Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Dat ik te snel gepost had. En toen ging Nath er met de Lapo vandoor.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat ik te snel gepost had. En toen ging Nath er met de Lapo vandoor.
PWND!!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat ik te snel gepost had. En toen ging Nath er met de Lapo vandoor.
Je houdt toch nog wel van me?quote:
2 keer over de 6 fouten? das iets te veel...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
was ik weer
2 keer over 6 fout bij de theorie examens
2 keer zo'n examen gedaan en beide keer 6 fout. dat mag je tegenwoordig hebben.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
2 keer over de 6 fouten? das mooi veel
Ooh:) ik had mijne ook in 1x gehaald. 3 foutjesquote:Op maandag 19 januari 2009 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
2 keer zo'n examen gedaan en beide keer 6 fout. dat mag je tegenwoordig hebben.
dit was trouwens oefenen hoorIk heb dat hele boek nog niet ingekeken
auto of motor?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ooh:) ik had mijne ook in 1x gehaald. 3 foutjes
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:45 schreef ACT-F het volgende:
Werd zo net ook vanuit de kroeg gebeld. Ze hadden me nodig
Nathaliequote:
Het zijn geen fusten maar een paar 1000 liter tanksquote:Op maandag 19 januari 2009 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
ze krijgen het vat niet leeg zonder je
dan moet je iets harder drinkenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zijn geen fusten maar een paar 1000 liter tanks
hoe istie?quote:
succes.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:51 schreef ACT-F het volgende:
Goed, ik ga een poging wagen om de biertanks leeg te krijgen, maar reken er maar niet op![]()
Moe. Duik er zo maar eens in.quote:
hier ist wel goedquote:Op maandag 19 januari 2009 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moe. Duik er zo maar eens in.
Metjou?
Hahaquote:Op maandag 19 januari 2009 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier ist wel goed
zometeen nog stofzuigen en dan denk k maar eens naar bed
jupquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Auto, jij bent dus al bezig voor motor
een halve liter nog welquote:Op maandag 19 januari 2009 23:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha
Zo even een halve liter water achterover slaan. En dan ronken!
Ja, heb echt de hele dag maar 2 glazen gehad, ben uitgedroogd.quote:
das ook niet slimquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heb echt de hele dag maar 2 glazen gehad, ben uitgedroogd.
slaap zequote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:02 schreef ACT-F het volgende:
Ik ben inmiddels al een half uur terug. Dit keer ben ik verslingerd aan 3FM, want ik hoorde net dat een kennis van mij daar live zijn nummers speelt
Presentatie makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:43 schreef Blawh het volgende:
Ik ga zometeen ook maar eens wat nuttigs doen.
quote:
Wordt er in Almelo niet gewerkt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wordt er in Almelo niet gewerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kzit inmiddels als op school in Hengelo..
Welke school?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Kzit inmiddels als op school in Hengelo..
[..]
BZBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oh my godquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef Rikketik het volgende:
Middag.
Toppunt van ironie vanmorgen. Onze vijver was al een tijdje kapot, het water liep namelijk gestaag weg, waarschijnlijk de grond in. Eerst ging het nog wel, maar sinds die erge kou moesten we de vijver elke dag bijvullen met water, omdat anders alles weg zou lopen. En dat is niet leuk voor de vissen. Maar gelukkig voor de vissen (en voor ons), vandaag zou er redding komen in de vorm van het tuinbedrijf. Wij helemaal blij, want dan hoefden we die klotevijver niet de hele tijd meer bij te vullen. Werd ik vanochtend wakker, doe ik mijn gordijnen open en wat zie ik daar...?
Een reiger. Alle vissen weg. Alle moeite voor niets geweest.
Dat is wel heel erg zuur.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef Rikketik het volgende:
Middag.
Toppunt van ironie vanmorgen. Onze vijver was al een tijdje kapot, het water liep namelijk gestaag weg, waarschijnlijk de grond in. Eerst ging het nog wel, maar sinds die erge kou moesten we de vijver elke dag bijvullen met water, omdat anders alles weg zou lopen. En dat is niet leuk voor de vissen. Maar gelukkig voor de vissen (en voor ons), vandaag zou er redding komen in de vorm van het tuinbedrijf. Wij helemaal blij, want dan hoefden we die klotevijver niet de hele tijd meer bij te vullen. Werd ik vanochtend wakker, doe ik mijn gordijnen open en wat zie ik daar...?
k kon een klein gniffeltje ook niet onderdrukkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oh my god![]()
![]()
![]()
Wel heel erg ironisch inderdaad ..
ik vind et wel een beetje grappig mag dat?![]()
Ehehe, heb ik ook gezeten, welk jaar?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef Rikketik het volgende:
Middag.
Omijngodquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef Rikketik het volgende:
Middag.
u riep mij?quote:
geen ideequote:
Ruler wil je vast wel nat maken!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik sta droogAl veelste lang
Daarom vraag ik ook wanneer hij langskomt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ruler wil je vast wel nat maken!
Oh, dat was al een ''stille'' hintquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook wanneer hij langskomt.
Zie je wel dat liniaal z'n vriendin een urban legend is. Ik vertrouwde het al niet met oud/nieuw.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ruler wil je vast wel nat maken!
Ik heb bijna nivo 3 afgerond. Als het mee zit nog 6/7 weekjes! En nivo 4 doe ik in Almeloquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ehehe, heb ik ook gezeten, welk jaar?
Officieel zit ik er nog, maar 9 februari krijg ik mijn diploma
Zit je toevallig bij daan bakker in de klas?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb bijna nivo 3 afgerond. Als het mee zit nog 6/7 weekjes! En nivo 4 doe ik in Almelo
Nope onbekend. over paar weekjes heb ik een andere klas. Misschien daarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Zit je toevallig bij daan bakker in de klas?
Als je je studie hebt afgerond spreek je niet meer van 'nivo' maar van 'niveau'. Als dat maar duidelijk is!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb bijna nivo 3 afgerond. Als het mee zit nog 6/7 weekjes! En nivo 4 doe ik in Almelo
Uuh nivo of niveau kan alle 2?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je studie hebt afgerond spreek je niet meer van 'nivo' maar van 'niveau'. Als dat maar duidelijk is!
volgens mij is het tegenwoordig alleen nog niveau...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uuh nivo of niveau kan alle 2?
Het juiste antwoord staat in een woordenboekquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Uuh nivo of niveau kan alle 2?
scherpquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je studie hebt afgerond spreek je niet meer van 'nivo' maar van 'niveau'. Als dat maar duidelijk is!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het juiste antwoord staat in een woordenboekAlleen 'niveau' is dus goed.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zie je wel dat liniaal z'n vriendin een urban legend is. Ik vertrouwde het al niet met oud/nieuw.
Oke, na niveau 3 ga ik naar alle niveau 4 in Almelo doen. En daarna zie ik het welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het juiste antwoord staat in een woordenboekAlleen 'niveau' is dus goed.
Maar je doet dus MBO ICT? Wat ga je na die 6 à 7 weken doen?
We zoeken namelijk stagiaires
Ik zou toch echt stage gaan lopen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke, na niveau 3 ga ik naar alle niveau 4 in Almelo doen. En daarna zie ik het wel
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou toch echt stage gaan lopen hoor
haha! bij mijn vorige stage bedrijf wou ik nooit koffie halen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laten ze het zelf ophalen
![]()
Vonden ze niet leuk
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
haha! bij mijn vorige stage bedrijf wou ik nooit koffie halen...![]()
hallo vliegtuigquote:
4 posts in meer dan een jaarquote:geregistreerd op: dinsdag 4 september 2007 @ 09:25
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
aantal posts: 5 (gemiddeld 1 per dag)
uit Twentequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:
Waarkomen alle tukkers vandaan trouwens?
Almeloquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:
Glanerbrugquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:
Goorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:
de Sint Isidorushoevequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:
Ik vrees dat het voor Schoolfeest niet meer gaat lukken, maar ik zal het (weer) een keer vragen. Bijna helemaal vergeten ditquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:13 schreef Samzz het volgende:
BZB
Enschedequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:
Zie de opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:
hehequote:Op woensdag 21 januari 2009 08:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zoo, ben vet ziek aan t worden, al dikke koppijn en dik zere keel hehe
Fleringenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:
JWTquote:
Coñoquote:
Viesssssssssss man!quote:
Nou een dikke keel, dus moeilijker ademen. En een zere keelquote:
Middagquote:
Wie wel, aangezien het niet meer bestaat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:16 schreef Robinhoo het volgende:
Wij tukkers nemen het niet zo nauw met het Algemeen Beschaafd Nederlands
Eerste, tweede of derde?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:13 schreef rulerofdeath het volgende:
* rulerofdeath is age of empires aan het installeren
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het moet niet TE rood worden hier...
En ik ga overbieden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het moet niet TE rood worden hier...
Je mag natuurlijk ook een bakje voor jezelf nemenquote:
Vertel mij wat. Ik heb het net achter de rug. Beterschapquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:33 schreef Samzz het volgende:
San heeft een flinke griep te pakken.
Godverdetering, dat hoesten is killing me. Trekt vanuit m'n rug 'naar m'n hoofd. Damn.
Ik zou zeggen, neem contact op het met ROC en stel je bedrijf beschikbaar als stageplekquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk ook een bakje voor jezelf nemen![]()
Maar serieus, ken je toevallig klas- c.q. schoolgenoten die nog een stageplek zoeken? Ik kom gewoon niet meer toe aan mijn normale werkzaamheden. En nee, dat komt niet omdat ik veel koffie drink
eerstequote:
Is al gebeurd, maar de stagiaires lijken wel erg populair nu met de economische crisisquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zou zeggen, neem contact op het met ROC en stel je bedrijf beschikbaar als stageplek
Goeiesmorgens deze morgen juffrouw Jannyquote:
Beroerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit keer nietmorgen na school wel werken, van 1 tot 5...
i will survivequote:
Hart voor de zaak, goed bezigquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
i will survivedruk met administraties (en jaarrekeningen) dus dan maar ff een keer mijn vrijdagmiddag opofferen
ach ja, soms moet dat ook gewoon kunnen dacht ik zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hart voor de zaak, goed bezig! Zal de baas kunnen waarderen
praktijkexamen van motor gaat in 2 delen ofniet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:23 schreef rulerofdeath het volgende:
jazeker
om half 3 motor examen voertuigbeheersing.
hoe is het daar?
klopt. voertuigbeheersing en verkeersdeelnamequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
praktijkexamen van motor gaat in 2 delen ofniet?
hier goed te passe, werkdag weer doormidden, vanavond weer mooi westrijd
kijk aan, succes dan maar (ook voor morgen)quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt. voertuigbeheersing en verkeersdeelname
en morgen heb ik theorie examen voor de motor.
klopt, vanaamd FCT
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe, ben al een paar dagen nauwelijks online.
Waar zit je op school?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee hoor, ben gewoon druk bezig geweest op en met school.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee hoor, ben gewoon druk bezig geweest op en met school.
dank jequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk aan, succes dan maar (ook voor morgen)
en ik doelde meer op mijn eigen wedstrijd vanavondals die op tijd afgelopen is, kan ik het laatste deel van FCT meepikken in de kantine...
gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dank je![]()
ik heb het gehaald
jij ook succes met je eigen wedstrijd
dank uquote:
ikkuhquote:
Jij toch ook wel, zondag?quote:
wat je nu al doet, FOK!-kenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn digitale televisie ligt eruitWat moet ik doen?
er weer in stoppenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn digitale televisie ligt eruitWat moet ik doen?
quote:
ze lacht welquote:
x2quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij blauw scherm zou ik al een hartverzakking krijgen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ff fappen op de milf der milfs
[ afbeelding ]
Ga je schamen, knul!quote:
ik heb die screensaver ook wel ergensquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:30 schreef Rikketik het volgende:
Dat blauwe scherm heb ik ooit ingesteld als screensaver op mijn moeders computer. Ze kon er niet om lachen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg jij het ijsje, neem ik Nigellaff mee naar mn kamer
quote:Het bekerduel van vanavond tussen ADO Den Haag en FC Twente is afgelast. Door de hevige regenval is het veld van het stadion van ADO Den Haag onbespeelbaar geworden. Woensdag 28 januari is aangewezen als vervangende speeldatum. Aanvang 20.45 uur.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Extra matig voor onze jongens die met de bus naar Den Haag reizen
ik zal aan je denken als jij ergens staat en de wedstrijd gaat niet doorquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:42 schreef Blawh het volgende:
Whehe, Twente supporters @ Den Haag pwnd.
Fijn om te weten, kan ik rustig gaan slapen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal aan je denken als jij ergens staat en de wedstrijd gaat niet door
Matig inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Fijn om te weten, kan ik rustig gaan slapen.
dat dacht ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:30 schreef Blawh het volgende:
Goed bezig, binnenkort redactie sport?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:45 schreef Blawh het volgende:
FOK!sport is op zoek naar rulerofdeath
ik keek wel eerst even naar m'n statusbalk waar de link heen ging jaquote:
Zo traag als dikke stront door een trechtertje. ONZ deed er bijv. een kwartier over om te openen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
is FOK! bij jullie ook traag?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:25 schreef Blawh het volgende:
Net nadat ik het postte ging het hier ook traag ja.
hmmz, das nie bestquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zo traag als dikke stront door een trechtertje. ONZ deed er bijv. een kwartier over om te openen.
voor je longontsteking?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen controle afspraak. Ben blij dat die staat.
welterustenquote:
Ik begin een ander beeld van je te krijgenquote:
hoezo dat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik begin een ander beeld van je te krijgen![]()
![]()
vast welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |