Niet echt, de grap is er al lang afquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:25 schreef -J-D- het volgende:
We hebben ons weer vermaakt met Aadjuh.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef BasNijmegen het volgende:
Tja wat zegt NEC dan tegen Collins John....... Het was een fantastisch doelpunt?
Jij bent echt te kansloos.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:29 schreef Adothehague het volgende:
Waarde NEC fans en andere volgers van dit topic,
Ik heb zojuist vernomen dat de onderhandelingen erop zitten en het is stuk gelopen op het feit dat er nog geen nieuwe trainer bekend is bij NEC. Dele had graag willen komen als Been zou blijven, maar omdat hij weggaat en er nog niet bekend is wie de nieuwe trainer wordt en of de nieuwe trainer toekomst in Adeleye ziet is de deal afgeblazen van de kant van Adelaye.
Tot zover mijn bericht geving hierover.
Als jullie nog eens iets willen weten inzake een transfer kunnen jullie mij contacteren en dan zal ik kijken bij mijn connecties.
Voor nu een fijne tweede seizoenshelft toegewenst en succes met het aantrekken van een vervanger van Wisgerhof.
Ik ook. Tomasson scoort altijd tegen ons.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:46 schreef BasNijmegen het volgende:
Veel spelers zijn niet fit bij NEC. Thomasson weer bij de Feyenoord selectie. Ik heb een naar voorgevoel
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:46 schreef J-heronimus het volgende:
Leuk dat Jean Knipping ook op fok zit.
Zo blijkt idd maar weer dat iedere club zijn Jean heeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:46 schreef J-heronimus het volgende:
Leuk dat Jean Knipping ook op fok zit.
Sorry, maar het is gewoon grappiger wanneer Samuel L. Jackson het zegt...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 05:26 schreef DeVinger het volgende:
Niggers zijn cool, die zijn nog puur en niet verneukt door de maatschappij
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:17 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Sorry, maar het is gewoon grappiger wanneer Samuel L. Jackson het zegt...
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:17 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Sorry, maar het is gewoon grappiger wanneer Samuel L. Jackson het zegt...
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:41 schreef Chooselife het volgende:
NEC heeft interesse in Menzo. Betrouwbare bron.
Ik hoorde gisteren de naam Aandewiel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:26 schreef De_Hypotheker het volgende:
Uit het Cambuur topic:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |