quote:Op maandag 19 januari 2009 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is echt dom. Je moet ALTIJD harder slaan. Dan weet ze wie de baas is.
En met een beetje geluk gaat ze knock-out.
Whehehquote:Op maandag 19 januari 2009 20:06 schreef Biogarde het volgende:
Wij stoeien ook weleens, maar ze stompt dan in je zij. Bio gaat dan altijd heel even dood
Slaan is nooit een optie, maar je hoeft je als man en of vrouw niet te laten slaan .. een gepaste mep terug is ok .. maar sla er niet in door .. en probeer het met woorden af te maken .. Ik loop weg .. ik hoef en wil geen geweld. Maar soms snap ik het wel .. voor man en vrouw.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik had laatst met iemand een gesprek hierover en hij vertelde: als een vrouw mij met opzet voluit slaat dan sla ik net zo hard terug. Ik was het hiermee eens.
Meer mensen?
Die eerste optie is alleen maar lekker, die tweede logisch grinnikquote:Op maandag 19 januari 2009 20:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat hangt van de situatie af, als mijn vriendin mij in mijn gezicht zou slaan dan zou ik haar vastgrijpen en haar broek naar beneden doen en haar keihard op haar bips meppen
Maar als een gek mens dat ik niet ken mij op straat zomaar slaat dan sla ik keihard terug
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:59 schreef Desunoto het volgende:
Oneens. Een vorm van geweld gebruiken vind ik sowieso een teken van zwakte.
Ook als je een klap krijgt?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:53 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dat dus.. rug toekeren. Ajuus..
Die zijn al jarenlang genoeg de kop ingedrukt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:54 schreef cerror het volgende:
Alle Alphamannetjes in de verdediging. Heerlijk.
Daarom doen ze het zo goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zijn al jarenlang genoeg de kop ingedrukt.
Ah. We hebben er ééntje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op internet ja, thuis krijgen ze klappen van de vrouw.
En wat als die vrouw tijdens jouw aftocht lastig blijft met duwen etc...Dan is de maat nooit vol bij jou?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |