1 cm erbij kan je zowat als niets beschouwen, Snow Forecast is niet mega accuraat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:02 schreef 360sjors het volgende:
http://www.snow-forecast.com/resorts/Kirchberg/6day/mid
Het wordt wat frisjes voor de tijd van het jaar, maar iedere dag een vers poederlaagje. Dat wordt weer oldskool sprayen yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Zelfs tijdens de voorjaarsvakantie zijn er onbekende (en zodoende onbereden) plekjes gelukkig. Hoop alleen dat de sneeuwlaag een beetje stabiel is...
Later dudes!
Snow forecast kun je hooguit 2 dagen van te voren op zien óf het gaat sneeuwen, maar die centimeters kloppen meestal voor geen meter.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:25 schreef Flaccid het volgende:
[..]
1 cm erbij kan je zowat als niets beschouwen, Snow Forecast is niet mega accuraat.
Inderdaad. Er zijn veel betere websites die je informatie geven. Ik gebruik MeteoCiel voor mijn gebiedje in Frankrijk altijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Snow forecast kun je hooguit 2 dagen van te voren op zien óf het gaat sneeuwen, maar die centimeters kloppen meestal voor geen meter.
Truequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef 360sjors het volgende:
Lullo's, het boeit natuurlijk geen fuck of er 1 of 3 cm sneeuwval wordt voorspeld. Het verschil tussen 1 en 15 cm is al wat substantieler. Punt is dat het de komende week gestaag blijft vallen. Ongeacht wat er op welke website wordt voorspeld.
Dude!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef Basje_B het volgende:
Heb ik voor 75% zeker besloten dat ik die blauwe jas wil van Analog heb je hem niet meer in M komakie. :-(
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dude!
Daar had je het 2 maanden geleden ofzo al over. Hij is net vorige week besteld...
Ehm niet bizar groot.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:17 schreef Basje_B het volgende:
[..]
![]()
Je kent het wel he. Recessie.... iedereen blijft op centen zitten![]()
Is L heel groot?
nog nooit burton jas gehad.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ehm niet bizar groot.
Normaal zeg maar. Zoals Burton ook ongeveer zit denk ik
Eerste pic is sweet man! Wist niet dat La Plagne zo breed wasquote:Op zondag 22 februari 2009 13:17 schreef Dwyrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren teruggekomen uit La Plagne, perfect weer & prima sneeuw gehad. Over 3 weken ga ik weer
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:17 schreef Dwyrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren teruggekomen uit La Plagne, perfect weer & prima sneeuw gehad. Over 3 weken ga ik weer
Een scheurtje in de topsheet ga je niet tegen met een sticker hoor....quote:Op zondag 22 februari 2009 10:34 schreef Basje_B het volgende:
[..]
nog nooit burton jas gehad.
Gister me board opnieuw bestickerd. zal eens foto's posten
kwam er ook achter dat al scheur(tje) in topsheet heb.sticker overheen om verder scheuren te voorkomen
Hang dat oude board aan de muur (nostalgie) en ga gewoon voor softboots.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[newbiemode]
Ik zag zo gauw ff geen faq, want dit soort vragen worden vast vaak gesteld. Maar ik ben niet van plan om de vragen te stellen en vervolgens nooit meer weder te keren hoor...
Kort gezegd. Ik ben Noor, 24 jaar, woon nabij Leiden. Skiën heb ik op mn 8e jaar geleerd en sinds die tijd tot mijn 21e elk jaar gedaan in het Zwarte Woud.
[newbiemode/]
Dus..
Een jaar of vijf terug heb ik in Duitsland privé snowboardles gehad. Twee dagen een uurtje. Ik pikte het aardig op. Sinds die tijd heb ik het niet meer gedaan eigenlijk. Ik wilde gaan lessen in Snowworld Zoetermeer en ik probeer er eigenlijk nog achter te komen of ik dan het beste mijn eigen spullen mee kan brengen of dat het gemakkelijker te leren is met softboots en dito bindingen op board.
Ik heb een snowboard. Een aantal jaren geleden van m'n ouders gekregen. Het is een freeride board. Het is in het midden wat smaller. Het merk is F2/K2 (ik twijfel, hij ligt nu bij mn ouders nog) Nidecker Escape,de bindingen zijn geschikt voor hardboots. Ik gebruik daarvoor mijn skischoenen.
Ik hoor her en der verschillende ervaringen. De winkel waar het board vandaan komt zei dat het per persoon verschilt, dat ik de bouw wel heb om genoeg kracht te zetten op dit board.
Andere mensen zeggen weer dat het gemakkelijker is om te leren met softboots en dito bindingen.
What say you?
ik heb dus vorige week voor het eerst echt poeder proberen te rijden.... ging nog best wel goed moet ik zeggen... vooral veel op je achterste been leunenquote:Op maandag 23 februari 2009 00:40 schreef Komakie het volgende:
Het blijft trouwens maar sneeuwen hier :S
Zo veel dat het gewoon irritant is met les geven. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen. Aangezien ik geen vrij heb en dus geen poeder kan rijden maakt het dus niet
Leuk als je een paar leerlingen hebt die een beetje willen poeder rijden, maar btje jammer als ze tot hun middel weg zakken en dus niet vooruit komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |