Ik denk dat m'n man ook wel heel blij gaat zijn als ik het uiteindelijk zelf ga doen. Maar wij vrouwen moeten al al die hormoononzin doorstaan, dus dan mag manlief ook wel het een en ander doorstaan hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Ach CrazyPrincess, dat klinkt heel bekend hoor. Het is ook een barriere om jezelf te prikken, eigenlijk iedere keer weer een beetje, ook al went het. Wel heel lief dat je man je geprikt heeft, hoorSchaap vond het maar niets en was erg blij dat ik zelf, na lang aarzelen, doorzette
Ik heb niet geprobeerd het zelf te doen. M'n man heeft het weer gedaan en dat ging heel snel. Tot nu toe heb ik niet eens durven kijken, maar vanavond ga ik mezelf verplichten dat wel te doen. Steeds een klein stapje dichterbij het zelf doenquote:Op zondag 25 januari 2009 10:57 schreef sproet-je het volgende:
Niettus is ongesteld, ole ole![]()
crazy: ging het spuiten gisteravond wat beter??
Ik leef met je man mee ... wens hem maar veel sterkte namens mijquote:Op zondag 25 januari 2009 11:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik heb niet geprobeerd het zelf te doen. M'n man heeft het weer gedaan en dat ging heel snel. Tot nu toe heb ik niet eens durven kijken, maar vanavond ga ik mezelf verplichten dat wel te doen. Steeds een klein stapje dichterbij het zelf doen
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:22 schreef wilmadonna het volgende:
....
Maar goed, maandag bel ik naar het ziekenhuis in de andere stad direct, dus ik hoop dan meer te weten.
Het is onze laatste kans en ik word nu wel heel erg op de proef gesteld.
Dus ik geef niet op.... onze kinderwens is groter dan het gevoel voor opgeven omdat de ziekenhuizen hier zo langzaam te werk gaan...
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon omdat je zo heerlijk hieperdepiep bent! Leuk om te lezen!
QEDquote:Op zondag 25 januari 2009 22:05 schreef NieTTus het volgende:
Dan ist goed BE!!!! Ben niet gek hoor, ben een helicopter met duikbootneigingen!!!!(of een spuitbus prrrrrrrtttt!!!!)
Ik heb al de taak van 'moedereend' op me genomen, de 'kuikentjes' worden verzocht me te volgen voor de zwemlessen. *Hup*quote:Op zondag 25 januari 2009 16:24 schreef Saffier het volgende:
[..]
SilkTie jij hebt inderdaad het goede voorbeeld gegeven, dat we maar massaal mogen volgen en het liefst een beetje snel(wanneer is je vrouw nu uitgereken? augustus?)
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
U staat erbij in de OP Mevr, Kuiken.
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef sproet-je het volgende:
Je gaat lekker het nieTTus!! Hahahaa, als je al die posts achter elkaar aan leest begin ik toch te twijfelen of je niet aan de drugs zit.
It giet oanquote:Maar ik ga lekker optimistisch met je mee doen. lalalalalaaaa vandaag is de dag dat mijn![]()
![]()
weer het licht zien, na bijna een jaar in een koud rietje te hebben gezeten. Nu maar hopen dat ze het ook echt leuk vinden hier en lekker door gaan delen.
Dat is Milo's verjaardag, dus dat moet wel een goed teken zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 08:44 schreef NieTTus het volgende:
Mijn beslissing heeft geholpenVandaag is dag 1! Dinsdag 3 feb eerste meting!!
![]()
(en nu ga ik nog even proberen te slapen, tis natuurlijk te gek voor woorden, 6 uur slaap... of niet eens, want heb net nog was staan vouwenben net een stuiterballetje!!)
Mijn kat heet Sillyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |