quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
As je van de 1 een 6 maakt in de OP kan het nog
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde graag m'n huidige icon houden, en dan iets met Beste FA eronder ofzo.
Hmmm ik vind dat knippen in de woorden impopulairste en moderator niet mooiquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Test !![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
( Schroom niet, als het anders moet hoor ik het graag)
Met deze graag:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke ?
Wil je ook een FOK! achtergrond ? Of houden wat je nu hebt ?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:29 schreef Sj0rSz het volgende:
Als er nog tijd is, zou ik graag een icon voor de volgende awards willen.Beste SA FOK! Beste SA FOK!sport Beste voetbalmedewerker
Ga m'n best doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef Djeez het volgende:
Doe mij die standaard nieuwsicon van beste nieuwsposter 2008 maar. Is dat mogelijk denk je?
No problem !quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou graag wel een icon willen voorBeste nieuwkomer 2008 Beste Formule1-nieuws medewerker
Het liefst wel iets met mijn huidige icon er in verwerkt.
Alvast bedankt![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef donroyco het volgende:
hoi.
ik maak mijn eigen FOK! Award icon wel, vanwege mijn award
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmmm ik vind dat knippen in de woorden impopulairste en moderator niet mooi
Maar ik ben al blij met de huidige avatar
Je mag ook gewoon dat impopulairste moderator stukje weglaten en dat je me alleen dat FOK AWARD 2008 en dan die knipperende Stacey als avatar maakt.
Eerste concept:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Met deze graag:
[ afbeelding ]
En een FOK!achtergrond zou mooi zijn.
Het paard alleen is voldoendequote:Op donderdag 5 februari 2009 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
* Aanvragen staan genoteerd
Willen jullie liever knipperende letters of banner achtig ? Zoals bij de boswachter?
[..]
[ afbeelding ]
Welke frames uit deze ava wil je dat ik gebruik ?
Dus bv alleen de Award er uit ? Of alles behalve de voetbal ?
[ afbeelding ]
Of wil je deze?
Kan ook een combi !
Ik wou die pakken, maar die is 52 kbquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:13 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
( tip: Als je die oude Stacy verwijderd, ziet iedereen je webicon)
Tis een webiconquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wou die pakken, maar die is 52 kb
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef Djeez het volgende:
Doe mij die standaard nieuwsicon van beste nieuwsposter 2008 maar. Is dat mogelijk denk je?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:29 schreef Sj0rSz het volgende:
Als er nog tijd is, zou ik graag een icon voor de volgende awards willen.Beste SA FOK! Beste SA FOK!sport Beste voetbalmedewerker
YWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ik vind dit zoo knap.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eerste concept:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarmee maak je die gifjes? ben zelf op zoek naar een werkbare gif-editor na animation shop dat met paint shop pro meegeleverd werdquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eerste concept:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:56 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik vind dit zoo knap.
Die onderste vind ik de leukste, mag de award iets korter in beeld en ikzelf (uh-huh)iets langer, qua herkenbaarheid?
Hoeft niet per se, hoor, je hebt er al zoveel werk aan gehad.
Photoshop, Animation shop en paint shop proquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef Misan het volgende:
[..]
waarmee maak je die gifjes? ben zelf op zoek naar een werkbare gif-editor na animation shop dat met paint shop pro meegeleverd werd
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou graag wel een icon willen voorBeste nieuwkomer 2008 Beste Formule1-nieuws medewerker
Het liefst wel iets met mijn huidige icon er in verwerkt.
Alvast bedankt![]()
Komt goedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
hij is mooi, maar ik zou liever iets minder van de achtergrondtekst door het originele icoon willen zien
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
hij is mooi, maar ik zou liever iets minder van de achtergrondtekst door het originele icoon willen zien
Alvast bedankt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |