abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65990679
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Had zon ding ook gezien op samenkopen laatst. Post je bevindingen maar, eventueel met filmpje!
zal ik doen,
pi_65990720
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef Soohr het volgende:
Gisteren is er bij mij thuis een switchboard afgeleverd,
een snowboardstep zeg maar,
mooi net op tijd om zaterdag mee te nemen, in de auto die ik vrijdagmiddag bij de dealer kan op halen,
ook net op tijd
die avatar
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:45:07 #203
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65993457
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:39 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

En zo'n verkoper bij de Biggelaar (Eindhoven) maar vol blijven houden tegen mij dat dat rocker toch niet mainstream zou worden enzo... jaja... echt verstand van zaken hebben ze daar. Doe me een lol en ga lekker joggingbroeken verkopen
Dat heb ik vorig jaar al gezegd. Iedere fabrikant komt met rocker. Al is het maar puur om het feit dat Lib Tech een super succes heeft. Of het nou werkt of niet... (ja het werkt, maar het gaat ff om het principe dat ze door het succes rocker gaan gebruiken)
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:44 schreef FlowDesign het volgende:
Overigens wel echt veel vette shit daar op de ISPO Die boots van 32 zien er echt goed uit

Ondanks dat bijna alle merken nu dus ook rocker op hun boards hebben, hebben alle boards van Mervin (LibTech, Gnu, Roxy) wel nog steeds het voordeel dat die Magnetraction hebben. Dat hebben anderen dan weer niet.
Ik vraag me ook af wie welke vorm van rocker heeft toegepast. De rocker van K2 is bijvoorbeeld heel anders dan die van LibTech. Die van K2 is namelijk volledig plat tussen de voeten en loopt pas omhoog na de voeten. Terwijl de LibTech rocker heeft tussen de voeten en dan na de voeten recht is. Persoonlijk leek de rocker van LibTech mij van het begin af aan al fijner omdat je dan je draaipunt tussen je voeten hebt.
Lib Tech heeft geen rocker maar Banana. Voor het gemak wordt het maar rocker genoemd, maar het is wel degelijk iets anders. Banana geeft gewoon nog iets meer aan je rocker. Draaien gaat nog makkelijker, pressen gaat nog makkelijker, etc. Nog meer vrijheid, blijheid dan met rocker.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:46:36 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65993500
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:32 schreef Basje_B het volgende:
[ afbeelding ]

Heels here staat onder op.
Is dit board dan TwinTip anders heb je toch een regular en goofy versie nodig......
of zit ik te pitten?
Het is een twintip. Eigenlijk is het gewoon dezelfde plank als de Skatebanana.
Maar dan nog, als het een twintip is, zitten je hakken als nog aan de andere kant wanneer je goofy staat
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:49:50 #205
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65993594
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:53 schreef Metwo het volgende:

[..]

Vandaag 4 uur lang op stap geweest voor een helm en goggle, vier winkels later dacht ik dan eindelijk de helm voor mijn "groot hoofd zoals de verkoper dat keihard zei!' gevonden te hebben. Het zat goed, maar was volgens de verkoper te groot : het was ook het enige model waarvan ik geen druk op mijn voorhoofd voelde.
Blijkbaar heb ik dus een bol voorhoofd en ja enorm veel haar.

Helaas heb ik nu nog steeds geen helm, nu zoek ik een uvex helm zwart maat M/L. wat je aan de achterkant kan verstellen.

[ afbeelding ]

Hebben trouwens meer van jullie het probleem gehad dat het zo drukt op je voorhoofd? maar weer wijd is aan de achterkant en zijkanten?

@ Komakie : De dragon DX polka clash/lonized is inderdaad super!!
*kuch ik heb hem nog...*kuch*

donderdag 12 februari 2009 @ 17:50:07 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65993610
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef kensei het volgende:

[..]

Yep, in de voorjaarsvakantie nog, daarna wil ik een bataleon halen
Welke zit je aan te denken?
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:53:31 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65993711
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:48 schreef FlowDesign het volgende:
Komakie is denk ik lekker poeder aan het scoren in Gerlos... ik kan ook niet wachten om nog een week te gaan... over 2 weekjes
ehm... niet dus.

Helaas is de oma van me vriendin overleden dus we zijn naar huis voor de begravenis.
Dan is poeder rijden ff niet belangrijk meer. Jammer want de sneeuw was eigenlijk wel perfect hoorde ik vandaag.

Gisteravond naar huis gereden. Nog sneeuwstorm onderweg gehad bij Frankfurt.

Nu gaan we zaterdag weer terug. Middenin het eerste weekend van de krokusvakantie Maar ja, moeten zondag weer les geven...
pi_65994337
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Maar dan nog, als het een twintip is, zitten je hakken als nog aan de andere kant wanneer je goofy staat
Gnu’s Park Pickle - an asymmetric sidecut (deeper heelside radius).
Daarom staat er denk op dat dat je heelside is omdat anders het idee erachter geen zin heeft.
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

ehm... niet dus.

Helaas is de oma van me vriendin overleden dus we zijn naar huis voor de begravenis.
Dan is poeder rijden ff niet belangrijk meer. Jammer want de sneeuw was eigenlijk wel perfect hoorde ik vandaag.

Nu gaan we zaterdag weer terug. Middenin het eerste weekend van de krokusvakantie Maar ja, moeten zondag weer les geven...
Sterkte!

[ Bericht 38% gewijzigd door MarcoD op 12-02-2009 18:27:48 ]
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_65994545
quote:

[..]

ehm... niet dus.

Gecondoleerd.
Age of fruity enlightenment!
pi_65994832
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik dacht laat ik even een plaatje maken

pi_66000915
quote:

[..]

ehm... niet dus.

Gecondoleerd man
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_66000953
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:30 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik dacht laat ik even een plaatje maken

[ afbeelding ]
haha nice paint skills

Had het toch goed bedacht!!!!
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_66001040
Ben hard op zoek naar een wat dunnere jas voor warme dagen.
Heb nu een soort Puff maar die tering warm. -15 en dan thermo en jas is nog warm hebben.

Hoe dik is die Analog komakie? Zit er toch zwaar aan te denken.
[style modus]
Die blauwe met zwarte broek?
[style modus]
pi_66001836
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:10 schreef Basje_B het volgende:

[..]

haha nice paint skills

Had het toch goed bedacht!!!!
om eerlijk te zijn moest ik er ook ff over nadenken maar ik zag die kleine GNU logo's in spiegelbeeld zeg maar en toen viel het kwartje
pi_66001905
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef Basje_B het volgende:
Heb nu een soort Puff maar die tering warm. -15 en dan thermo en jas is nog warm hebben.

[style modus]
[style modus]
doe die thermo dan uit
Als het echt warm is heb ik altijd alleen maar een katoenen T-shirt onder m'n jas aan. Maar meestal een t-shirt en een dunne trui
pi_66002685
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Welke zit je aan te denken?
Waarschijnlijk "The Jam" ik heb in de voorjaarsvakantie de mogelijkheid om hem uit te testen, als hij bevalt ga ik hem halen.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 09:16:22 #217
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_66010950
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

doe die thermo dan uit
Als het echt warm is heb ik altijd alleen maar een katoenen T-shirt onder m'n jas aan. Maar meestal een t-shirt en een dunne trui
dan word je ziek. Thermo houd je lichaam droog.
Katoenen t-shirt word nat en als ik dan me jas uit doe om kei hard te apres-skieen word ik verkouden

Nee zo'n thermo zit relaxed dus zoek dun jasje.
pi_66012286
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:16 schreef Basje_B het volgende:
Gewoon een shell zoeken dus ipv een compleet bontgevoerde jas :-)
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:20:50 #219
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_66012575
Ik heb ook een super dunne jas, helaas is die aan het einde van zijn leven dus moet ik een nieuwe gaan kopen voor volgend jaar :/

Maar een dunne jas is sowieso erg relaxt, wordt een een boeiende zoektocht naar een nieuwe.
pi_66015659
Ik zal hier ook maar eens mijn eerste post neerzetten, ik lees de snowboard topics al een tijdje en nu toch maar besloten om ook mijn setje te posten!

Paffiedan - Rick
Stats: 179, 75, 45, '87
Board: Bataleon Goliath 157W (08/09)
Binding: Flow NXT FS (08/09)
Boot: Deeluxe (2007)
Goggle: Goedkope Spex..soon to be replaced..

Goliath is er pas net, helaas ook nog geen foto ervan in de sneeuw, wel dit:

Voorheen altijd op huurboards gereden, nu eindelijk mijn eigen board en wat een wereld van verschil, Tbt rockt!
Heb het board bij GunnemanSports in Eindhoven gekocht, daar geholpen door Maikel die zelf gesponsord is door Bataleon, erg goede service!

[ Bericht 7% gewijzigd door paffiedan op 13-02-2009 12:12:05 ]
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:06:16 #221
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66016134
Mooie gele kikker.

ImageShack werkt niet op fora, gebruik liever http://www.xs.to of http://tinypic.com
pi_66016314
Als het goed is, werkt het nu wel, thanks!

edit: FlowDesign, mogen mijn stats eventueel in de openingspost

[ Bericht 38% gewijzigd door paffiedan op 13-02-2009 17:08:05 ]
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:47:16 #223
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_66017445
je plank je bindingen Maar als je van flow houd dan zullen ze wel tof zijn.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_66053174
Thanks En ja, ik ben toch wel een Flowpersoon.. vind ik zelf net iets fijner.

Vandaag nog even in westerhoven bij montana geweest, niet op de piste, alleen in de winkel. Daar is nu verbouwingsuitverkoop, korting vandaag is 33%, morgen 34% enz.
Huisgenoot heeft een Forum Eddie Wall (154) gekocht, incl Burton Custom bindingen, leuk setje, zeker als er zoveel korting overheen gaat
pi_66053388
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:03 schreef paffiedan het volgende:
Thanks En ja, ik ben toch wel een Flowpersoon.. vind ik zelf net iets fijner.

Vandaag nog even in westerhoven bij montana geweest, niet op de piste, alleen in de winkel. Daar is nu verbouwingsuitverkoop, korting vandaag is 33%, morgen 34% enz.
Huisgenoot heeft een Forum Eddie Wall (154) gekocht, incl Burton Custom bindingen, leuk setje, zeker als er zoveel korting overheen gaat
Is dat op alles? Bv ook goggles? Zoek nog een nieuwe namelijk.
pi_66053829
Ja, alleen bepaalde goggles niet (Ik dacht Anon), maar er zit wel overal iets van korting op, goggles iets van 20 of 25%
Skullcandy's 25% e.d.
en geen korting op korting natuurlijk, maar de hele set die mn huisgenoot kocht, ging keihard 33% vanaf.
  zondag 15 februari 2009 @ 01:47:57 #227
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66074295
Vanmiddag even bij Gunneman in Eindhoven geweest, ze hadden weer nieuw speelgoed binnen:
Bamboo-core snowboards van Indigo, kost maar 960 euro Zit weinig camber op, zijn bijna plat. Maar de spring die erop zit is echt ongelovelijk. Heb 'm even geflext in de winkel en hij "snapt" echt zo hard terug. Dat zal echt enorm veel pop geven

En een nieuwe navigatie jas van O'neill met GPS-systeem met display in de mouw en knopjes op de schouder enzo
pi_66075354
quote:
Op zondag 15 februari 2009 01:47 schreef FlowDesign het volgende:
Vanmiddag even bij Gunneman in Eindhoven geweest, ze hadden weer nieuw speelgoed binnen:
Bamboo-core snowboards van Indigo, kost maar 960 euro Zit weinig camber op, zijn bijna plat. Maar de spring die erop zit is echt ongelovelijk. Heb 'm even geflext in de winkel en hij "snapt" echt zo hard terug. Dat zal echt enorm veel pop geven

En een nieuwe navigatie jas van O'neill met GPS-systeem met display in de mouw en knopjes op de schouder enzo

Foto's en bevindingen alstublieft.
Of heb je hem niet gekocht?

[ Bericht 1% gewijzigd door MarcoD op 15-02-2009 14:51:13 ]
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_66077184
quote:
Op zondag 15 februari 2009 03:36 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Foto's en bevindingen alstublieft.B-)
Navigatiejas van O'neill? Wat mag dat kosten?
  zondag 15 februari 2009 @ 13:20:24 #230
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_66080840
Leyp navigatie op je snowboard jas, wijst die dan gewoon altijd omlaag?
pi_66094944
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef KneusTeun het volgende:
Leyp navigatie op je snowboard jas, wijst die dan gewoon altijd omlaag?
En soms omhoog he
pi_66096787
Werkt die navigatie voor elk skigebied? Het is best begrijpelijk dat het niet zo simpel is om van A naar B te gaan in een bergachtig gebied. Ze zouden zoiets moeten maken dat je zelf een gebied kan ontwerpen. Met een kaartje van de piste en google maps zou het makkelijk kunnen denk ik.
  maandag 16 februari 2009 @ 00:01:35 #233
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_66105395
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef Basje_B het volgende:

[style modus]
[style modus]
Het is een all weather jacket zeg maar. Hij is dus niet zo heel dik, maar je krijgt het er ook niet zomaar koud in. Zeker niet vergelijkbaar met een downjacket of iets wat er op lijkt...

Ik ben nog steeds een fan van de blauwe jas met de rode broek. Opvallend, maar wel vet
  maandag 16 februari 2009 @ 00:05:51 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_66105548
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:53 schreef kensei het volgende:

[..]

Waarschijnlijk "The Jam" ik heb in de voorjaarsvakantie de mogelijkheid om hem uit te testen, als hij bevalt ga ik hem halen.
Goeie keuze
Heel bijzonder board vind ik en meesten met mij
  maandag 16 februari 2009 @ 00:06:39 #235
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_66105574
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:16 schreef Basje_B het volgende:

[..]

dan word je ziek. Thermo houd je lichaam droog.
Katoenen t-shirt word nat en als ik dan me jas uit doe om kei hard te apres-skieen word ik verkouden

Nou dat hoeft ook niet direct. Ik heb heel vaak t- shirts aan gehad en het nooit koud gehad of ziek geweest.

Wel is het zo dat als je het echt warm krijgt een thermo wel lekker is
  maandag 16 februari 2009 @ 00:08:14 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_66105631
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
je plank je bindingen Maar als je van flow houd dan zullen ze wel tof zijn.
Het zijn best ok bindingen hoor. Zeker de nieuwe flows zijn niet slecht. Ik vind ze nog steeds te duur, maar ze zijn een heel stuk lichter en meer responsive geworden
  maandag 16 februari 2009 @ 00:42:55 #237
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66106503
quote:
Op zondag 15 februari 2009 03:36 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Foto's en bevindingen alstublieft.
Of heb je hem niet gekocht?
Heb gisteren niks gekocht. Ik had al een nieuwe jas en broek van O'neill en ik hoef geen navigatie op m'n jas Dat board lijkt me wel relaxed maar tis echt gericht op freeride en evt. op poeder, bovendien ga ik geen 960 euro aan een board uitgeven. Vond meer dan 500 voor m'n SkateBanana wel genoeg

Vanmiddag wel nog even bij Gunneman Westerhoven (Bij Montana Snowcenter) geweest. Ze hebben daar opruimingskorting omdat ze begin Maart gaan verbouwen (zoals iemand hier al had gezegd). Op alles komt iedere dag 1% meer korting, vandaag stond de teller op 34%. Alleen de merk-goggles van Anon, Dragon en Spy zijn en blijven 25% korting. M'n vriendin wilde eigenlijk een witte Anon Helix kopen maar die hadden ze niet meer, dus krijgt zij die van mij en ik heb een Dragon DX Vice Los Muertos gekocht voor 75 euro

maandag 16 februari 2009 @ 10:21:19 #238
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_66111620

Thirytwo outerwear in actie
pi_66130656
Vanmorgen heb ik een tijdje op het sitchboard gestaan,

De techniek die je nodig hebt ligt wat dichter bij skien dan bij snowboarden,
dus echt lekker ging het niet, na een paar honderd meter had ik wel op de blauwe piste de bochten onder de knie,
maar op het steile smalle rode stuk ging het niet zo best,
ik was heel blij met mijn helm.

Op paden is het ding een ramp, er zitten in de achterste "ski" 2 metalen richels zodat de achterkant niet alle kanten op zwiert, maar daardoor rem je ook nogal af.

Van de week ga ik nog maar een keer proberen, even kijken of er dan iemand met een camera mee gaat.
pi_66132317
Hmm, deze hier al langs geweest? Vond hem op de site van Bataleon.

Early in the season
I was ridin clean and steezin
On my Evil Twin Im leanin,
spinnin, grabbin, stompin, claimin
till I noticed somethin crazy
thought my eyes were gettin lazy
thought my brain was goin loco
too much schnapps in my hot coco?
NO.......

Everywhere I looked
I saw fruit, bananas.
From the slopes to the steeps
I saw fruit, bananas.
From the pow to the park
I saw fruit, bananas.
The kids
The girls
The guys, bananas.

Next thing I knew
Im at the bottom of the park
Waitin in the lift line
kinda thirsty feelin parched.
Noticed somethin kinda funny
I knew my ET was money
But a whole "FRUIT" crew starin?
I knew what they were thinkin-
Did I make the right decision?
Or make just another trendy buy.
I just grinned & kept my mouth shut
But then, I got stuck...

Hold up, wait a sec
Should I believe what my ears hear
& my eyes see?
3 riders on bananas
sittin next to & ask me...
Whats the deal?
Hows it feel?
Hows it ride?
Is it hype?

I only had one thing to say
TBT 4 Life!!!

@FlowDesign:
Die indigo's heb ik ook zien liggen, zien er wel erg bruut uit, maar net zo duur als de vapor helaas.
Goede tip? Gunneman Westerhoven (ja, die waar de korting nu is) heeft als het goed is nog 1 vapor staan, voor 2/3 van het geld nu.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:27:33 #241
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_66133384
quote:
Op maandag 16 februari 2009 00:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het zijn best ok bindingen hoor. Zeker de nieuwe flows zijn niet slecht. Ik vind ze nog steeds te duur, maar ze zijn een heel stuk lichter en meer responsive geworden
Mischien wel meer responsive, maar toch is de strap binding nog steeds het fijnst.
Das natuurlijk mijn ervaring, maar ik snap dat sommige mensen veel plezier hebben van hun flows.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:34:15 #242
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_66140842
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Mischien wel meer responsive, maar toch is de strap binding nog steeds het fijnst.
Das natuurlijk mijn ervaring, maar ik snap dat sommige mensen veel plezier hebben van hun flows.
Tuurlijk, ik ben ook een strap man.
Maar toch is Flow aan een inhaalslag bezig en maken ze tegenwoordig best ok spul.

Het blijft alleen niet mijn ding
  maandag 16 februari 2009 @ 23:43:59 #243
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_66144093
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef paffiedan het volgende:
@FlowDesign:
Die indigo's heb ik ook zien liggen, zien er wel erg bruut uit, maar net zo duur als de vapor helaas.
Goede tip? Gunneman Westerhoven (ja, die waar de korting nu is) heeft als het goed is nog 1 vapor staan, voor 2/3 van het geld nu.
die heeft geen BTX en dan nog is 660 euro veel geld voor een board
pi_66153012
Misschien kan iemand me hier helpen..
Ik ben opzoek naar de volgende Nitro MFM boots:

of

iemand enig idee of die nog te verkrijgen zijn in NL of BE/DE
Vanuit amerika over laten komen is een nogal dure grap!
Een tip om via USA te laten verschepen voor een schappelijke prijs is ook welkom..

thanx in advance
Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:12:41 #245
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_66158739
Stuur anders ff een mailtje naar nitro, krijg je meteen een antwoord.
Anders ebay.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:53:33 #246
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_66173811
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef paffiedan het volgende:
Hmm, deze hier al langs geweest? Vond hem op de site van Bataleon.

Early in the season
I was ridin clean and steezin
On my Evil Twin Im leanin,
spinnin, grabbin, stompin, claimin
till I noticed somethin crazy
thought my eyes were gettin lazy
thought my brain was goin loco
too much schnapps in my hot coco?
NO.......

Everywhere I looked
I saw fruit, bananas.
From the slopes to the steeps
I saw fruit, bananas.
From the pow to the park
I saw fruit, bananas.
The kids
The girls
The guys, bananas.

Next thing I knew
Im at the bottom of the park
Waitin in the lift line
kinda thirsty feelin parched.
Noticed somethin kinda funny
I knew my ET was money
But a whole "FRUIT" crew starin?
I knew what they were thinkin-
Did I make the right decision?
Or make just another trendy buy.
I just grinned & kept my mouth shut
But then, I got stuck...

Hold up, wait a sec
Should I believe what my ears hear
& my eyes see?
3 riders on bananas
sittin next to & ask me...
Whats the deal?
Hows it feel?
Hows it ride?
Is it hype?

I only had one thing to say
TBT 4 Life!!!
hehe leuk stukje

Het is wel een beetje herkenbaar, maar aan de andere kant ook een beetje overdreven.
Het mooie vind ik wel dat het allebei zijn meerwaarde heeft op zijn eigen manier.
pi_66182543
Heb helaas zelf nog niet de kans gehad om op een banana te staan, komende wintersport wel eens even proberen
Net terug van de vriezer in Landgraaf, leuk omdat we met 2 bataleons waren, minder leuk omdat het stikte van slalomvoer...toch jammer op dinsdag. Maargoed, maandag misschien Oostenrijk

edit:
zit ik net aan mn bindingen te schroeven, valt me dit op:

[ Bericht 14% gewijzigd door paffiedan op 18-02-2009 15:12:23 ]
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:45:11 #248
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_66219914
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 00:05 schreef paffiedan het volgende:
Heb helaas zelf nog niet de kans gehad om op een banana te staan, komende wintersport wel eens even proberen
Net terug van de vriezer in Landgraaf, leuk omdat we met 2 bataleons waren, minder leuk omdat het stikte van slalomvoer...toch jammer op dinsdag. Maargoed, maandag misschien Oostenrijk

edit:
zit ik net aan mn bindingen te schroeven, valt me dit op:
[ afbeelding ]
hehe grappig he

Ik vind die van Lib Tech ook mooi.
Made in the USA, near Canada
pi_66221901
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef Komakie het volgende:

Ik vind die van Lib Tech ook mooi.
Made in the USA, near Canada
Ik vind t echt jammer dat die sticker waar dat opstaat niet waterbestendig is, die viel er best snel af
pi_66250753
Heb ik voor 75% zeker besloten dat ik die blauwe jas wil van Analog heb je hem niet meer in M komakie. :-(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')