Ik zou SHE eens PM-men Leonieke. Zij weet vast raad. Misschien hoef je alleen een volgorde te veranderen o.i.d.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:11 schreef leonieke het volgende:
Minstens 5 à 6 kg, op 2 à 3 maand...
Ah, ik ben 8 jaar bij diëtisten geweest en hoe erg ik ook op mijn voeding lette, ik mocht blij zijn als er eens een kg of twee van af ging. Maar dat krijg je natuurlijk ook als je standaard gezond eet. Het is gewoon zo frustrerend om te zien dat andere mensen echt ongezond eten en magerder zijn dan ik terwijl ik er bv van huiver om eens een pitta ofzo te eten (dat is dan 1x om het half jaar ofzo) omdat ik weet dat het niet gezond is.
Het is in mijn ogen ook 'gemakkelijker' om aan een dieet te beginnen als je dingen kunt laten. Maar wat moet ik laten? Die ene boterham met choco in de week? Dat ene potje pudding in het weekend? Of die cola light? (want echte cola drink ik niet meer sinds mijn 11 jaar). Fijne vooruitzichten. Het is nog niet lastig genoeg heel dat proces
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zou SHE eens PM-men Leonieke.
[..]
klote he, al die bijwerkingen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ha sproet, wat een fijn nieuws. Hopelijk kan je poging doorgaan.
Ik heb idd nog steeds een kramperig gevoel en prikkende boobies. Ei kan het niet zijn, het is dag 23 vandaag. Maar ik had ook een temperatuur van 36,5 vanmorgen. Ik kan er geen chocola van maken dus. Nog afwachten maar. Lief dat je het vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |