Wadlopers zeg je?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:01 schreef RealZeus het volgende:
Klopt, het was een leeg materieel rit en de 4090 werd gesleept door een paar wadlopers. De 4090 had niks trouwens en hij is door een stuk of drie Wadlopertjes weer terug gesleept naar Leeuwarden.
En qua zitcomfort kan er niks tippen aan de oranje banken van een Koploper.
Dat Fries er telkens tussendoor is strontvervelend. Hadden ze dat niet even kunnen vertalen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:20 schreef TrainGV het volgende:
- http://www.archiefleeuwardercourant.nl/site/article.do?code=LC&date=19940916&id=LC-19940916-1007
- http://www.archiefleeuwardercourant.nl/site/article.do?code=LC&date=19940916&id=LC-19940916-15010
- http://www.archiefleeuwardercourant.nl/site/article.do?code=LC&date=19940916&id=LC-19940916-15009
Hier een aantal krantenartikelen en foto's van de ravage van 15 september 1994. Waar stel 4090 en een aantal wadlopers bij betrokken waren. Het ongeval gebeurde trouwens tussen Leeuwarden Camminghaburen en Tytsjerk![]()
Tof! Heb je Avenhorn en Kwadijk ook?quote:
Kwadijk had ik al, Avenhorn heeft geen bordje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tof! Heb je Avenhorn en Kwadijk ook?
quote:
Oh okee, ik dacht dat het om een recent bericht ging of zoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De treinstellen die bij het ongeluk betrokken waren waren de 3110,3209,3214,3111 en de 4090.
Het B-rijtuig van de 3214, de 3111 en de 4090 bleven in het spoor en werden naar Leeuwarden terug gesleept door de treinstellen 3205,3105,3116 en 3223.
Verkapte Zie-mij-hier-patsen-met-mijn-boek"Ongevallen op Nederlands Spoor" post
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ik dacht dat het om een recent bericht ging of zo![]()
Ik heb dat boek ook trouwens
Neequote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat Fries er telkens tussendoor is strontvervelend. Hadden ze dat niet even kunnen vertalen?
Op zich vind ik het geen gek idee. Als het hard vriest en je trein heeft een uur vertraging is dat wel prettig. En zo houd je de zwervers een beetje warm.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
De FC Vingerverf heeft weer wat bedacht hoor. De Nederlandse treinreiziger heeft het koud. Weet je? We zetten een soort oversizede kebabgrill neer, want hoe meer groene stroom je verbruikt, hoe hipper![]()
Amsterdam Amstel, 23 januari 2009
[ afbeelding ]
Op Leiden Centraal staan er ook een paar.
Ze werken door middel van een knopje, en gaan na een paar minuten vanzelf uit. Boven de +12 graden kunnen ze niet ingeschakeld wordenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op zich vind ik het geen gek idee. Als het hard vriest en je trein heeft een uur vertraging is dat wel prettig. En zo houd je de zwervers een beetje warm.
Zijn dat niet gewoon afgedankte terrasverwarmers die niet meer gebruikt mochten wordenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
De FC Vingerverf heeft weer wat bedacht hoor. De Nederlandse treinreiziger heeft het koud. Weet je? We zetten een soort oversizede kebabgrill neer, want hoe meer groene stroom je verbruikt, hoe hipper![]()
Amsterdam Amstel, 23 januari 2009
[ afbeelding ]
Op Leiden Centraal staan er ook een paar.
Nou da's niet te hopenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:54 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon afgedankte terrasverwarmers die niet meer gebruikt mochten worden
Wat is dat voor lelijk ding op de achtergrond?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
De FC Vingerverf heeft weer wat bedacht hoor. De Nederlandse treinreiziger heeft het koud. Weet je? We zetten een soort oversizede kebabgrill neer, want hoe meer groene stroom je verbruikt, hoe hipper![]()
Amsterdam Amstel, 23 januari 2009
[ afbeelding ]
Op Leiden Centraal staan er ook een paar.
In Leiden Centraal en Amsterdam Amstel is zo'n ding nou niet direct vreselijk noodzakelijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
Als er een stationhal o.i.d. is ja.
Maar bijv. Leiden is de proeftuin, dus vandaar dat ze daar met die dingen gaan klooien.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Leiden Centraal en Amsterdam Amstel is zo'n ding nou niet direct vreselijk noodzakelijk.
ja precies. Onderzoek dan of die dingen in Lammenschans zin hebbenquote:
Fransen zijn mietjes, dus wij moeten dat ook maar zijn?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:32 schreef Zug-Chef het volgende:
Paris Gare du Nord heeft / had die dingen ook staan in december 2005, dus zo gek is het niet op een groot station
Ja klopt, de order voor de SLT's is in onder-aanbesteding gegaan bij AnsaldoStaphorst. Kan wel ff durenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:18 schreef sander89 het volgende:
Weet iemand over er nog nieuwe ontwikkelingen zijn met SLT, laatste tijd erg stil daar rond om.(ook op andere forum's)
Zal wel weer een (paar) maandje(s) langer duren ben ik bang.
Staan er nog steeds uit eigen zeer recent onderzoekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:32 schreef Zug-Chef het volgende:
Paris Gare du Nord heeft / had die dingen ook staan in december 2005, dus zo gek is het niet op een groot station
Inderdaad een schande.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
De FC Vingerverf heeft weer wat bedacht hoor. De Nederlandse treinreiziger heeft het koud. Weet je? We zetten een soort oversizede kebabgrill neer, want hoe meer groene stroom je verbruikt, hoe hipper![]()
Amsterdam Amstel, 23 januari 2009
[ afbeelding ]
Op Leiden Centraal staan er ook een paar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |