Zoals ik zei; http://www.pcextreme.nl/ !quote:Op maandag 19 januari 2009 21:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja ik zoek dan wel even naar iets goedkoops, maar ook iets betrouwbaars. Denk dat ze liever dan maar ietsjes meer betalen voor een betrouwbare host dan het goedkoopste en een kutservice als er iets is. Bedankt voor je hulp iig
.
Ik kan ook geen java, maar kon ook geen C++. Waarom denk je dat je zulke opdrachten krijgt, is het misschien om de taal te leren?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:12 schreef Nielez het volgende:
[..]
True. Heb alleen nog nooit met java gewerkt..
Iedereen kon t vak informatica blijkbaar krijgen(en ze deden daar blijkbaar java) op de middelbare school.
..
Behalve ik
Haha dat heb ik op het MBO nog met Pascal gedaan. Maar herinner je, ik zat voor dit jaar niet op de uni, mijn opdrachten zullen wel verschillen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:09 schreef Nielez het volgende:
[..]
Juh behalve als ze een of andere recursie opdracht verzinnen en je een of ander raar zoekalgoritme laten bouwen die de weg in een of ander vaag gecustomized doolhof moet vinden en laten lopen (dat was dan ook de laatste opdracht van de cursus)
Maar da's dus niet het geval?
Mooi
Np, glad to be of servicequote:Op maandag 19 januari 2009 21:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja ik zoek dan wel even naar iets goedkoops, maar ook iets betrouwbaars. Denk dat ze liever dan maar ietsjes meer betalen voor een betrouwbare host dan het goedkoopste en een kutservice als er iets is. Bedankt voor je hulp iig
.
Waar moet je woensdag dan zijn? Misschien kom ik je wel tegen!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:10 schreef Dupje het volgende:
[..]
[..]
Joa, ik kan al zonder verband (steun)Dus dat is positief. Woensdag mogen de hechtingen eruit.
Ik krijg later nog wel fysio...
Hoe heb je dat dan gefixed? Neem aan dat het niet stap voor stap was (staprechts, draailinksom, stap, stap etc) want dan zou t niet zo briljant zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 21:15 schreef Sander het volgende:
[..]
Haha dat heb ik op het MBO nog met Pascal gedaan. Maar herinner je, ik zat voor dit jaar niet op de uni, mijn opdrachten zullen wel verschillen.
Mijn custom Kareltje kon mijn naam schrijven met piepballen. Helemaal zelf. Echt een briljant stukje software, al zeg ik het zelf
ik zeik PF nooit af?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:21 schreef swarmahoer het volgende:
moblo, hypocriet, pf hele tijd afzijken maar toch hyvesvrienden met dr zijn
Eindhoven, daar zit mn huisarts nog...quote:Op maandag 19 januari 2009 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar moet je woensdag dan zijn? Misschien kom ik je wel tegen!
engelse walsquote:Op maandag 19 januari 2009 21:20 schreef Nielez het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan gefixed? Neem aan dat het niet stap voor stap was (staprechts, draailinksom, stap, stap etc) want dan zou t niet zo briljant zijn.
wie was dat dan in dat slank topicquote:
Kareltje geleerd zijn positie te onthouden (dus kan kareltje overal heenlopen waar ie maar wilt). Vervolgens kareltje geleerd balletjes te halen. Daarna voor de drie letters die ik deed (initialen) patroon opgeschreven. Vervolgens kareltje laten lopenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:20 schreef Nielez het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan gefixed? Neem aan dat het niet stap voor stap was (staprechts, draailinksom, stap, stap etc) want dan zou t niet zo briljant zijn.
Een robotje, in java. Kan door een 2dimensionale wereld lopen. De software komt normaal alleen met de functies om een stapje te doen, een balletje op te rapen (en neer te leggen), en om zijn as te draaien. Dan moet je zelf weer dingen programmeren zodat kareltje meer kan doen, zoals rondjes lopen, balletjes halen en ergens anders weer droppen, en meer van die dingen.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zoals ik zei; http://www.pcextreme.nl/ !
nee op de fok hyvesquote:Op maandag 19 januari 2009 21:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarma, zit jij in 't slanktopic?
* zorgen maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |