quote:Op maandag 19 januari 2009 13:59 schreef Desunoto het volgende:
Oneens. Een vorm van geweld gebruiken vind ik sowieso een teken van zwakte.
Ook als je een klap krijgt?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:53 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dat dus.. rug toekeren. Ajuus..
Die zijn al jarenlang genoeg de kop ingedrukt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:54 schreef cerror het volgende:
Alle Alphamannetjes in de verdediging. Heerlijk.
Daarom doen ze het zo goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zijn al jarenlang genoeg de kop ingedrukt.
Ah. We hebben er ééntje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op internet ja, thuis krijgen ze klappen van de vrouw.
En wat als die vrouw tijdens jouw aftocht lastig blijft met duwen etc...Dan is de maat nooit vol bij jou?quote:
Iemand die het met me eens isquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:53 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dat dus.. rug toekeren. Ajuus..
En haar onderuit trappen vind je wel kunnen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:07 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik ben wel eens geslagen door een meisje. Ik heb haar toen keihard onderuit getrapt, in het gezicht slaan ofzo vind ik op een of andere manier niet kunnen
Het ging meer om de mental block van 'het slaan van een meisje' eigenlijk. Maar ik wilde haar wel effe laten weten dat niemand mij ongestraft slaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Iemand die het met me eens is
[..]
En haar onderuit trappen vind je wel kunnen?Beetje raar.
Sorry maar waar slaat dit opquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:13 schreef Limey het volgende:
Ik heb er ooit een tegen de grond geslagen (voormalig bokser). Omdat ik moest lachen om vrouwelijke boksers, wilde ze wel sparren. Wat een lachertje... Een klap op haar kin was genoeg. Ik heb haar nooit meer iets horen zeggen over dat vrouwen kunnen boksen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef 2cv het volgende:
Emancipatie: mannen mogen vrouwen slaan. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat als een vrouw een man een tikje geeft, de desbetreffende man de vrouw door een muur heen slaat ofzo ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |