abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65410903
* NieTTus Moedereend volgt!

4 feb mag ik me melden.. (toch vannacht )
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  maandag 26 januari 2009 @ 09:49:51 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65411260
U staat erbij in de OP Mevr, Kuiken.
pi_65412695
Je gaat lekker het nieTTus!! Hahahaa, als je al die posts achter elkaar aan leest begin ik toch te twijfelen of je niet aan de drugs zit.

Maar ik ga lekker optimistisch met je mee doen. lalalalalaaaa vandaag is de dag dat mijn weer het licht zien, na bijna een jaar in een koud rietje te hebben gezeten. Nu maar hopen dat ze het ook echt leuk vinden hier en lekker door gaan delen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  Moderator maandag 26 januari 2009 @ 10:54:09 #129
5428 crew  miss_sly
pi_65412863
NieTTus, wat een heerlijke boel positiviteit straal je uit
Ik ben zelf ook een optimist, maar door jouw berichtjes kan het niet anders dan dat je iedereen in je positieve flow meeneemt en dit topic gewoon helemaal leeg gaat raken

sproetje, spannend! Hoop dat ze het goed doen!

En dan nog even een dikke voor iedereen hier. Ik post minder hier, maar ik denk heel veel aan jullie en hoe graag ik jullie in het andere topic wil zien!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 26 januari 2009 @ 11:02:33 #130
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65413064
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
U staat erbij in de OP Mevr, Kuiken.
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef sproet-je het volgende:
Je gaat lekker het nieTTus!! Hahahaa, als je al die posts achter elkaar aan leest begin ik toch te twijfelen of je niet aan de drugs zit.
quote:
Maar ik ga lekker optimistisch met je mee doen. lalalalalaaaa vandaag is de dag dat mijn weer het licht zien, na bijna een jaar in een koud rietje te hebben gezeten. Nu maar hopen dat ze het ook echt leuk vinden hier en lekker door gaan delen.
It giet oan !
...
Oh nee, dat kan je niet bij ontdooien zeggen .

Nou ja, dan houden we het gewoon bij en .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65414357

Het erge is dat ik al zo ben ZONDER drugs.. wil niet weten hoe dat met is!
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 14:11:23 #132
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65418931
quote:
Op zondag 25 januari 2009 08:44 schreef NieTTus het volgende:
Mijn beslissing heeft geholpen Vandaag is dag 1! Dinsdag 3 feb eerste meting!!
(en nu ga ik nog even proberen te slapen, tis natuurlijk te gek voor woorden, 6 uur slaap... of niet eens, want heb net nog was staan vouwen ben net een stuiterballetje!!)
Dat is Milo's verjaardag, dus dat moet wel een goed teken zijn Kom op stuiterballetje, go for it!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_65421400
vandaag eindelijk wat wijzer geworden... van over en weer gebel (kastje naar de muur...) eindelijk een assistente aan de lijn gehad van het andere ziekenhuis die me een beetje verder kon helpen...
er wordt telefonisch kontakt met ons opgenomen eind februari of maart, dan kan ik met de behandeling beginnen.
Wel alleen daar in het ziekenhuis, dus ook voor de korte kontroles.... moet ik dan met de trein helemaal op en neer gaan reizen.... maar goed.... he he eindelijk een beetje duidelijkheid.

hoe is het Sproetje???
En NIettus????
pi_65429985
Sinds dat gestuiter van Niettus ben ik ook helemaal stuiterig Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo benieuwd of er op de echo van komende vrijdag nou eindelijk eens wat activiteit van die luie eitjes van me is te zien.

En wilmadonna, wat fijn dat je eindelijk meer duidelijkheid hebt. Wel jammer van het reizen, maar het is voor een goed doel he Ik ga heel hard voor je duimen dat het helemaal goed gaat komen

sproet-je, ben erg benieuwd of je eskimo's na ontdooien zin hebben in wat vermenigvuldigen. Al die positieve energie hier moet gewoon een teken zijn!

En ik heb net gekeken hoe de spuit m'n buik inging zonder flauw te vallen of over te geven Als ik dit een paar dagen volhoud dan durf ik het denk ik ook zelf wel

[ Bericht 16% gewijzigd door CrazyPrincess op 26-01-2009 19:51:58 ]
pi_65433839
Wilma, fijn dat je duidelijkheid hebt, maar wat een gedoe zeg!! Ze kunnen ook helemaal niets doen om je iets tegemoet te komen? Je vraagt je bijna af of ze wel door hebben wat voor impact het allemaal heeft! Maar hou moed hoor!!!

Sproet *tomorrow, tomorrow*!!! Hoe laat mag je?

CP, wat goed je gaat met sprongen vooruit!!

En sjeeeee, sleep ik zomaar iedereen mee in mijn hyperende gestuiter hoop niet dat mensen die juist even willen 'spuien' en even wat minder positief kunnen zijn hierdoor schromen om te posten... gewoon DOEN hoor!

[ Bericht 0% gewijzigd door NieTTus op 26-01-2009 21:43:00 ]
pi_65434602
Ik kan meestal ook wel positief zijn hoor niettus, maar als je voor de zoveelste keer denkt dat het niks geworden is dan zakt de moed je soms wel in de schoenen. Daarna wel weer de schouders eronder en gaan, maar het is toch even k*t. Binnenkort gaan mijn vriendin en mijn schoonzus zo ongeveer synchroonbevallen, de overkill aan babypraat gaat me dan toch wel even moeite kosten vrees ik...
Maar ik vind het fijn om je enthousiasme te lezen hoor, keep it up!
pi_65435037
I know!! Weet nog heel goed hoe ik me voelde na de mislukte pogingen, en vooral de gecancellede pogingen (dan ben je er klaar voor, is het ziekenhuis dat niet...) ook goed in een dip gezeten! Daarom dus even mijn note, dat ik niet zomaar over mensen heen wals

Er moet hier ruimte zijn voor beide namelijk!!!!
pi_65435802
ik ben ziek geworden
Donderdag weer naar de gyn toe, hopelijke functioneer ikt egen die tijd een beetje
folikels zijn allemaal nog klein
pi_65444521
Balen Basimah.... Hopen dat je donderdag een paar mooie folikels ziet, en dat je weer beter bent!

Prinses: zo'n overkill aan baby's is moeilijk he! Ik heb het er ook regelmatig moeilijk mee. Het is ook zo dubbel, ik ben dan ook superblij voor degene die zwanger is of een baby heeft gekregen. Alleen zou ik dat ook zo graag willen meemaken.

Pfff, nu wordt het spannend hoor! Om kwart over tien mag ik bellen of ze goed ontdooid zijn. Zo ja, dan hoor ik dan pas hoe laat ik vanmiddag de terugplaatsing heb.....
pi_65444770
Sproet, ik duim met je mee dat ze onwijs goed ontdooien en van superkwaliteit zijn en gelijk lekker gaan delen!

Kom op, brave cryo's!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_65444799
En ik vind het nog steeds zó raar dat ik hier 4 maanden geleden ook nog regelmatig zat, en één van jullie was..... Hier mag de situatie dan onwijs veranderd zijn, maar in mijn gedachten ben ik nog steeds bij jullie, en hoop met heel mijn hart dat dit topic op een dag leeg is.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_65444900
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Leg dat maar aan McLaura uit .
Mijn kat heet Silly En ik vind het een goede naam voor de vrouw van SilkTie

Wat spreekt Silly zelf eigenlijk?
pi_65445634
Basimah, hoop dat het ziek zijn niet doorzet, of dat je donderdag gewoon onverwacht super mooie folikels hebt!

Sproet, today is the day!!! ik kriebel even met je mee!!
pi_65447143
En en en en en??
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:43:32 #145
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65447797
Hebben ze al gebeld Sproet? Vertel eens?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_65447819
Om kwart voor twee de terugplaatsing.

Hoeveel en hoe goed ze zijn hoor ik daar.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:46:21 #147
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65447897
wat geweldig, kwart voor 2 it is
Goed genoeg voor terugplaatsing neem ik aan, wat spannen meid! Ik ga me helemaal suf duimen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:51:13 #148
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65448065
Sproet-je.... whaaaaa... spannend. Ik hoop het zo voor je meid! Veel succes vanmiddag! Ik duim voor een mooie oogst
pi_65448798
dit gaat hem gewoon worden!!! Ik voel het! (wanneer mag je dan eigenlijk testen? Sneller dan die 2 wachtweken toch?)

Ik heb zojuist mijn supervisor ingelicht, ze voelde het al wel aan, maar wil niet met de spanning van dingen verbergen lopen... Kreeg deze reactie terug: Gelijk heb je je moet er nu voor gaan. Je hebt nu genoeg rust in je lijf en zit hier prima op je plek zodat je waarschijnlijk juist nu de meeste kans maakt. Ik ga zeker een kaarsje voor jullie branden en duimen.

En nou zit ik bijna te janken hier, mensen zijn zo lief!
  Moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 11:33:14 #150
5428 crew  miss_sly
pi_65449408
sproetje, wat goed ik duim voor (een) goed(e) plakkertje(s)

NieTTus, (hormoon)stuiterballetje Je hebt inderdaad een lieve supervisor, dat mag je best even bedenken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')