Oh, dat was al een ''stille'' hintquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook wanneer hij langskomt.

Zie je wel dat liniaal z'n vriendin een urban legend is. Ik vertrouwde het al niet met oud/nieuw.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ruler wil je vast wel nat maken!

Ik heb bijna nivo 3 afgerond. Als het mee zit nog 6/7 weekjes! En nivo 4 doe ik in Almeloquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ehehe, heb ik ook gezeten, welk jaar?
Officieel zit ik er nog, maar 9 februari krijg ik mijn diploma

Zit je toevallig bij daan bakker in de klas?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb bijna nivo 3 afgerond. Als het mee zit nog 6/7 weekjes! En nivo 4 doe ik in Almelo

Nope onbekend. over paar weekjes heb ik een andere klas. Misschien daarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Zit je toevallig bij daan bakker in de klas?

Als je je studie hebt afgerond spreek je niet meer van 'nivo' maar van 'niveau'. Als dat maar duidelijk is!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb bijna nivo 3 afgerond. Als het mee zit nog 6/7 weekjes! En nivo 4 doe ik in Almelo

Uuh nivo of niveau kan alle 2?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je studie hebt afgerond spreek je niet meer van 'nivo' maar van 'niveau'. Als dat maar duidelijk is!

volgens mij is het tegenwoordig alleen nog niveau...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uuh nivo of niveau kan alle 2?

Het juiste antwoord staat in een woordenboekquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Uuh nivo of niveau kan alle 2?

scherpquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je studie hebt afgerond spreek je niet meer van 'nivo' maar van 'niveau'. Als dat maar duidelijk is!

quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het juiste antwoord staat in een woordenboekAlleen 'niveau' is dus goed.

quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zie je wel dat liniaal z'n vriendin een urban legend is. Ik vertrouwde het al niet met oud/nieuw.

Oke, na niveau 3 ga ik naar alle niveau 4 in Almelo doen. En daarna zie ik het welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het juiste antwoord staat in een woordenboekAlleen 'niveau' is dus goed.
Maar je doet dus MBO ICT? Wat ga je na die 6 à 7 weken doen?
We zoeken namelijk stagiaires

Ik zou toch echt stage gaan lopen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke, na niveau 3 ga ik naar alle niveau 4 in Almelo doen. En daarna zie ik het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou toch echt stage gaan lopen hoor
haha! bij mijn vorige stage bedrijf wou ik nooit koffie halen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laten ze het zelf ophalen
![]()
Vonden ze niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
haha! bij mijn vorige stage bedrijf wou ik nooit koffie halen...![]()

hallo vliegtuigquote:
4 posts in meer dan een jaarquote:geregistreerd op: dinsdag 4 september 2007 @ 09:25
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
aantal posts: 5 (gemiddeld 1 per dag)
uit Twentequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:
Waarkomen alle tukkers vandaan trouwens?

Almeloquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:

Glanerbrugquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:

Goorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:

de Sint Isidorushoevequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:

Ik vrees dat het voor Schoolfeest niet meer gaat lukken, maar ik zal het (weer) een keer vragen. Bijna helemaal vergeten ditquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:13 schreef Samzz het volgende:
BZB

Enschedequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:

Zie de opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:

hehequote:Op woensdag 21 januari 2009 08:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zoo, ben vet ziek aan t worden, al dikke koppijn en dik zere keel hehe

Fleringenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Mac.Filimento het volgende:

JWTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |