waarom, hij was het zelf vergetenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
halve prijs is wel het minste wat ze dan kunnen doen.
Nou ja, MPG zou maar in een van de achterste drie rijtuigen van een VIRM-VI zitten, dan wil hij wel korting claimen hoor, als het voorste deel als VIRM-III doorgaat!quote:
volgens mij was ik een beetje in de war qua onderwerpquote:Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, MPG zou maar in een van de achterste drie rijtuigen van een VIRM-VI zitten, dan wil hij wel korting claimen hoor, als het voorste deel als VIRM-III doorgaat!
Whehe.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, MPG zou maar in een van de achterste drie rijtuigen van een VIRM-VI zitten, dan wil hij wel korting claimen hoor, als het voorste deel als VIRM-III doorgaat!
Mooi woord.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik mag een jaar vooruit betalen en dan ben ik geonroyeerd
ik bedoel als de trein breektquote:
ohw dan snap ik het nu weerquote:Op maandag 19 januari 2009 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ik had het over de premie van gasthof
Brood graagquote:
goed bezig wijquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:22 schreef Klonk het volgende:
ik wil trouwens nu alvast even mijn excuses aanbieden voor de plek waar ik morgen sta in de daglijstjes...
Je bent bang voor de fipo?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:22 schreef Klonk het volgende:
ik wil trouwens nu alvast even mijn excuses aanbieden voor de plek waar ik morgen sta in de daglijstjes...
nee, ik verveel me, en heb op de wc poetsen en 2 keer een flinke wandeling vandaag alleen maar zitten FOK!kenquote:
wahahhaquote:Op maandag 19 januari 2009 16:22 schreef Klonk het volgende:
Ik las "op de wc posten"... dat was wel erg enthousiast geweest... met de laptop op schoot...quote:Op maandag 19 januari 2009 16:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik verveel me, en heb op de wc poetsen en 2 keer een flinke wandeling vandaag alleen maar zitten FOK!ken
Straks ga je ook nog zeggen dat het baggerposts waren die je toen plaatste...quote:Op maandag 19 januari 2009 16:28 schreef Klonk het volgende:
dat heb ik wel een keer gedaan toen ik extreme racekak had
ik ontken ooit baggerposts geplaatst te hebbenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat het baggerposts waren die je toen plaatste...
Mooi KLB topic trouwensquote:Op maandag 19 januari 2009 16:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ontken ooit baggerposts geplaatst te hebben
Het was ook een strikvraag!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ontken ooit baggerposts geplaatst te hebben
Nee dat dan weer niet.quote:
Sorryquote:
Blue Band, het enige wit waar bruin in zitquote:
Mwoa. Vuilnis weggebracht, post van oud-huisgenoot afgeleverd waar het hoort, lege flessen weggebracht, nieuw bier gehaaldquote:Op maandag 19 januari 2009 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Prachtig weer ineens hierEigenlijk moet ik zo maar eens gaan zwemmen
Vrijwillig fristi drinken?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
ik heb een keer vrijwilligerswerk gedaan
moet je vaker doen: http://www.madd2009.nl/madd/home/quote:Op maandag 19 januari 2009 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
ik heb een keer vrijwilligerswerk gedaan
Toch nog actief geweestquote:Op maandag 19 januari 2009 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. Vuilnis weggebracht, post van oud-huisgenoot afgeleverd waar het hoort, lege flessen weggebracht, nieuw bier gehaalden toen ging het regenen, met uitzicht op nog veel meer regen
Maar weer niet naar de zwemmerij dus. Morgen wordt het beter weer gelukkig
Ja dat jij nou ziek bentquote:
Voorjaarquote:
Gewoon geen pannekoekenquote:
Ik hou niet zo van pannenkoekenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al veel te lang geen pannenkoeken meer gegeten![]()
Zullen we een keertje pannenkoeken gaan eten in Dv saampjes Fha?
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Fha het volgende:
Maar ik wil het best weer een keer proberen hoor
Pannenkoeken hoor je zelf te bakken Flash. Dan zijn ze 't lekkerstequote:Op maandag 19 januari 2009 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al veel te lang geen pannenkoeken meer gegeten![]()
Zullen we een keertje pannenkoeken gaan eten in Dv saampjes Fha?
Nee man bij zo'n grote ambachtelijke pannenkoekenboerderijquote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pannenkoeken hoor je zelf te bakken Flash. Dan zijn ze 't lekkerste
Ik hou van dat soort mensenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man bij zo'n grote ambachtelijke pannenkoekenboerderijWaar de mensen ZO kundig zijn dat er nooit stukjes schil in zitten
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef Sjowhan het volgende:
Pannenkoeken hoor je zelf te bakken Flash. Dan zijn ze 't lekkerste
och, wel okeequote:
fles!quote:
Mooiquote:
Whehequote:Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef Muck het volgende:
wat vind je fijn om te doen deel 2!
Heerlijk topic
én mijn broer geeft toe dat ie gestoord is
nu heb ik het zwart op wit
Ik gaf je net al thee..quote:Op maandag 19 januari 2009 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wat word ik verdrietig van sommige mensen
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wat word ik verdrietig van sommige mensen
wie dan wel en waarom?quote:
Weet je zeker dat hij van de koffiedrinkers isquote:Op maandag 19 januari 2009 19:46 schreef Muck het volgende:
* Muck schuift een bak koffie naar Marc toe
* Marc vraagt zich af waarom Muck hem wil vermoordenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:46 schreef Muck het volgende:
* Muck schuift een bak koffie naar Marc toe
Jij heet toch ook Marc?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij van de koffiedrinkers is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |