Mischien wel meer responsive, maar toch is de strap binding nog steeds het fijnst.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het zijn best ok bindingen hoor. Zeker de nieuwe flows zijn niet slecht. Ik vind ze nog steeds te duur, maar ze zijn een heel stuk lichter en meer responsive geworden
Tuurlijk, ik ben ook een strap man.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mischien wel meer responsive, maar toch is de strap binding nog steeds het fijnst.
Das natuurlijk mijn ervaring, maar ik snap dat sommige mensen veel plezier hebben van hun flows.
die heeft geen BTXquote:Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef paffiedan het volgende:
@FlowDesign:
Die indigo's heb ik ook zien liggen, zien er wel erg bruut uit, maar net zo duur als de vapor helaas.
Goede tip? Gunneman Westerhoven (ja, die waar de korting nu is) heeft als het goed is nog 1 vapor staan, voor 2/3 van het geld nu.
hehe leuk stukjequote:Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef paffiedan het volgende:
Hmm, deze hier al langs geweest? Vond hem op de site van Bataleon.
Early in the season
I was ridin clean and steezin
On my Evil Twin Im leanin,
spinnin, grabbin, stompin, claimin
till I noticed somethin crazy
thought my eyes were gettin lazy
thought my brain was goin loco
too much schnapps in my hot coco?
NO.......
Everywhere I looked
I saw fruit, bananas.
From the slopes to the steeps
I saw fruit, bananas.
From the pow to the park
I saw fruit, bananas.
The kids
The girls
The guys, bananas.
Next thing I knew
Im at the bottom of the park
Waitin in the lift line
kinda thirsty feelin parched.
Noticed somethin kinda funny
I knew my ET was money
But a whole "FRUIT" crew starin?
I knew what they were thinkin-
Did I make the right decision?
Or make just another trendy buy.
I just grinned & kept my mouth shut
But then, I got stuck...
Hold up, wait a sec
Should I believe what my ears hear
& my eyes see?
3 riders on bananas
sittin next to & ask me...
Whats the deal?
Hows it feel?
Hows it ride?
Is it hype?
I only had one thing to say
TBT 4 Life!!!
hehe grappig hequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:05 schreef paffiedan het volgende:
Heb helaas zelf nog niet de kans gehad om op een banana te staan, komende wintersport wel eens even proberen
Net terug van de vriezer in Landgraaf, leuk omdat we met 2 bataleons waren, minder leuk omdat het stikte van slalomvoer...toch jammer op dinsdag. Maargoed, maandag misschien Oostenrijk
edit:
zit ik net aan mn bindingen te schroeven, valt me dit op:
[ afbeelding ]
Ik vind t echt jammer dat die sticker waar dat opstaat niet waterbestendig is, die viel er best snel afquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef Komakie het volgende:
Ik vind die van Lib Tech ook mooi.
Made in the USA, near Canada
1 cm erbij kan je zowat als niets beschouwen, Snow Forecast is niet mega accuraat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:02 schreef 360sjors het volgende:
http://www.snow-forecast.com/resorts/Kirchberg/6day/mid
Het wordt wat frisjes voor de tijd van het jaar, maar iedere dag een vers poederlaagje. Dat wordt weer oldskool sprayen yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Zelfs tijdens de voorjaarsvakantie zijn er onbekende (en zodoende onbereden) plekjes gelukkig. Hoop alleen dat de sneeuwlaag een beetje stabiel is...
Later dudes!
Snow forecast kun je hooguit 2 dagen van te voren op zien óf het gaat sneeuwen, maar die centimeters kloppen meestal voor geen meter.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:25 schreef Flaccid het volgende:
[..]
1 cm erbij kan je zowat als niets beschouwen, Snow Forecast is niet mega accuraat.
Inderdaad. Er zijn veel betere websites die je informatie geven. Ik gebruik MeteoCiel voor mijn gebiedje in Frankrijk altijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Snow forecast kun je hooguit 2 dagen van te voren op zien óf het gaat sneeuwen, maar die centimeters kloppen meestal voor geen meter.
Truequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef 360sjors het volgende:
Lullo's, het boeit natuurlijk geen fuck of er 1 of 3 cm sneeuwval wordt voorspeld. Het verschil tussen 1 en 15 cm is al wat substantieler. Punt is dat het de komende week gestaag blijft vallen. Ongeacht wat er op welke website wordt voorspeld.
Dude!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef Basje_B het volgende:
Heb ik voor 75% zeker besloten dat ik die blauwe jas wil van Analog heb je hem niet meer in M komakie. :-(
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dude!
Daar had je het 2 maanden geleden ofzo al over. Hij is net vorige week besteld...
Ehm niet bizar groot.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:17 schreef Basje_B het volgende:
[..]
![]()
Je kent het wel he. Recessie.... iedereen blijft op centen zitten![]()
Is L heel groot?
nog nooit burton jas gehad.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ehm niet bizar groot.
Normaal zeg maar. Zoals Burton ook ongeveer zit denk ik
Eerste pic is sweet man! Wist niet dat La Plagne zo breed wasquote:Op zondag 22 februari 2009 13:17 schreef Dwyrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren teruggekomen uit La Plagne, perfect weer & prima sneeuw gehad. Over 3 weken ga ik weer
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:17 schreef Dwyrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren teruggekomen uit La Plagne, perfect weer & prima sneeuw gehad. Over 3 weken ga ik weer
Een scheurtje in de topsheet ga je niet tegen met een sticker hoor....quote:Op zondag 22 februari 2009 10:34 schreef Basje_B het volgende:
[..]
nog nooit burton jas gehad.
Gister me board opnieuw bestickerd. zal eens foto's posten
kwam er ook achter dat al scheur(tje) in topsheet heb.sticker overheen om verder scheuren te voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |