Bij ons ook niet!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
bij ons kijken ze het niet na als jet comic sans is
479kB?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:50 schreef Sander het volgende:
[..]
Download eens alles in een mapje op je bureaublad, en doe dan rechtermuisknop eigenschappen? Daar staat dan de grootte van de complete site.
Zal ik het doenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik het proberen met mn aankomende essay?
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik het proberen met mn aankomende essay?
iddquote:Op maandag 19 januari 2009 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Comic Sans was de shit toen ik 14 was!
Het wordt uitgekotst omdat ie-de-reen het gebruikte.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iddalles inleveren in comic sans
ook op de middelbare school trouwens, want dat lettertype viel altijd net iets groter uit
waarom verafschuwen ze dit lettertype tegenwoordigomdat t groter uitvalt ?
quote:Comic Sans werd snel een heel populair lettertype. Door het overgebruik heeft het nogal wat tegenstanders verzameld, en voor veel mensen een hoog clichégehalte ontwikkeld.
Helemaal genezen, hersteld?quote:
Het maakt dus niet zoveel uit wat je aanschaft. Ik zeg nog steeds, pak geen doorlink maar gewone hosting, en zoek dan het goedkoopste.quote:
Ooooohquote:Op maandag 19 januari 2009 21:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet nog dat we in groep 8 in tweetallen een bordspel moesten maken.. en toen was ik bij een vriendinnetje en zei ze "Ik heb een nieuw lettertype, dat moeten we gebruiken, het is zo mooi!!" En dat vond ik ook en toen hebben we dat hele spel in comic sans gemaakt
http://www.pcextreme.nl/ is prima m.i., daar heb ik laatst een pakket gekocht.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:02 schreef Sander het volgende:
[..]
Het maakt dus niet zoveel uit wat je aanschaft. Ik zeg nog steeds, pak geen doorlink maar gewone hosting, en zoek dan het goedkoopste.
Dude, kareltje is voor beginners. For-loopjes en if-statements. Moet een Informaticus echt wel uitkomenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:56 schreef Nielez het volgende:
Jow Sander zou je die even willen sturen aub?
Aangezien wij komend semester Java gaan doen en ze op de uni nogal gesteld zijn op Kareltje.
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet nog dat we in groep 8 in tweetallen een bordspel moesten maken.. en toen was ik bij een vriendinnetje en zei ze "Ik heb een nieuw lettertype, dat moeten we gebruiken, het is zo mooi!!" En dat vond ik ook en toen hebben we dat hele spel in comic sans gemaakt
while loopjes zijn de shitquote:Op maandag 19 januari 2009 21:03 schreef Sander het volgende:
Dude, kareltje is voor beginners. For-loopjes en if-statements. Moet een Informaticus echt wel uitkomen
Mja ik zoek dan wel even naar iets goedkoops, maar ook iets betrouwbaars. Denk dat ze liever dan maar ietsjes meer betalen voor een betrouwbare host dan het goedkoopste en een kutservice als er iets isquote:Op maandag 19 januari 2009 21:02 schreef Sander het volgende:
[..]
Het maakt dus niet zoveel uit wat je aanschaft. Ik zeg nog steeds, pak geen doorlink maar gewone hosting, en zoek dan het goedkoopste.
Juh behalve als ze een of andere recursie opdracht verzinnen en je een of ander raar zoekalgoritme laten bouwen die de weg in een of ander vaag gecustomized doolhof moet vinden en laten lopen (dat was dan ook de laatste opdracht van de cursusquote:Op maandag 19 januari 2009 21:03 schreef Sander het volgende:
[..]
Dude, kareltje is voor beginners. For-loopjes en if-statements. Moet een Informaticus echt wel uitkomen
quote:
Joa, ik kan al zonder verband (steun)quote:
Dan nog moet je het zelf kunnenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:09 schreef Nielez het volgende:
[..]
Juh behalve als ze een of andere recursie opdracht verzinnen en je een of ander raar zoekalgoritme laten bouwen die de weg in een of ander vaag gecustomized doolhof moet vinden en laten lopen (dat was dan ook de laatste opdracht van de cursus)
Maar da's dus niet het geval?
Mooi
True. Heb alleen nog nooit met java gewerkt..quote:Op maandag 19 januari 2009 21:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan nog moet je het zelf kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |