size barbie. Maar ja, jullie moeten nog baren![]()
.
Alleen als je ook een verbeterpunt geeftquote:
Das Cap!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Joh, daar heb je toch handdoeken voor.
[ afbeelding ]
Ahw liefquote:Op maandag 19 januari 2009 20:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Joh, daar heb je toch handdoeken voor.
[ afbeelding ]
Pffft, Allen Carr schrijft ook dat wilskracht niet werkt. Ik heb nog steeds niet door op welke kracht het dan wel zou moeten. Dat calorieën-spaaridee vind ik niet eens zo gek klinken, al zou ik het dan doen vanwege mijn snaai-verslaving! En ga jij straks zo'n pesthumeur krijgen dat je niet eens meer wil snaaien, want dat is toch geen sigaret. En dan streef je iedereen in dit topic zo voorbijquote:Op maandag 19 januari 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik klink vast als een jengelende peuter als ik zeg '13 dagen klote voelen klinkt als blerghhhh!'.
Ik spaar al overdag calorietjes om 's avonds (tijdens de moeilijkste uren) flink te kunnen snaaien
Wat me het meest zorgen baart is dat die Allen Carr schreef dat als je gaat zitten balen, dat het dan sowieso mislukt. Dus dat geeft niet veel zelfvertrouwen zeg maar op de baalmomenten
Sorry. Het ging net ff goed, maar ik vind dit echt vreselijk vanavond
Kga even in bad, als het goed is is die vol, want ik trek het maar slecht en potver, wat voel ik me dan een loser!
En denk je nou echt dat je je heel anders zal voelen door 1 zo'n witte staaf in je mond te steken en wat nicotine naar binnen te zuigen?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik klink vast als een jengelende peuter als ik zeg '13 dagen klote voelen klinkt als blerghhhh!'.
Ik spaar al overdag calorietjes om 's avonds (tijdens de moeilijkste uren) flink te kunnen snaaien
Wat me het meest zorgen baart is dat die Allen Carr schreef dat als je gaat zitten balen, dat het dan sowieso mislukt. Dus dat geeft niet veel zelfvertrouwen zeg maar op de baalmomenten
Kga even in bad, als het goed is is die vol, want ik trek het maar slecht en potver, wat voel ik me dan een loser!
Dat je het slecht trekt en tóch volhoudt, dat maakt je juist tot een winner Greys!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
He, die Allen Carr is een handige oplichter, meer niet. Stoppen met roken *is* balen.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Die streep zit daar eigenlijk altijd. Behalve als ik nét wakker ben. Zodra ik ga zitten komt ie tevoorschijn, en ik ontbijt al zittend. Valt er iets aan te doen?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Dank je Co!Was het bij jou in het begin ook het allerrotst ja, toen je ging stoppen? Ik schaam me dood dat ik het zo lastig vind!
Chico, dank voor de foto!!!
Ik ben opgelucht dat ik bij jou ook die rodige dwarse streep tussen je navel en je borsten zie
Die is tijdelijk (van het zitten ofzo?) en die heb ik ook altijd!
Ziet er goed uit zeg, jouw figuur!
Ja pop. Ik kan me iedere minuut van die dag nog herinneren. Maar het wordt echt, echt heel snel beter. Je hebt nu nl. ook de lichamelijke afkickverschijnselen en die zijn na een dag of 2/3 weg en vandaag is echt de moeilijkste dag. Vandaag mag je ook snaaien wat je wil!! Ga in bad, zet je haar in de krullers bel met iemand, hou jezelf bezig!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Dank je Co!Was het bij jou in het begin ook het allerrotst ja, toen je ging stoppen? Ik schaam me dood dat ik het zo lastig vind!
Chico, dank voor de foto!!!
Ik ben opgelucht dat ik bij jou ook die rodige dwarse streep tussen je navel en je borsten zie
Die is tijdelijk (van het zitten ofzo?) en die heb ik ook altijd!
Ziet er goed uit zeg, jouw figuur!
Tja, van de rest kan ook weinig af.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ingehouden niet, aangespannen waarschijnlijk wel, want dat heb ik altijd. En waar denk je, bovenbenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Die heb oik ook die streep! Ik dacht dat het kwam van het vet op mijn buik, wat dan over elkaar gaat als ik ga zitten ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 20:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die streep zit daar eigenlijk altijd. Behalve als ik nét wakker ben. Zodra ik ga zitten komt ie tevoorschijn, en ik ontbijt al zittend. Valt er iets aan te doen?
Nice behind!!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:48 schreef k_i_m het volgende:
Oja, verder vond ik niks in bikini (ja, van het jaar daarvoor, maar toen had ik een pens want toen was ik zwangeren het jaar daarvoor toen was ik onder de 70 dus goed) wat redelijk recent was. Behalve deze onder water
.
[ afbeelding ]
benijdenswaardige taille lijn heb je zeg!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:48 schreef k_i_m het volgende:
Oja, verder vond ik niks in bikini (ja, van het jaar daarvoor, maar toen had ik een pens want toen was ik zwangeren het jaar daarvoor toen was ik onder de 70 dus goed) wat redelijk recent was. Behalve deze onder water
.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:51 schreef sigme het volgende:
Kweenie? Wieso?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee, dag 317 is het ergstquote:Op maandag 19 januari 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Dank je Co!Was het bij jou in het begin ook het allerrotst ja, toen je ging stoppen?
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:42 schreef neen het volgende:
Oke tering ik moet nog een stuk schrijven maar waarovermedium: krant onderwerp: vrij
TEEEERING
quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Stoffelijk overschot foetus kwijtgeraakt in ziekenhuis GoesWTF schorsen die gasten daar!
Dat zei ik dus een paar topics geleden ook alquote:Op maandag 19 januari 2009 20:51 schreef Chicolate het volgende:
Greys, hart onder de riem: de drang naar nicotine (dus de lichamelijke verslaving) duurt maar ongeveer 5 min per keer. Dan geeft je lichaam het al op. En hey, die 5 min, die kan je toch best overleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |